Iragarkia
293. ALDIZKARIA - 2020ko abenduaren 18a
1. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA
1.7. BESTELAKOAK
495/2020 EBAZPENA, azaroaren 20koa, Hezkuntzako zuzendari nagusiak emana, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana onesten duena 2020-2021 ikasturterako.
Hala ezartzen baitu bere I. kapituluko 2. artikuluan Hezkuntza Departamentuko hezkuntzako ikuskapenaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuak, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua da legeak betearazten dituen administrazio organoa. Gainera, hezkuntza administrazioa eta ikastetxeak gainbegiratzen eta ebaluatzen ditu, bai eta aholku ematen ere, eta haientzat txostenak egiten ditu, hezkuntza sistemaren kalitatea hobetzeko asmoz. Foru dekretuaren 3. artikuluan, hezkuntzako ikuskapenaren zerbitzuak aipatzen dira, helburu horiek betetzeko.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana da plangintza instituzionalerako oinarrizko tresna bat, eta urtero agintzen du hezkuntzako ikuskatzailetzak Nafarroako Foru Komunitatean garatu beharreko jarduketen multzoa, araudiak esleitzen dizkion eginkizunen eta eskudantzien zehaztapen gisa.
Orobat, honako hau xedatzen du 80/2008 Foru Dekretuak 18. artikuluan: “Plan estrategikoa da hezkuntzako ikuskapenaren epe ertaineko gidalerroak islatzen dituen agiri instituzionala”, eta plan honek “helburuak, estrategiak eta barne ekintzako ildoak ezarriko ditu, eta Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko da”. Eta 19.1 artikuluak hauxe ezartzen du: “Plan Estrategikoa urteko jarduketa planen bidez garatu eta zehaztuko da. Urteko plan horiek Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko dira” (gaur egun “Hezkuntzako zuzendari nagusiaren” ebazpen bidez).
Urriaren 15eko 454/2017 Ebazpenaren bidez onetsi zen Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2017-2021 aldirako Plan Estrategikoa; hortaz, orain, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana ezarri behar da 2020-2021 ikasturterako.
Plan horrek aurreikusten dituen helburuek, ekintzek, baliabideek eta denborak ahalbidetuko dute argi eta zehatz ezartzea nola jardunen duen Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak 2020-2021 ikasturtean.
Planaren bidez, modu koherentean antolatu eta sistematizatu nahi da Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren eguneroko lana, horrela zerbitzuko kideen lana erraztu, testuinguru batean kokatu eta koordinatzeko.
Bestetik, urtarrilaren 11ko 5/2017 Foru Dekretuak, Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezartzen duenak, 9. artikuluan, Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiaren egituraren barrenean txertatzen du Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua.
Horregatik, erabiliz Nafarroako Foru Komunitateko Administrazioari buruzko abenduaren 3ko 15/2004 Foru Legearen 22.1 d) artikuluak ematen dizkidan ahalmenak,
EBAZTEN DUT:
1. Onestea Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana 2020-2021 ikasturterako. Hona hemen
OINARRIAK
1.a Urteko Jarduketa Plana.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren jarduerak berak hala eskatzen baitu, urtero egin behar izaten da haren plangintza eta berrikuspena, erantzun eraginkor bat eman ahal izateko hezkuntza sistemaren errealitate konplexu eta aldakorraren aurrean. Hori horrela, Urteko Jarduketa Plan hau lan esparru gisa eratu da, ikuskatze lana bideratzeko 2020-2021 ikasturtean.
Urteko Jarduketa Plan honetan ageri diren zerbitzu edo jarduketa guztien helburua da garatzea indarrean dagoen araudiak hezkuntzako ikuskatzailetzari esleitutako eginkizunak.
Planaren aplikazio-eremuari dagokionez, bertan sartzen dira Nafarroako Foru Komunitateko unibertsitateaz kanpoko hezkuntza sistema eratzen duten ikastetxe, programa, zerbitzu eta jarduera guztiak. Testuinguru horretan, planak ikastetxean berean egiten diren ikuskapenak lehenesten ditu, hezkuntza prozesua garatzen duen oinarrizko hezkuntza erakundea den aldetik.
Plana prestatzerakoan, honako hauetan xedatutakoa hartu da kontuan: 80/2008 Foru Dekretua, Hezkuntzako ikuskapenaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituena; Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2017-2021 aldirako Plan Estrategikoa; Ikuskapen Zerbitzuaren antolaketaren eta funtzionamenduaren berrikuspenaren emaitzak; 2019-2020 aldiko Urteko Planaren ebaluazioa, eta Hezkuntza Administrazioak 2020-2021 ikasturterako dituen eskaera berriak.
2.a Urteko Jarduketa Planaren helburuak.
Honako hauek dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Planak 2020-2021 ikasturterako dituen helburuak:
a) Ziurtatzea Ikuskatzailetzak ikastetxeei, Hezkuntza Departamentuari eta hezkuntza komunitate osoari ematen dizkien zerbitzuen plangintza.
b) Ikuskatzailetzaren jarduketak zehaztea kontrolaren eta gainbegiratzearen arloan.
c) Ikuskatzaileek egin beharreko jarduketak ezartzea, ikastetxeak, irakasleak eta programak ebaluatzeari dagokionez.
d) Nafarroako Foru Komunitateko hezkuntza sistema ebaluatzeko Ikuskatzailetzak egin beharreko jarduketak zehaztea eta Ebaluazio Institutuari laguntzea Nafarroako ikastetxeetan egiten diren nazioko edo nazioarteko ebaluazioak egiten.
e) Ikastetxeentzako aholkularitza jarduketak identifikatzea.
