Iragarkia
268. ALDIZKARIA - 2021eko azaroaren 25a
1. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA
1.7. BESTELAKOAK
472/2021 EBAZPENA, azaroaren 9koa, Hezkuntzako zuzendari nagusiak emana, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana onesten duena 2021-2022 ikasturterako.
Hala ezartzen baitu bere I. kapituluko 2. artikuluan Hezkuntza Departamentuko hezkuntzako ikuskapenaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuak, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua da legeak betearazten dituen administrazio organoa. Gainera, hezkuntza administrazioa eta ikastetxeak gainbegiratzen eta ebaluatzen ditu, bai eta aholku ematen ere, eta haientzat txostenak egiten ditu, hezkuntza sistemaren kalitatea hobetzeko asmoz. Foru dekretuaren 3. artikuluan, hezkuntzako ikuskapenaren zerbitzuak aipatzen dira, helburu horiek betetzeko.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana da plangintza instituzionalerako oinarrizko tresna bat, eta urtero agintzen du hezkuntzako ikuskatzailetzak Nafarroako Foru Komunitatean garatu beharreko jarduketen multzoa, araudiak esleitzen dizkion eginkizunen eta eskudantzien zehaztapen gisa.
Orobat, honako hau xedatzen du 80/2008 Foru Dekretuak 18. artikuluan: “Plan estrategikoa da hezkuntzako ikuskapenaren epe ertaineko gidalerroak islatzen dituen agiri instituzionala”, eta plan honek “helburuak, estrategiak eta barne ekintzako ildoak ezarriko ditu, eta Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko da”. Eta 19.1 artikuluak hauxe ezartzen du: “Plan Estrategikoa urteko jarduketa planen bidez garatu eta zehaztuko da. Urteko plan horiek Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko dira” (gaur egun “Hezkuntzako zuzendari nagusiaren” ebazpen bidez).
Urriaren 15eko 454/2017 Ebazpenaren bidez onetsi zen Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2017-2021 aldirako Plan Estrategikoa, eta haren indarraldia amaitu delarik plan estrategiko hori 2021-2022 ikasturtera luzatzea erabaki da.
Hartara, orain, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana ezarri behar da 2021-2022 ikasturterako.
Plan horrek aurreikusten dituen helburuek, ekintzek, baliabideek eta denborak ahalbidetuko dute argi eta zehatz ezartzea nola jardunen duen Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak 2021-2022 ikasturtean.
Planaren bidez, modu koherentean antolatu eta sistematizatu nahi da Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren eguneroko lana, horrela zerbitzuko kideen lana erraztu, testuinguru batean kokatu eta koordinatzeko.
Bestetik, urriaren 30eko 267/2019 Foru Dekretuak, Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezartzen duenak, 9. artikuluan, Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiaren egituraren barrenean txertatzen du Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua.
Horrenbestez, Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezartzen duen urriaren 30eko 267/2019 Foru Dekretuak ematen dizkidan eskudantziak erabiliz,
EBAZTEN DUT:
Lehena.–Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana onestea 2021-2022 ikasturterako. Hona hemen
OINARRIAK
1. Urteko Jarduketa Plana.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren jarduerak berak hala eskatzen baitu, urtero egin behar izaten da haren plangintza eta berrikuspena, erantzun eraginkor bat eman ahal izateko hezkuntza sistemaren errealitate konplexu eta aldakorraren aurrean. Hori horrela, Urteko Jarduketa Plan hau lan esparru gisa eratu da, ikuskatze lana bideratzeko 2021-2022 ikasturtean.
Urteko Jarduketa Plan honetan ageri diren zerbitzu edo jarduketa guztien helburua da garatzea indarrean dagoen araudiak hezkuntzako ikuskatzailetzari esleitutako eginkizunak.
Planaren aplikazio-eremuari dagokionez, bertan sartzen dira Nafarroako Foru Komunitateko unibertsitatez kanpoko hezkuntza sistema eratzen duten ikastetxe, programa, zerbitzu eta jarduera guztiak. Testuinguru horretan, planak ikastetxean berean egiten diren ikuskapenak lehenesten ditu, hezkuntza prozesua garatzen duen oinarrizko hezkuntza erakundea den aldetik.