f) Jarduketak ezartzea hezkuntza administrazioari informazioa emateko eta Hezkuntza Departamentuko bestelako zerbitzuekin elkarlanean aritzeko.
g) Hezkuntzako Ikuskatzailetzaren eginkizunen esparruan, ikastetxeetan bizikidetza hobetzeko jarduketak identifikatzea.
h) Ikuskatzailetzaren jarduketak zehaztea ikasleak eskolatzeko arloan.
i) Ikuskatzaileen jarduketak ezartzea, ikastetxeetako irakasleen plantillak zehazteko.
j) Planaren definizioaren, ezarpenaren eta jarduketen hobekuntzaren gaineko erantzukizunak zehaztea.
k) Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren kalitatea kudeatzeko sistemak mantentzea, planaren helburuak lortzeko.
l) Kalitatea kudeatzeko sistemen ezarpena ebaluatzea ikastetxeetan.
m) Zerbitzuko langileen ezagupenak berritu eta handitzeko jarduerak zehaztea, planean aurreikusitako zerbitzuak ematean kalitatea eta bikaintasuna lortzearren.
n) Ondorioak atera eta proposamenak egitea, egindako jarduketei buruzko txosten eta azterlanak eginez.
o) Kasuan kasuko ikasturtearen ekintza estrategikoaren plana diseinatu eta gauzatzea, helmuga estrategikoak lortzeko aurrera egiteko moduan.
3.a Urteko Jarduketa Planaren edukia.
2020-2021 Urteko Jarduketa Planean sartzen dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak aldi horretan egin beharreko jarduera eta zerbitzuak, hain zuzen ere erantzuna emateko zerbitzu horien hartzaileen premiei eta espektatibei. Zerbitzu horietako bakoitza ematen da kasu bakoitzari lotutako prozesu bat gauzatuz.
Ebazpen honen I. eranskinean –Prozesuen matrizea– agertzen dira 2020-2021 ikasturtean garatu asmo diren gako prozesu eragileak, bezeroei zerbitzu ematekoak. Gerta liteke prozesu horiek aldaketaren bat izatea, ikasturte honetan zehar berrikusiko baitira.
Ebazpeneko II. eranskinean –Urteko Jarduketa Plana– zehazten dira zerbitzuko kideek egin beharreko zerbitzu eta jarduerak, honako hauek adierazita: epeak, emaitzak, arduradunak eta ebaluatzeko adierazleak.
Ebazpeneko III. eranskinean –Ekintza Estrategikoaren Planean– ezartzen dira ikasturte honetarako ezarritako helmuga estrategikoak lortzea ahalbidetuko duten prozesu eta proiektuen diseinua eta garapena.
Ebazpeneko IV. eranskinean –Jarraipena eta ebaluazioa–, jarraipen sistema bat aurreikusi da, II. eranskinean –Urteko Plana– aipatutako zerbitzu eta jardueren lorpen maila neurtzeko, aldaketa beharrak atzemateko eta, hala badagokio, behar diren doikuntzak egiteko.
4.a Ardurak.
Plan honek bere baitako zerbitzu eta jarduketen diseinuan, ezarpenean, jarraipenean eta hobekuntzan erantzukizunak zehazten ditu. Gainera, plana egoki gauzatzeko, zerbitzuko zuzendariak beste eginkizun eta zeregin batzuk esleitzen ahalko dizkie arlo eta eremuetako koordinatzaileei eta ikuskatzaileei.
Erabiliz ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuak Hezkuntzako Ikuskatzailetzari esleitzen dizkion eskumenak, ikuskatzaileak, orobat, argibideak, aholkuak eta orientabideak emanen dizkie ikastetxeei etengabe, bitarteko lana eginen du eta, hezkuntza komunitateak eskatuz gero, behar duten laguntza emanen die, deusetan galarazi gabe irakaslana, ikastetxeak eta, oro har, hezkuntza sistema etengabe hobetzera bideratutako kontrol, gainbegiratze eta ebaluazio lanak.
5.a Kalitatea kudeatzeko sistema.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan kalitatea kudeatzeko sistemak ezartzeko hasitako prozesuarekin bat, 2020-2021 ikasturtean, prozesuen matrizea berrikusiko da, uste baita sistema horrek zerbitzuaren funtzionamendua arindu eta koherenteagoa eta homogeneoagoa egiten duela, eta, aldi berean, ikuskatzaileen praktika hobetzen laguntzen duela.
6.a Ikuskatzaileen prestakuntza.
Prestakuntza plan bat ere gauzatzea aurreikusten da, beharrezkoa izanen duten planaren eremuetan ezagutza garatzeko tresna egoki gisa. 2020-2021 Prestakuntza Planean zehaztuko da prestakuntza ekintza horien garapena.
Prestakuntza instituzionaleko ekintzak nahitaezkoak izanen dira, eta lan ordutegian eginen dira.
7.a Jarraipena eta ebaluazioa.
Planaren jarraipena eta ebaluazioa eskualdeko lantaldeen bilera arruntetan eta koordinatzaileek zerbitzuko zuzendariarekin egin beharrekoetan gauzatuko dira. Egindako lanak ebaluatzeaz gain, Urteko Jarduketa Plana gauzatzeko behar diren neurri zuzentzaileak hartuko dira bilera horietan.
Ikasturtea bukatutakoan, arduradunek planaren betetze mailaren azken ebaluazioa eginen dute. Ondorio nagusiak zerbitzuaren Urteko Memorian jaso, eta Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiari helaraziko zaizkio.
Horretarako ebazpen honen IV. eranskinean –Jarraipena eta ebaluazioa– heldu den eredua erabiliko da.
8.a Aurreikusitako aldaketak.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Plana, berez, eginkizunak jada finkatuak dituen lan tresna bat da.
Dena dela, planaren dinamikak eta hezkuntza-errealitatean sortzen diren beharrak ikusita, aldaketak sartzen ahalko dira gauzatu ahala.
Hezkuntzako zuzendari nagusiak egiten ahalko ditu aldaketa horiek, noiznahi; eta zerbitzuko zuzendariak ere egin ditzake, presako jarduketaren bat egin beharra dagoela uste duenean, baina, betiere, zuzendari nagusiari horren berri emanda.
Hezkuntza Departamentuko gainerako zerbitzuetako zuzendariek egindako proposamenek Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren onespena beharko dute, ezarritako Urteko Planaren barrenean daukaten bideragarritasuna baloratuko baitu.
2. Ebazpen hau eta oinarriak Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzura eta Nafarroako Aldizkari Ofizialera igorriko dira, behar diren ondorioak izan ditzaten.
Iruñean, 2020ko azaroaren 20an.–Hezkuntzako zuzendari nagusia, Gil Sevillano González.
I. ERANSKINA Prozesuen matrizea Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua |
PROZESUAK | DOK. | JABEA |
GAKO DIREN PROZESU ERAGILEAK (Bezeroentzako zerbitzua) | ||
PRODUKTUA EGITEA | MP07 | |
Zerbitzuaren plangintza eta diseinua | ||
Katalogoa eta zerbitzuen gutuna onestea Zerbitzu berriak diseinatu eta garatzea Hasierako plangintza Txostenak egin eta ikus-onestea Ikastetxeekiko harremanak: bisita | PR0701 PR0702 PR0703 PR0704 PR0705 | Zerbitzuko zuzendaria |
Zerbitzu ematea | ||
Kontrola eta gainbegiratzea | PR0711 | |
Ikasturtearen hasiera gainbegiratzea: ikastetxeen antolaketa-alderdiak Ikastetxeen urteko plangintza gainbegiratzea: Urteko Programazio Orokorra eta memoriak Ikasketen jarraipena Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea Unibertsitateaz kanpoko ikastetxeetan ikur, logotipo eta idazkunen erabilera baimendu eta kontrolatzea Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea Aniztasunari erantzuteko programen eskaerak gainbegiratzea Agirien egiazkotasuna gainbegiratu eta ikus-onestea Ikastetxe pribatu itunduen eskola jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea Zerbitzu osagarriak gainbegiratzea: jantokia eta garraioa | SB071101 SB071102 SB071103 SB071104 SB071105 SB071106 SB071107 SB071108 SB071109 SB071110 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeen, irakasleen eta programen ebaluazioa | PR0712 | |
Ikastetxeen jardunaren ebaluazioa Ikastetxeetako autoebaluzioaren eta planen jarraipena Ikastetxeek kalitatearekin hartutako konpromisoaren ebaluazioa Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko duten sistemaren ebaluazioa Irakasleen borondatezko ebaluazioa Zerbitzu berezien ebaluazioa Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa Lehen urteko jardun profesionalaren ebaluazioa Zuzendaritza lana ebaluatzea Programen ebaluazioa | SB071201 SB071202 SB071203 SB071204 SB071205 SB071206 SB071207 SB071208 SB071209 SB071210 | Ebaluazio arloa |
Ikastetxeei aholku ematea | PR0714 | |
Ikastetxeei arauen gaineko aholkuak ematea Ikastetxeei antolaketaren eta curriculumaren gaineko aholkuak ematea Gurasoei eta ikasleei aholkuak eta orientabidea ematea | SB071401 SB071402 SB071403 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza administrazioari informazioa ematea eta harekin elkarlanean aritzea | PR0715 | |
Hezkuntza administrazioak eskatuz gero, txostenak eta azterketak egitea Hezkuntza itunei buruzko txostena egitea Eskolatze-aldia malgutzearen gaineko txostena egitea Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko eta Batxilergoa bloketan zatitzeko baimena emateko txostenak egitea Espazioen beharrei buruzko txostena egitea Ikuskatzailetzaren esku-hartzea informazio publikoa eskuratzeko eskaeretan Ikasketa berriak baimentzeari buruzko txostena egitea Ikastetxeak baimendu, ireki eta ixteko txostena egitea Eskola espazioen desafektazioari buruzko txostena egitea Irakasleen alorreko batzorde eta epaimahaietan parte hartzea Ikasleak ebaluatzeko batzorde eta epaimahaietan parte hartzea Departamentuak sortutako batzorde eta lantaldeetan parte hartzea Departamentuaren arau-proposamenak berrikustea Ikastetxeetako zuzendarien aukeraketan parte hartzea Ikastetxeetako zuzendarien ohiz kanpoko izendapenen proposamena Material didaktikoak Nafarroako curriculum ofizialari nola egokitzen zaizkion aztertzea | SB071501 SB071502 SB071503 SB071504 SB071505 SB071506 SB071507 SB071508 SB071509 SB071510 SB071511 SB071512 SB071513 SB071514 SB071515 SB071516 | Ikuskatzailea |
Bizikidetza | PR0716 | |
Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskola-jazarpena gertatzen denean Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsiaraztean Funtzionarioen aurkako diziplinazko espedienteak instruitzea Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean Erreklamazio eta salaketei buruzko txostenak egitea Ikuskatzailetzaren esku-hartzea hezkuntza komunitatean alarma sortzen duten gertakari larriak daudenean | SB071601 SB071602 SB071603 SB071605 SB071606 SB071607 SB071608 SB071609 | Bizikidetza arloa |
Hezkuntza arloko plangintza | PR0717 | |