Plana prestatzerakoan, honako hauetan xedatutakoa hartu da kontuan: 80/2008 Foru Dekretua, Hezkuntzako ikuskapenaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituena; Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2017-2021 aldirako Plan Estrategikoa; Ikuskapen Zerbitzuaren antolaketaren eta funtzionamenduaren berrikuspenaren emaitzak; 2020-2021 aldiko Urteko Planaren ebaluazioa, eta Hezkuntza Administrazioak 2020-2022 ikasturterako dituen eskaera berriak.
2. Urteko Jarduketa Planaren helburuak.
Honako hauek dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Planak 2021-2022 ikasturterako dituen helburuak:
a) Ziurtatzea Ikuskatzailetzak ikastetxeei, Hezkuntza Departamentuari eta hezkuntza komunitate osoari ematen dizkien zerbitzuen plangintza.
b) Ikuskatzailetzaren jarduketak zehaztea kontrolaren eta gainbegiratzearen arloan.
c) Ikuskatzaileek egin beharreko jarduketak ezartzea, ikastetxeak, irakasleak eta programak ebaluatzeari dagokionez.
d) Nafarroako Foru Komunitateko hezkuntza sistema ebaluatzeko Ikuskatzailetzak egin beharreko jarduketak zehaztea eta Ebaluazio Institutuari laguntzea Nafarroako ikastetxeetan egiten diren nazioko edo nazioarteko ebaluazioak egiten.
e) Ikastetxeentzako aholkularitza jarduketak identifikatzea.
f) Jarduketak ezartzea hezkuntza administrazioari informazioa emateko eta Hezkuntza Departamentuko bestelako zerbitzuekin elkarlanean aritzeko.
g) Hezkuntzako Ikuskatzailetzaren eginkizunen esparruan, ikastetxeetan bizikidetza hobetzeko jarduketak identifikatzea.
h) Ikuskatzailetzaren jarduketak zehaztea ikasleak eskolatzeko arloan.
i) Ikuskatzaileen jarduketak ezartzea, ikastetxeetako irakasleen plantillak zehazteko.
j) Planaren definizioaren, ezarpenaren eta jarduketen hobekuntzaren gaineko erantzukizunak zehaztea.
k) Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren kalitatea kudeatzeko sistemak mantentzea, planaren helburuak lortzeko.
l) Kalitatea kudeatzeko sistemen ezarpena ebaluatzea ikastetxeetan.
m) Zerbitzuko langileen ezagupenak berritu eta handitzeko jarduerak zehaztea, planean aurreikusitako zerbitzuak ematean kalitatea eta bikaintasuna lortzearren.
n) Ondorioak atera eta proposamenak egitea, egindako jarduketei buruzko txosten eta azterlanak eginez.
3. Urteko Jarduketa Planaren edukia.
2021-2022 Urteko Jarduketa Planean sartzen dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak aldi horretan egin beharreko jarduera eta zerbitzuak, hain zuzen ere erantzuna emateko zerbitzu horien hartzaileen premiei eta espektatibei. Zerbitzu horietako bakoitza ematen da kasu bakoitzari lotutako prozesu bat gauzatuz.
Ebazpen honen I. eranskinean –Prozesuen matrizea– agertzen dira 2021-2022 ikasturtean garatu asmo diren prozesu eragile giltzarriak, bezeroei zerbitzu ematekoak. Gerta liteke prozesu horiek aldaketaren bat izatea, ikasturte honetan zehar berrikusiko baitira.
Ebazpeneko II. eranskinean –Urteko Jarduketa Plana– zehazten dira zerbitzuko kideek egin beharreko zerbitzu eta jarduerak, honako hauek adierazita: epeak, emaitzak, arduradunak eta ebaluatzeko adierazleak.
Ebazpeneko III. eranskinean –Jarraipena eta ebaluazioa–, jarraipen sistema bat aurreikusi da, II. eranskinean –Urteko Plana– aipatutako zerbitzu eta jardueren lorpen maila neurtzeko, aldaketa beharrak atzemateko eta, hala badagokio, behar diren doikuntzak egiteko.
4. Ardurak.
Plan honek bere baitako zerbitzu eta jarduketen erantzukizunak zehazten ditu diseinuan, ezarpenean, jarraipenean eta hobekuntzan. Gainera, plana egoki gauzatzeko, zerbitzuko zuzendariak beste eginkizun eta zeregin batzuk esleitzen ahalko dizkie arlo eta eremuetako koordinatzaileei eta ikuskatzaileei.
Erabiliz ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuak Hezkuntzako Ikuskatzailetzari esleitzen dizkion eskumenak, ikuskatzaileak, orobat, argibideak, aholkuak eta orientabideak emanen dizkie ikastetxeei etengabe, bitarteko lana eginen du eta, hezkuntza komunitateak eskatuz gero, behar duten laguntza emanen die, deusetan galarazi gabe irakaslana, ikastetxeak eta, oro har, hezkuntza sistema etengabe hobetzera bideratutako kontrol, gainbegiratze eta ebaluazio lanak.
5. Kalitatea kudeatzeko sistema.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan kalitatea kudeatzeko sistemak ezartzeko hasitako prozesuarekin bat, 2021-2022 ikasturtean, prozesuen matrizea berrikusiko da, uste baita sistema horrek zerbitzuaren funtzionamendua arindu eta koherenteagoa eta homogeneoagoa egiten duela, eta, aldi berean, ikuskatzaileen praktika hobetzen laguntzen duela.
6. Ikuskatzaileen prestakuntza.
Prestakuntza plan bat ere gauzatzea aurreikusten da, beharrezkoa izanen duten planaren eremuetan ezagutza garatzeko tresna egoki gisa. 2021-2022 Prestakuntza Planean zehaztuko da prestakuntza ekintza horien garapena.
Prestakuntza instituzionaleko ekintzak nahitaezkoak izanen dira, eta lan ordutegian eginen dira.
7. Jarraipena eta ebaluazioa.
Planaren jarraipena eta ebaluazioa eskualdeko lantaldeen bilera arruntetan eta koordinatzaileek zerbitzuko zuzendariarekin egin beharrekoetan gauzatuko dira. Egindako lanak ebaluatzeaz gain, Urteko Jarduketa Plana gauzatzeko behar diren neurri zuzentzaileak hartuko dira bilera horietan.
Ikasturtea bukatutakoan, arduradunek planaren betetze mailaren azken ebaluazioa eginen dute. Ondorio nagusiak zerbitzuaren Urteko Memorian jaso, eta Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiari helaraziko zaizkio.
Horretarako, ebazpen honen III. eranskinean –Jarraipena eta ebaluazioa– heldu den eredua erabiliko da.
8. Aurreikusitako aldaketak.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Plana, berez, eginkizunak jada finkatuak dituen lan tresna bat da.
Dena dela, planaren dinamikak eta hezkuntza-errealitatean sortzen diren beharrak ikusita, aldaketak sartzen ahalko dira gauzatu ahala.
Hezkuntzako zuzendari nagusiak egiten ahalko ditu aldaketa horiek, noiznahi; eta zerbitzuko zuzendariak ere egin ditzake, presako jarduketaren bat egin beharra dagoela uste duenean, baina, betiere, zuzendari nagusiari horren berri emanda.
Hezkuntza Departamentuko gainerako zerbitzuetako zuzendariek egindako proposamenek, Ikuskapena ere tartean badago, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren onespena beharko dute, ezarritako Urteko Planaren barrenean zer bideragarritasun duten baloratuko baitu.
Bigarrena.–Ebazpen honen eta oinarrien aurka gora jotzeko errekurtsoa jar daiteke, Hezkuntza Departamentuko kontseilariari zuzendua, Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratu eta biharamunetik hilabeteko epean.
Hirugarrena.–Ebazpena eta oinarriak Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzura eta Nafarroako Aldizkari Ofizialera igorriko dira, behar diren ondorioak izan ditzaten.