Eskola maparen azterketa Hezkuntza eskaintzari buruzko proposamena egitea eta ikastetxeei jakinaraztea Ikastetxeetako ikasleen eta taldeen errolda egitea eta eguneratzea | SB071701 SB071702 SB071703 | Hezkuntzako plangintzaren arloa |
Eskolatzea | PR0717 | |
Eskolatze prozesua koordinatzea eta ikasleak ikastetxeetan onartzeko prozesua gainbegiratzea Ikasleen eskolatzeari buruzko azterlanak egitea Eskolatzeari buruzko argibide eta aholkuak ematea ikasleei eta gurasoei Araudia prestatzea | SB071704 SB071705 SB071706 SB071707 | Eskolatze arloa |
Plantillak zehaztea eta baliabideak aurreikustea | PR0718 | |
Ikastetxeen plantilla organikoaren proposamena zehaztea Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea Irakasle ibiltarien ibilbideak antolatu eta gainbegiratzea Hezkuntzako giza baliabideen beharrei eta erabilerari buruzko azterlanak | SB071801 SB071802 SB071803 SB071804 | Baliabideen plangintza arloa |
PROZESU ESTRATEGIKOAK | ||
ZUZENDARITZAREN ERANTZUKIZUNA | MP05 | |
Xedea Politikak Plan Estrategikoa Urteko Plana Erantzukizunak | PR0501 PR0502 PR0503 PR0504 PR0505 | Zerbitzuko zuzendaria |
SOSTENGU ETA KUDEAKETA PROZESUAK | ||
NEURKETA, AZTERKETA ETA HOBEKUNTZA | MP08 | |
Zerbitzuen eta prozesuen jarraipena eta neurketa Desadostasunak kudeatzea Hobekuntzaren kudeaketa Zuzenketa ekintzak, prebentzio ekintzak eta berrikuntzaren kudeaketa Bezeroek zer hautematen duten neurtzea Barne auditoretza Datuen azterketa Irizpideak homogeneizatzea eta kalibratzea Hobetzeko teknikak eta baliabideak Iradokizunak, kexak eta erreklamazioak | PR0801 PR0802 PR0803 PR0804 PR0805 PR0806 PR0807 PR0808 PR0809 | Kalitateko arduraduna |
BALIABIDEEN KUDEAKETA | MP06 | |
Langileen kudeaketa | ||
Langileen hornikuntza Langileen harrera Ikuskatzailetzako lehen urteko jardun profesionalaren ebaluazioa Ikuskatzeko ikastetxeak esleitzea Ordezkapenak kudeatzea Prestakuntza instituzionala Lan giroa: bizikidetza eta aitortza Barneko komunikazioa | PR0601 PR0602 PR0603 PR0604 PR0605 PR0606 PR0607 PR0608 | Zerbitzuko zuzendaria |
Baliabideen kudeaketa | ||
Baliabideen esleipena (azpiegituren zuzkidurak) Instalazioen eta tresneriaren mantentze-lanak Informazioko ekipoak: Eco Larrialdien prebentzioa eta tratamendua Erregistroa eta artxiboa Ekonomia eta erosketak kudeatzea Hornitzaileak ebaluatu eta hautatzea Kanpoko komunikazioaren kudeaketa: argitalpenak eta web-orria | PR0611 PR0612 PR0613 PR0614 PR0615 PR0616 PR0617 PR0618 | Zerbitzuko zuzendaria |
KALITATEA KUDEATZEKO SISTEMA | MP04 | |
Kalitatearen eta prozesuen eskuliburua egitea Dokumentazioaren kontrola Sistemako erregistroen kontrola Prozesuak-azpiprozesuak diseinatu eta garatzea Kalitatearen planifikazioa Kalitate-sistema berrikustea EFQM autoebaluazioa. | PR0401 PR0402 PR0403 PR0404 PR0405 PR0406 PR0407 | Kalitateko arduraduna |
II. ERANSKINA Urteko Jarduketa Plana Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua - 2020-2021 ikasturtea |
KODEA | DESKRIBAPENA PROZESUA | JABEA - PROZESUA | HELBURUA | HASIERA EGUNA | BUKAERA EGUNA | LORPENAREN ADIERAZLEA | AZKEN PRODUKTUA |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Ikasturte hasierako gainbegiratzea | Ikuskatzaile arduradunak | Ikastetxeen ikasturte hasierako antolamenduarekin lotutako alderdiak gainbegiratzea eta horiei buruz aholkuak eta argibideak ematea | 2020/9/2 | 2020/9/30 | Ikasturte hasiera gainbegiratzeko txostenen %90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera | Gainbegiratzeko txosten orokorra igortzea ZNra |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Urteko Programazio Orokorra (UPO)/Urteko Jarduketa Plana (UJP) eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzea | Ikuskatzaile arduradunak | Egiaztatzea zenbateraino egokitzen zaizkien ikastetxeko UPO/UJP eta ikasturte bukaerako memoria indarreko araudiari eta Hezkuntzako Departamentuaren planei eta jarraibideei | 2020/10/31 | 2021/4/5 | UPO/UJP gainbegiratzeko txostenen %90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera; eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzeko txostenen %90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera | Ikasturte bukaerako txostena, abuztuaren 15ekoa |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea | Ikuskatzailea | Eskola-egutegiaren eta -ordutegiaren proposamenak onestea, baldin eta araudia betetzen badute, eta onespen horren berri ematea ikastetxeei | maiatza | ekaina | Egutegien eta ordutegien %100 onetsiak haur eskoletan eta %90 gainerako etapetan, adierazitako epean | Ikasturte bukaerako txostena, abuztuaren 15ekoa |
PR02 Kontrola eta gainbegiratzea | Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea | Ikuskatzailea | Soldatatik deskontatzeko proposamena egitea, bidezkoa denean | 2020/9/1 | 2021/6/30 | Interesdunari jakinarazteko txostenen %100 epean igorriak, eredu normalizatuaren arabera | Bukaerako txostena |