Iruñean, 2021eko azaroaren 9an.–Hezkuntzako zuzendari nagusia, Gil Sevillano González.
I. ERANSKINA 21-22KO PROZESUEN MATRIZEA Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua |
PROZESUAK | PR/BI | ARDURADUNA |
Zerbitzuaren plangintza eta diseinua | PR01 | Zerbitzu burutza |
Zerbitzuaren plangintza eta diseinua | Zerbitzuaren zuzendaritza | |
KONTROLA ETA GAINBEGIRATZEA | PR02 | |
Ikasturte hasierako gainbegiratzea | SB0201 | Ikuskatzailea |
Urteko Programazio Orokorra (UPO)/Urteko Jarduketa Plana (UJP) eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzea | SB0202 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea | SB0203 | Ikuskatzailea |
Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea | SB0204 | Ikuskatzailea |
EBALUAZIOA | PR03 | Ebaluazio arloa |
Ikastetxeen jardunaren ebaluazioa. Autoebaluazioaren jarraipena. | SB0301 | |
Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa | SB0302 | |
Zuzendaritza lana ebaluatzea | SB0303 | |
Kalitatea kudeatzeko sistemen ezarpena ebaluatzea ikastetxeetan. | SB0304 | |
Irakasleen borondatezko ebaluazioa. | SB0305 | |
Zerbitzu berezien ebaluazioa. | SB0306 | |
AHOLKULARITZA | PR04 | |
Laguntza eta aholkularitza teknikoa | Ikuskatzailea | |
IKASTETXEEN KUDEAKETA | PR05 | |
Hezkuntza administrazioak eskatutako txostenak eta azterketak egitea | PR0501 | Ikuskatzailea |
Zuzendarien ohiz kanpoko izendapena | PR0502 | Ikuskatzailea |
Ikastetxe itunduetako eskola jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea | PR0503 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeen baimenak eta erregistroa | PR0504 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza itunei buruzko txostenak egitea | PR0505 | Ikuskatzailea |
ANIZTASUNARI ERANTZUTEA | PR06 | |
Aniztasunari erantzuteko programen eskaerak gainbegiratzea | PR0601 | Ikuskatzailea |
Eskolatze-aldia malgutzearen gaineko txostena egitea | PR0602 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko eta Batxilergoa blokeetan zatitzeko baimena emateko txostenak egitea | PR0603 | Ikuskatzailea |
LEGEDIA ETA ARAUDIA | PR07 | |
Informazioa eskuratzea eta araudia prestatzea | PR0701 | Ikuskatzailea |
Batzorde eta epaimahaietan parte hartzea | PR0702 | Ikuskatzailea |
ELKARBIZITZA | PR08 | Bizikidetza arloa |
Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak | SB0801 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan | SB0802 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikastetxeetan bizikidetza arazo larriak daudenean | SB0803 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsiaraztean | SB0804 | |
Funtzionarioen aurkako diziplinazko espedienteak izapidetzea | SB0805 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean | SB0806 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskola-jazarpena gertatzen denean | SB0807 | |
PLANGINTZA | PR09 | Plangintza arloa |
Hezkuntza eskaintzaren plangintza | ||
ESKOLATZEA | PR10 | Eskolatze arloa |
Ikasleak eskolatzea | ||
PLANTILLAK | PR11 | Plantillen arloa |
Ikastetxeen plantilla organikoaren proposamena zehaztea | SB1101 | |
Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea | SB1102 | |
PERTSONEN KUDEAKETA | PR12 | Zerbitzu burutza |
PRESTAKUNTZA | PR13 | Zerbitzu burutza |
BALIABIDEEN KUDEAKETA | PR14 | Zerbitzu burutza |
KALITATEAREN KUDEAKETA | PR15 | Ikuskatzaile arduraduna |
Barne-kalitatearen kudeaketa eta kontrola | SB1501 | |
Prozesuak-azpiprozesuak diseinatu eta garatzea | SB1502 | |
IKASLEEN KANPO-EBALUAZIOA | PR16 | Ebaluazio Atala / Ikuskatzaile arduraduna |
Ebaluazio diagnostikoak | SB1601 | Ebaluazio Atala |