PR03 Ebaluazioa | Ikastetxeetako autoebaluazioaren eta planen jarraipena | Ikuskatzaile arduradunak | Egiaztatzea zenbateraino egokitzen zaizkion autoebaluazioa eta hobetzeko biurteko plana indarreko araudiari | 2020/10/31 | 2021/4/5 | Autoebaluazioaren eta hobetzeko planaren jarraipena egiteko txostenen %100 epearen barnean eginak, ereduaren arabera | Bukaerako txostena |
PR03 Ebaluazioa | Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko duten sistemaren ebaluazioa | Kalitate-kudeaketaren koordinatzailea | Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko duten sistemaren ebaluazioa | 2020/10/1 | 2021/5/30 | Esleitutako ikastetxeen %100 ebaluatzen dira | Bukaerako txostena |
PR03 Ebaluazioa | Ikastetxeek kalitatearekin hartutako konpromisoaren ebaluazioa | Kalitate-kudeaketaren koordinatzailea | Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko duten sistemaren ebaluazioa | 2020/10/1 | 2021/5/30 | Esleitutako ikastetxeen %100 ebaluatzen dira | Bukaerako txostena |
PR03 Ebaluazioa | Irakasleen borondatezko ebaluazioa | Ikuskatzailea | Irizpide homogeneoak dituzten txostenak prestatzea irakasleen balorazio positiboa egiteko, zuzendariak hautatzeko merezimendu gisa. | Deialdiaren ebazpena | Deialdian ezarritako epea | Aldez aurretik eskatu diren eta epearen barnean egin diren txostenen kopurua | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak egindako txostenen erregistroa. |
PR03 Ebaluazioa | Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa | Ikuskatzailea | Izangaien ebaluazioa epean eta ereduaren arabera egitea | Batzordea eratzea | Bukaerako txostena argitaratzea | Izangaien %100 ebaluatuak, bukaerako txostenarekin | Bukaerako txostena |
PR03 Ebaluazioa | Zuzendaritza-lana ebaluatzea | Ikuskatzailea | Epean emandako txostenak, eredu normalizatuen arabera. | 2020/9/1 | 2021/6/30 | Txostenen %100 epean eginak, ereduaren arabera. | Emaitzen txostena. |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Hezkuntza administrazioak eskatutako txostenak eta azterketak egitea | Prozesu bakoitzaz arduratzen den ikuskatzailea | Eskatutako txostenak ematea prozesu bakoitzean ezarritako araudiarekin bat | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epean emandako txostenen kopurua, ereduaren arabera. | Emaitzen txostena |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Ikastetxe itunduen eskola jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea | Ikuskatzailea | Eskola jarduerak eta zerbitzuak baimentzea | Ekaina | Urria | Jardueren eta zerbitzuen %100 berrikusiak eta jakinaraziak | Extran erregistratzea |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Zuzendariak izendatzea (hautapen berezia) | Ikuskatzailea | Ikastetxe publikoetako zuzendarien izendapen proposamenak egitea | 2021/2/1 | 2021/4/30 | Proposamenen %100 epean eginak (izendapen berezia) | Emaitzen txostena |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Ikastetxeen baimenak eta erregistroa | Ikuskatzailea | Ikastetxeen baimena eta erregistroa kudeatzea | 2020/9/1 | 2021/8/31 | Epean tramitatutako eta ebatzitako kontsulten eta espedienteen kopurua | Erregistroa |
PR05 Ikastetxeen kudeaketa | Hezkuntza itunei buruzko txostenak egitea | Ikuskatzailea | Itunei buruzko txostenak egitea | Plangintzaren arabera | Epean egindako txostenen % | Erregistroa | |
PR06 | Aniztasunari erantzuteko programen eskaerak gainbegiratzea | Ikuskatzailea | Curriculum Egokituko Programan, Ikaskuntza eta Errendimendua Hobetzeko Programan, Oinarrizko Lanbide Heziketan eta Lantegietan sartzeko eskaerak gainbegiratzea eta horien berri ematea | Ekaina | Ekaina | Zerbitzu bakoitzak ezarritako epean gainbegiratutako eskaeren kopurua | Kudeatutako eskaeren erregistroa |
PR06 | Eskolatze-aldia malgutzearen gaineko txostena egitea | Ikuskatzailea | Txostena egitea ikastetxeek eskolatze-aldia malgutzeko aurkeztutako baimen eskaerari buruz | Kasuan kasuko zerbitzuak eskaera hori igortzea | !5 egun igortzen denetik | Zerbitzu bakoitzak ezarritako epean egindako txosten kopurua, ereduaren arabera. | Egindako txosten kopuruaren erregistroa |
PR06 | Txostenak egitea baimena emateko hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko eta Batxilergoa bloketan zatitzeko | Ikuskatzailea | Baimenaren eskaera jakinaraztea | Kasuan kasuko zerbitzuak eskaera hori igortzea | !5 egun igortzen denetik | Zerbitzu bakoitzak ezarritako epean egindako txosten kopurua, ereduaren arabera | Eguneratutako txosten kopuruaren erregistroa |
PR07 Legedia eta araudia | Prozedura ezartzea foru dekretuak eta foru aginduak tramitatu eta onesteko | Ikuskatzailea | Eskolatzeko foru dekretua eta foru agindua tramitatzea | 19-20 ikasturtea | 20-21 ikasturtea | Egutegian tramitaziorako ezarritako epeak betetzea | Argitaratutako araudia |
PR07 Legedia eta araudia | Prozedura kudeatzea DBHko eta Batxilergoko sari bereziak esleitzeko | Ikuskatzailea | DBHko eta Batxilergoko sariak ematea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Batzorde edo epaimahai kopurua | Zenbat batzordetan edo epaimahaitan parte hartzen duen ikuskatzailetzak |