Banakako ebaluazioak | SB1602 | Ebaluazio Atala |
Nazioarteko ebaluazioak | SB1603 | Ebaluazio Atala |
USE | SB1604 | Ikuskatzailea |
II. ERANSKINA JARDUKETA PLANA Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua - 2021-2022 ikasturtea |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Urteko Programazio Orokorra (UPO)/Urteko Jarduketa Plana (UJP) eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzea | Ikuskatzaile arduradunak | Egiaztatzea zenbateraino egokitzen zaizkien ikastetxeko UPO/UJP eta ikasturte bukaerako memoria indarreko araudiari eta Hezkuntzako Departamentuaren planei eta jarraibideei | 2021/11/02 | 2022/04/05 | UPO/UJP gainbegiratzeko txostenen %90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera; eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzeko txostenen %90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera | Bukaerako txostena, abuztuaren 15eko datarekin |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea | Ikuskatzailea | Eskola-egutegiaren eta -ordutegiaren proposamenak onestea, baldin eta araudia betetzen badute, eta onespen horren berri ematea ikastetxeei | 2022/05/02 | 2022/06/30 | Egutegien eta ordutegien %100 onetsiak haur eskoletan eta %90 gainerako irakaskuntzetan | Bukaerako txostena, abuztuaren 15eko datarekin |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea | Ikuskatzailea | Soldatatik deskontatzeko proposamena egitea, bidezkoa denean | 2021/09/01 | 2022/06/30 | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Heziketa zikloetako irakasleen lan plangintza gainbegiratzea lantokietako prestakuntzaldian | Ikuskatzailea | Ikastetxeek egindako lan plangintzak gainbegiratzea | 2022/03/21 | 2022/04/15 | Jasotako eta gainbegiratutako txostenak | Gainbegiratutako txostenen erregistroa |
PR03 Ebaluazioa | Irakasleen borondatezko ebaluazioa | Ebaluazio arloa | Irizpide homogeneoak dituzten txostenak prestatzea irakasleen balorazio positiboa egiteko, zuzendariak hautatzeko merezimendu gisa | 2022/01/03 | 2022/03/31 | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR03 Ebaluazioa | Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa | Ebaluazio arloa | Izangaien ebaluazioa epe barruan eta ereduaren arabera egitea | 2021/10/1 | 2022/06/30 | Izangaien %100 ebaluatuak, bukaerako txostenarekin | Azken txostena |
PR03 Ebaluazioa | Ikastetxeen jardunaren ebaluazioa. Autoebaluazioaren jarraipena | Ikuskatzaile arduradunak | Egiaztatzea zenbateraino egokitzen diren autoebaluazioa eta hobetzeko biurteko plana | 2021/10/31 | 2022/04/05 | Autoebaluazioen jarraipenerako txostenen %100 epe barruan eta ereduaren arabera eginak | Bukaerako txostena |
PR03 Ebaluazioa | Zuzendaritza lanaren ebaluazioa | Ikuskatzailea | Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuaren mendeko ikastetxe publikoetako zuzendarien ebaluazioa egitea | 2021/09/01 | 2022/6/30 | Txostenen %100 epe barruan eginak, ereduaren arabera | Bukaerako txostena |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Hezkuntza administrazioak eskatutako txostenak eta azterlanak egitea | Prozesu bakoitzaz arduratzen den ikuskatzailea | Eskatutako txostenak egitea prozesu bakoitzean ezarritako araudiarekin bat | 2021/09/01 | 2022/06/19 | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Zuzendarien ohiz kanpoko izendapena | Ebaluazio Atala | Hautapen Batzordeak hautapen prozesua burutu ondoren, zuzendarien ebaluazioagatik, berrizendapenagatik edo bestelako edozein arrazoirengatik ikasturte amaieran zuzendari postua hutsik duten ikastetxeetako zuzendariak izendatzeko proposamenak egitea | 2022/02/01 | 2022/03/31 | Proposamenen %100 epe barruan eginak | Emaitzen txostena |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Ikastetxe itunduetako eskola jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea | Ikuskatzailea | Eskola jarduerak eta zerbitzuak baimentzea | 2022/06/01 | 2022/10/03 | Jardueren eta zerbitzuen %100 berrikusiak eta jakinaraziak | Extran erregistratzea |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Ikastetxeen baimenak eta erregistroa | Ikuskatzaile arduradunak | Ikastetxeen baimena eta erregistroa kudeatzea | 2021/09/01 | 2022/06/19 | Epe barruan tramitatutako eta ebatzitako espedienteen kopurua | Erregistroa |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Hezkuntza itunei buruzko txostenak egitea | Ikuskatzailea | Itunei buruzko txostenak egitea | 2022/03/18 | 2022/05/03 | Txostenen %100 epe barruan eginak | Erregistroa |
PR06 Aniztasunari erantzutea | Aniztasunari erantzuteko programen eskaerak gainbegiratzea | Ikuskatzailea | Curriculum Egokituko Programan, Ikaskuntza eta Errendimendua Hobetzeko Programan, Oinarrizko Lanbide Heziketan eta Lantegietan sartzeko eskaerak gainbegiratzea eta horien berri ematea | 2022/06/01 | 2022/06/30 | Epe barruan gainbegiratutako eskaerak | Erregistroa |
PR06 Aniztasunari erantzutea | Eskolatze-aldia malgutzearen gaineko txostena egitea | Ikuskatzailea | Txostena egitea ikastetxeek eskolatze-aldia malgutzeko aurkeztutako baimen eskaerari buruz | Kasuan kasuko zerbitzuak eskaera hori igortzea | 15 egun igortzen denetik | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR06 Aniztasunari erantzutea | Txostenak egitea baimena emateko hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko eta Batxilergoa bloketan zatitzeko | Ikuskatzailea | Txostenak egitea hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko (errepikatzen duten bigarren ikasturtea) eta Batxilergoa bloketan zatitzeko ikastetxeek egiten dituzten eskaerak baimentzeari buruz | Kasuan kasuko zerbitzuak eskaera hori igortzea | 15 egun igortzen denetik | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR07 Legedia eta araudia | Informazioa eskuratzea eta araudia prestatzea | Ikuskatzaile arduradunak | Arau berriak prestatzen laguntzea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Zein lantaldetan parte hartzen den | Erregistroa |
PR07 Legedia eta araudia | Batzorde eta epaimahaietan parte hartzea | Ikuskatzailea | Era aktiboan parte hartzea batzorde eta epaimahaietan, horien kudeaketa egokia bermatuz | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Zenbat batzordetan edo epaimahaitan parte hartzen duen ikuskatzailetzak | Erregistroa |
PR08 Bizikidetza | Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak | Bizikidetza arloa | Egiaztatzea zenbateraino betetzen duen ikastetxeak araudia eta ebazpen proposamena prestatzea | Espedientea jasotzea | 10 egun jasotzen denetik | Epe barruan eta ereduaren arabera egindako txostenen kopurua. | Erregistroa |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan | Bizikidetza arloa | Ikastetxeei aholkuak eta argibideak ematea hezkuntza neurriak aplikatzeko prozeduren tramitazioari buruz. Ikastetxeak indarrean den araudia betetzen duela egiaztatzea. Ikastetxez aldatzeko ebazpen proposamena egin eta horren berri ematea | Espedientea jasotzea | 15 egun jasotzen denetik, ebazpena igortzeko | Ikastetxez aldatzeko egindako txostenen %100 | Erregistroa |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikastetxeetan bizikidetza arazo larriak daudenean | Bizikidetza arloa | Ikastetxeei aholku ematea protokoloei eta jarduteko neurriei buruz. Ikastexeei horiek abian