PR08 Bizikidetza | Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak | Bizikidetza arloa | Egiaztatzea zenbateraino betetzen duen ikastetxeak araudia eta ebazpen proposamena prestatzea | Espedientea jasotzea | 10 egun jasotzen denetik | Txostenen %100 epean eginak, ereduaren arabera. | Epean emandako txostenen kopurua, ereduaren arabera. |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan | Bizikidetza arloa | Ikastetxeei aholkuak eta argibideak ematea hezkuntza neurriak aplikatzeko prozeduren tramitazioari buruz. | Espedientea jasotzea | 13 egun jasotzen denetik, ebazpena igortzeko | Ikastetxez aldatzeko egindako txostenen %100 | Egindako txosten kopurua |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskolako jazarpena gertatzen denean | Bizikidetza arloa | Eskola-jazarpena gertatzen denean esku hartzea ikastetxe guztietan | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Zenbat ikastetxek aktibatzen duten eskola-jazarpenaren protokoloa eta zenbatek helarazten dioten bukaerako txostena ikuskatzailetzari | Jasotako txostenak |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikastetxeetan bizikidetza arazo larriak daudenean | Bizikidetza arloa | Ikastetxeei aholku ematea protokoloei eta jarduteko neurriei buruz. | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Aholkularitza edo esku-hartzea eskatzen duen ikastetxe kopurua | Jasotako txostenak |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsiaraztean | Bizikidetza arloa | Txostenak egitea kontratua suntsiarazteko prozeduretan | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Egindako txostenen %100 | Egindako txostenak |
PR08 Bizikidetza | Funtzionarioen aurkako diziplinazko espedienteak instruitzea | Bizikidetza arloa | Diziplinazko espedienteak instruitzea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Egindako txostenen %100 | Egindako txostenak |
PR08 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean | Bizikidetza arloa | Aurkeztutako kasuak aztertzea eta Laneko Arriskuen Prebentziorako Atalera igortzea. | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Kasuen %100 igorriak | Igorritako kasuak |
PR09 | Hezkuntza eskaintzaren plangintza | Plangintza arloa | Hezkuntza eskaintzari buruzko proposamena egitea eta ikastetxeei jakinaraztea | 2020/2/1 | 2021/9/15 | Zenbat ikastetxetan datozen bat aurreikuspena eta benetako beharra (%) | Erregistroa |
PR10 | Ikasleak eskolatzea | Eskolatze arloa | Eskolatzearen koordinazioa eta gainbegiratzea eta ikasleak onartzea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epetik kanpo eskolatutako ikasleak (%) | Erregistroa |
PR11 | Ikastetxeen plantilla organikoaren proposamena zehaztea | Baliabideen plangintza arloa | Ikastetxeen plantilla organikoa definitzea | 2020/9/2 | 2020ko urriaren 2a | Arloak, epea bukatuta, egindako aldaketak (%). | Aldaketen erregistroa |
PR11 | Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea | Baliabideen plangintza arloa | Ikastetxe publikoen funtzionamendurako plantilla prestatzea, aplikazio berriaren bidez | apirila | iraila | Plantillen %100 epean itxiak | Plantillak |
PR15 | Prozesuak eta azpiprozesuak diseinatu eta garatzea | Kalitate-kudeaketaren koordinatzailea | Prozesuak eta azpiprozesuak eguneratzea definitutako sistematika integratuz | 2020/9/1 | 2021/7/30 | Zenbat prozesu eta azpiprozesu (%) eguneratu eta jarri diren zerbitzuaren eskura web-orrian | Diseinatutako eta ezarritako prozesuen bukaerako txostena. |
PR16 | Ebaluazio diagnostikoak | Ebaluazio Atala | Proba diagnostiko zentsalak egitea LHko 4. mailan eta DBHko 2. mailan eta lagin probak LHko 6. mailan eta DBHko 4. mailan | Maiatza | Maiatza | Ikastetxeen txostenen %100 eginak | Ikastetxeen txostenak |
PR16 | Banakako ebaluazioak | Ebaluazio Atala | Lehen Hezkuntzako 3. mailako probak egitea | Maiatza | Maiatza | Urteko txostenak egitea etapa ezberdinetako emaitza akademikoei buruz | Txostenak |
PR16 | Nazioarteko ebaluazioak | Ebaluazio Atala | Nazioarteko eremuko ebaluazioak koordinatzea | Maiatza | Maiatza | Txosten orokorra | Txostena |
PR16 | USE | Ikuskatzaile arduradunak | Sartzeko probaren alderdiak koordinatzea | Martxoa | Ekaina | Txostenen %100 epean eta ereduaren arabera eginak, baita batzordearen bileretara bertaratzea ere | Egindako txostenak eta aktak |
III. ERANSKINA EKINTZA ESTRATEGIKOKO PLANA 2020-2021 |
ILDO ESTRATEGIKOAK | HELBURU ESTRATEGIKOAK | EKINTZAK | PROZESUAK/PROIEKTUAK/IKUSPUNTUA | ADIERAZLEAK (Jomugak) | JABEA |
EBALUAZIOA | Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioak ebaluatzeko prozesua berriz definitzea eta ezartzea, adierazle- eta errubrika-esparru berri bat eta ebaluazio profil gehiago sartuz eta autoebaluazioa indartuz, erabilera askotarako plataforma digital baten bidez. | Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioak ebaluatzeko prozesua diseinatzea eta erabilera askotarako plataforman sartzea. | Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioen ebaluazioa (SB0306) | Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioen ebaluazio prozesua diseinatua, dokumentatua eta pilotatua. | Ebaluazio arloa/Ikuskatzailea |
Zerbitzu berezietan ari diren irakasleen ebaluazioa arautzeko arau-esparru berria prestatzea | Zerbitzu berezietan ari diren irakasleen ebaluazioa arautzen duen ebazpena prestatzea | Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioen ebaluazioa arautzen duen ebazpena (SB0306) | |||
Ebazpen berria | |||||
Argitaratua. | Ebaluazio arloa/Ikuskatzailea | ||||
Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko prozesu berria justifikatzen duen eta hura abian jartzen duen arau-esparrua prestatzea. | Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko eta hobetzeko sistema arautzen duen foru agindua prestatzea | ||||
Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko estandar eta adierazle homologatuak ezartzen dituen ebazpena prestatzea | Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko eta hobetzeko sistema arautzen duen foru agindua. Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko estandar eta adierazle homologatuak ezartzen dituen ebazpena. Ikastetxeen jarduna ebaluatzea (SB0301) Ikastetxeen autoebaluazioaren eta hobetzeko planaren jarraipena (SB0302). | Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko eta hobetzeko sistema arautzen duen foru agindua argitaratua | |||
Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko estandar eta adierazle homologatuak ezartzen dituen ebazpena argitaratua. | Ebaluazio arloa/Ikuskatzailea | ||||
Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko prozesua berrikustea, irakaskuntza-prozesuetara, irakaslanera eta ikasleen ikaskuntza-prozesuen emaitzetara bideratuta nabarmenki. | Ikastetxeak ebaluatzeko prozesua berrikustea | Ikastetxeen jarduna ebaluatu eta hobetzea | |||
Ikastetxeen jarduna ebaluatzea (SB0301) | Ikastetxeen jardunaren ebaluazio prozesua diseinatua, dokumentatua eta pilotatua. | ||||
Ezarritako laginetik (ikuskapenak egiteko eskura dauden baliabideen araberako lagina) zenbat ikastetxe (%) ebaluatu diren prozesu berriaren arabera (%100). | Ebaluazio arloa/Ikuskatzailea | ||||
Ikastetxeak ebaluatzeko esparrua hobetzea, berriz ere diseinatuz autoebaluazioaren eta ikastetxeak hobetzeko planaren jarraipen prozesua | Ezartzen den prozesua orientatzea aurretiazko aholkularitzara eta geroko gainbegiratzera; eta emaitzak (emaitza akademikoak eta ebaluazio estandarizatuen emaitzak) analizatzeko datuak eta autoebaluaziorako tresna eraginkorrak ematea, ikastetxeen lana erraztearren. | Ikastetxeetako autoebaluazioaren eta hobekuntza planaren jarraipena (SB0302). | Ikastetxeetako autoebaluazioaren eta hobekuntza planaren jarraipen prozesua diseinatua eta dokumentatua. | Ebaluazio arloa/Ikuskatzailea | |
IKASTETXEEI ETA HEZKUNTZA ARLOKO ADMINISTRAZIOARI LAGUNTZA ETA SOSTENGUA EMATEA | Ikuskapen lanaren prozesu berriak sartzea bitartekaritzarako eta ikasleen, familien eta irakasleen artean sortzen ahal diren gatazketarako: bitartekaritza-prozedurak, eta bitartekaritzarako ikuskapen lanen artean zuzenbidezko ekitateko arbitrajea sartzearen bideragarritasun juridikoa aztertzea. | Bitartekaritza-prozedurak berrikustea eta Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan arbitraje-lanaren bideragarritasun juridikoari buruzko azterketa egitea. | Prozesuak definituak, ikuskatzailetzak behar bezala esku hartuta. | Bizikidetzaren arloko ikuskatzaile-koordinatzailea | |
Ikastetxeen jarraipena eta haientzako aholkularitza indartzea egoera hauetarako dauden bizikidetza-protokoloak aktibatzeari dagokienez: eskola-jazarpena, jokabide suizidak, irakasleei egiten zaizkien kanpo-erasoak, transexualitatea, absentismoa, eta abar. | Dauden protokoloak berrikustea eta Zerbitzuarentzako prestakuntza proposamenak. | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskolako jazarpena gertatzen denean (SB0802) | |||
Erreklamazio eta salaketei buruzko txostenak egitea (SB0803) | |||||
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea hezkuntza komunitatean alarma sortzen duten gertakari larriak daudenean (SB0803) | Zenbat esku-hartze egin diren honelako egoeretan: eskola-jazarpena, jokabide suizidak, irakasleei egiten zaizkien kanpo-erasoak, transexualitatea, absentismoa... | Prozesuaz arduratzen den ikuskatzailea | |||
KALITATEA | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren kalitate plan berritu bat prestatu eta abian jartzea, kudeaketa sistema garatu eta hobetzearren. | Ikuspegia: honako hauen gaineko planaren edukia: jabearen edo prozesuaren erantzulearen figura indartzea; prozesuen inplementazioa eta eguneratze kontrolatua; prozedurak sinplifikatzea; prozesuen kontrola, neurketa eta doikuntza, adierazle egokiak erabiliz; emaitza zenbagarriak eta helburuen adierazleak definitzea Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko maila eta arlo guztietarako. | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren kalitate plana prestatua eta inplementatua | Kalitate arloaren ikuskatzaile-koordinatzailea | |