jartzeko proposatzea edo eskatzea. Egindakoaren laburpen-txostena egitea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Egindako laburpen-txostenen kopurua | Erregistroa |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsiaraztean | Bizikidetza arloa | Kontratu suntsitzeak ebazteko prozedurak instruitzea kontratatutako irakasleen gaitasun-eza dela-eta, edo lanpostuaren zereginetara egokitzen ez direlako kontratua suntsitu behar denean | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epe barruan eta eredu normalizatuaren arabera eginiko suntsitze-proposamenei buruzko txostenen eta espedienteen kopurua | Erregistroa |
PR08 Bizikidetza | Funtzionarioen aurkako diziplinazko espedienteak izapidetzea | Bizikidetza arloa | Diziplinazko espedienteak izapidetzea Nafarroako Foru Komunitatearen Hezkuntza administrazioaren mendeko ikastetxe publiko, programa, zerbitzu eta jardueretan zerbitzua ematen duten langileei dagokienez | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epe barruan eta eredu normalizatuaren arabera eginiko txosten kopurua | Erregistroa |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean | Bizikidetza arloa | Ikastetxeetako laneko jazarpen kasuen salaketak aztertu, igorri eta kasua bada, haien gaineko txostenak egitea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epe barruan eta eredu normalizatuaren arabera eginiko txosten kopurua | Erregistroa |
PR09 Plangintza | Hezkuntza eskaintzaren plangintza | Plangintza arloa | Hezkuntza eskaintzari buruzko proposamena egitea eta ikastetxeei jakinaraztea | 2022ko otsaila | 2022/09/15 | Epe barruko hezkuntza eskaintza | Erregistroa |
PR10 Eskolatzea | Ikasleak eskolatzea | Eskolatze arloa | Eskolatzea eta ikasleen onarpena koordinatzea eta gainbegiratzea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Plaza esleitzeko epeak hobetzea | Erregistroa |
PR11 Plantillak | Ikastetxeen plantilla organikoaren proposamena zehaztea | Plantillen arloa | Ikastetxe publikoetako plantilla organikoak definitzea | 2020/09/02 | 2020/10/02 | Epea bukatuta arloak egindako aldaketen % | Erregistroa |
PR11 Plantillak | Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea | Plantillen arloa | Ikastetxe publikoen funtzionamendurako plantilla prestatzea aplikazio berriaren bidez | Maiatza / iraila | Ekaina / iraila | Funtzionamendurako plantillak epe barruan zehaztea | Erregistroa |
PR15 Barne-kalitatea | Prozesuak eta azpiprozesuak diseinatu eta garatzea | Kalitatearen arduraduna | Prozesuak eta azpiprozesuak eguneratzea definitutako sistematika integratuz | 2020/09/01 | 2021/07/30 | Eguneratutako eta webgunearen bidez zerbitzuaren eskura jarritako prozesu eta azpiprozesuen % | Diseinatutako eta ezarritako prozesuen bukaerako txostena |
PR16 Ikasleen ebaluazioa | Ebaluazio diagnostikoak | Ebaluazio Atala | Errolda bidezko proba diagnostikoak egitea LHko 4. mailan eta DBHko 2. mailan eta lagin bidezkoak LHko 6. mailan eta DBHko 4. mailan | Maiatza | Maiatza | Txostenen %100 ikastetxeei igorriak | Erregistroa |
PR16 Ikasleen ebaluazioa | Nazioarteko ebaluazioak | Ebaluazio Atala | Nazioarteko ebaluazioak koordinatzea | Maiatza | Maiatza | Lagin propioarekin parte hartu den ebaluazio-kopurua | Bukaerako txostena |
PR16 Ikasleen ebaluazioa | USE | Ikuskatzaile arduradunak | Sartzeko probaren alderdiak koordinatzea | Martxoa | Uztaila | Txostenen %100 epe barruan | Bukaerako txostena |
AURKEZTU BEHARREKO DOKUMENTAZIOA
Deskargatu III. eranskina (DOC).
Iragarkiaren kodea: F2116091
Sarbidea
Nafarroako Aldizkari Ofiziala
Paseo Pablo Sarasate, 38, 2.º izda.
31001 - Iruña
848 42 12 50