EZAGUTZA ETA INFORMAZIOAREN ETA KOMUNIKAZIOAREN TEKNOLOGIAK | Barneko kanal digital bat garatzea, zerbitzuko zuzendaritzatik eta lan arloetatik informazioa hedatzeko goitik behera Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzu osora | Jakinarazpen elektronikoak hedatzeko kanala | Barne komunikaziorako kanal berri bat abian jartzea | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren alboko ikuskatzailea | |
Poliki-poliki, administrazio elektronikoaren teknika eta baliabide elektroniko eta telematikoak txertatzea Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren prozesuetan, zerbitzuen eraginkortasuna hobetzea helburu. | Ebaluazioen plataforma ezartzea: irakasleak, zuzendariak, ikastetxeak... | ||||
Funtzionamendu txantiloiak prestatzeko plataforma ezartzea. | Ebaluazioen plataforma: irakasleak, zuzendariak, ikastetxeak... | ||||
13. proiektua: funtzionamendu txantiloiak prestatzeko plataforma. | Aurreikusitakotik (%90) zenbat baliabide elektroniko eta telematiko (%) txertatu diren prozesuetan. | Prozesuaz arduratzen den ikuskatzailea | |||
GARAPEN ETA INPLIKAZIO PERTSONALA | Prestakuntza ekintza berariazkoak egitea gai hauetan sakontzeko: ebaluazioa, bizikidetza, aniztasunari erantzutea, inklusioa, administrazio prozedura eta informazioaren eta komunikazioaren teknologiak | Aurreikusita dauden berariazko prestakuntza ekintzen gaineko gogobetetasun maila (>=7). | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren alboko ikuskatzailea | ||
Eskualdeko langileen bilerak egitea hilero ikuskatzaileen ezagutza eta abileziak hobetzeko, kasuak aztertuz, araudia elkarrekin analizatuz eta jardunbide egokiak trukatuz. | Egindako saio kopurua araudi berria elkarrekin analizatzeko, kasuak aztertzeko eta jardunbide egokiak trukatzeko. | Eskualdeko koordinatzailea | |||
Zerbitzuko kideek zer hautematen duten jakiteko prozesua diseinatzea. | Prozesuaren diseinua | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko kideek zer hautematen duten jakiteko prozesua diseinatua eta dokumentatua | Kalitate arloaren ikuskatzaile-koordinatzailea | ||
ERAKUNDE HARREMANAK, ELKARLANAK ETA ALIANTZAK | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren eskumeneko gaietan, interes talde garrantzitsuekin lankidetza egokia sendotzea, konparazio batera, Eskola Kontseiluarekin, ikastetxeetako zuzendarien elkarteekin eta Eskolatze Batzorde Nagusiarekin. | Intereseko taldeekin aliantzak sortzeko ekintzak ezartzea. | Eskola Kontseiluarekin, ikastetxeetako zuzendarien elkarteekin eta Eskolatze Batzorde Nagusiarekin urtean egindako bilera kopurua. | Zerbitzuko zuzendaria | |
Honako programa hauetako ekintza berritzaileen gaineko araudiaren garapenean aktiboki parte hartzea: hizkuntzen programak, aniztasunari erantzutekoak, Lanbide Heziketakoak | Departamentuko ekintza berritzaileen gainean egindako araudi-proposamenetatik zenbatetan parte hartu den. | Zerbitzuko zuzendaria | |||
Informazioaren eta jardunbide egoki espezializatuen trukea indartzea eta, hala badagokio, hezkuntzako beste ikuskatzaile talde batzuekin proiektu eta programa komunak garatzea | Zenbat ekintza egin diren hezkuntzako beste ikuskatzaile talde batzuekin informazioa eta jardunbide egokiak trukatzeko | Zerbitzuko zuzendaria | |||
Ikastetxeetako zuzendariek zer hautematen duten jakiteko inkesta telematizatuak egitea | Batez besteko gogobetetasun-maila hautemate inkestetan (>=7) | Kalitate arloaren ikuskatzaile-koordinatzailea | |||
GIZARTE-ERANTZUKIZUN KORPORATIBOA ETA INGURUMENEKOA | Energia-efizientziarako protokolo bat abian jartzea: paperaren eta fotokopien kontsumo orekatua; paper birziklatuaren erabilera; garraio publikoaren erabilera. | Lantalde bat sortzea protokoloa prestatzeko. | Energia-efizientziaren protokoloa | Paperaren eta fotokopien kontsumoa murriztea. | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren alboko ikuskatzailea |
IV. ERANSKINA JARRAIPENA ETA EBALUAZIOA Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua - 2020-2021 ikasturtea |
ZERBITZUA-JARDUERA (1) | ARDURADUNA (Jabea) | EPEA | JARDUEREN EGOERA: HG/BG/BJ/EBG (2) | BALORAZIO GLOBALA (3) | HOBEKUNTZA PROPOSAMENAK (4) |
Oharrak: (1) Urteko Jarduketa Planeko II. eranskinean aurreikusitako jardueren zerrenda eginen da (2) Aurreikusitako jarduerak zein egoeratan dauden azalduko da, honela: HG (hasi gabe dagoen jarduera), BG (burutu gabe dagoen jarduera), AJ (amaitutako jarduera), AG (epean amaitu gabe dagoen jarduera, amaitzeko erabaki bereziren bat behar duena) (3) Azalduko da zer neurritan bete den zerbitzua-jarduera Urteko Jarduketa Planean aurreikusitako epeetan. Betetze-mailaren erreferentzia gisa plan horretan ezarritako adierazlea erabiliko da, horrelakorik badago. Adierazlea zehaztuta ez badago, ahal dela zerbitzu-jardueren kuantifikazioa aipatuko da. (4) Bakar-bakarrik zailtasunik izan bada eta/edo helburuak epean bete ez badira eta/edo hobekuntzak proposatzen badira. |
F2014313 |
Iragarkiaren kodea: F2014313
Sarbidea
Nafarroako Aldizkari Ofiziala
Paseo Pablo Sarasate, 38, 2.º izda.
31001 - Iruña
848 42 12 50