Iragarkia
260. ALDIZKARIA - 2022ko abenduaren 28a
1. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA
1.7. BESTELAKOAK
534/2022 EBAZPENA, azaroaren 24koa, Hezkuntzako zuzendari nagusiak emana, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana onesten duena 2022-2023 ikasturterako.
Hezkuntza Departamentuko hezkuntzako ikuskatzailetzaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuak I. kapituluko 2. artikuluan ezarritakoaren arabera, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua legeak betearazteaz arduratzen den administrazio organoa da, eta hari dagokio hezkuntza administrazioa eta ikastetxeak gainbegiratzea eta ebaluatzea, haiei aholku ematea eta haientzat txostenak egitea hezkuntza sistemaren kalitatea hobetzeko asmoz. Foru dekretuaren 3. artikuluan, helburu horiek betetzeko asmoz hezkuntzako ikuskapenak aurrera eraman behar dituen eginkizunak adierazten dira.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana plangintza instituzionalerako oinarrizko tresna da, hezkuntzako ikuskatzailetzak Nafarroako Foru Komunitatean aurrera eraman beharreko jarduketen multzoa antolatzen duena urtero, araudiak esleitzen dizkion eginkizunak eta eskudantziak zehaztuz.
Orobat, 80/2008 Foru Dekretuak, bere 18. artikuluan, xedatzen du Plan estrategikoa hezkuntzako ikuskatzailetzaren epe ertaineko gidalerroak islatzen dituen agiri instituzionala dela (gaur egun, "Urte anitzeko jarduketa plana" deitzen da), eta bertan helburuak, estrategiak eta barne ekintzako ildoak ezarriko direla eta Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko dela. Eta 19.1 artikuluak hauxe ezartzen du: "Plan Estrategikoa urteko jarduketa planen bidez garatu eta zehaztuko da. Urteko plan horiek Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko dira" (gaur egun "Hezkuntzako zuzendari nagusiaren" ebazpen bidez).
Azaroaren 9ko 480/2022 Ebazpenaren bidez Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2022-2026 aldirako Urte anitzeko Jarduketa Plana onetsi denez, orain Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana ezarri behar da 2022-2023 ikasturterako.
Plan horrek aurreikusten dituen helburuek, ekintzek, baliabideek eta denborak ahalbidetuko dute argi eta zehatz ezartzea nola jardunen duen Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak 2022-2023 ikasturtean.
Planaren bidez, modu koherentean antolatu eta sistematizatu nahi da Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren eguneroko lana, horrela zerbitzuko kideen lana erraztu, testuinguru batean kokatu eta koordinatzeko.
Bestetik, urriaren 30eko 267/2019 Foru Dekretuak, Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezartzen duenak, 9. artikuluan, Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiaren egituraren barrenean txertatzen du Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua.
Horregatik, erabiliz Nafarroako Foru Komunitateko Administrazioari buruzko martxoaren 11ko 11/2019 Foru Legearen 32.1 d) artikuluak ematen dizkidan ahalmenak,
EBAZTEN DUT:
Lehena.–Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana onestea 2022-2023 ikasturterako. Hona hemen
OINARRIAK
1. Urteko Jarduketa Plana.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren jarduerak berak hala eskatzen baitu, urtero egin behar izaten da haren plangintza eta berrikuspena, erantzun eraginkor bat eman ahal izateko hezkuntza sistemaren errealitate konplexu eta aldakorraren aurrean. Hori horrela, Urteko Jarduketa Plan hau 2022-2023 ikasturtean ikuskatze lana gidatuko duen lan esparru gisa eratzen da.
Urteko Jarduketa Plan honetan ageri diren zerbitzu edo jarduketa guztien helburua da garatzea indarrean dagoen araudiak hezkuntzako ikuskatzailetzari esleitutako eginkizunak.
Planaren aplikazio eremuari dagokionez, bertan sartzen dira Nafarroako Foru Komunitateko unibertsitateaz kanpoko hezkuntza sistema osatzen duten ikastetxe, programa, zerbitzu eta jarduera guztiak. Testuinguru horretan, planak ikuskatzailetza ikastetxean bertan aritzea lehenesten du, hezkuntza prozesua garatzen duen oinarrizko hezkuntza erakundea den aldetik.
Plana prestatzean, honako hauetan ezarritakoa hartu da kontuan: 80/2008 Foru Dekretua, hezkuntzako ikuskatzailetzaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituena; Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2022-2026 aldirako Urte anitzeko Jarduketa Plana; Ikuskapen Zerbitzuaren antolaketaren eta funtzionamenduaren berrikuspenaren emaitzak; 2021-2022 aldiko Urteko Planaren ebaluazioa, eta Hezkuntza Administrazioak 2020-2023 ikasturterako dituen eskaera berriak.
2. Urteko Jarduketa Planaren helburuak.
Honako hauek dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Planak 2022-2023 ikasturterako dituen helburuak:
a) Ziurtatzea ikuskatzailetzak ikastetxeei, Hezkuntza Departamentuari eta hezkuntza komunitate osoari ematen dizkien zerbitzuen plangintza.
b) Ikuskatzailetzak kontrolaren eta gainbegiratzearen arloan dituen jarduketak zehaztea.
c) Ikuskatzaileek egin beharreko jarduketak ezartzea, ikastetxeak, irakasleak eta programak ebaluatzeari dagokionez.
d) Nafarroako Foru Komunitateko hezkuntza sistema ebaluatzeko ikuskatzailetzak egin beharreko jarduketak zehaztea eta Ebaluazio Institutuari laguntzea Nafarroako ikastetxeetan egiten diren nazioko edo nazioarteko ebaluazioak egiten.
e) Ikastetxeentzako aholkularitza jarduketak identifikatzea.
f) Hezkuntza administrazioari informazioa emateko eta Hezkuntza Departamentuko bestelako zerbitzuekin elkarlanean aritzeko jarduketak zehaztea.
g) Hezkuntzako ikuskatzailetzaren eginkizunen esparruan, ikastetxeetan bizikidetza hobetzeko jarduketak identifikatzea.
h) Ikasleak eskolatzeko arloan ikuskatzailetzari dagozkion jarduketak zehaztea.
i) Ikastetxeetako irakasleen plantillak zehazteari begira ikuskatzaileei dagozkien jarduketak zehaztea.
j) Planaren jarduketen definizioaren, ezarpenaren eta hobekuntzaren gaineko erantzukizunak zehaztea.
k) Ikastetxeetan kalitatea kudeatzeko sistemen ezarpenaren ebaluazioan parte hartzea.
l) Zerbitzuko langileen ezagupenak berritu eta handitzeko jarduketak zehaztea, planean aurreikusitako zerbitzuak ematean kalitatea eta bikaintasuna lortzearren.
m) Ondorioak atera eta proposamenak egitea, egindako jarduketei buruzko txosten eta azterlanak eginez.
3. Urteko Jarduketa Planaren edukia.
2022-2023 Urteko Jarduketa Planean sartzen dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak aldi horretan egin beharreko jarduera eta zerbitzuak, hain zuzen ere erantzuna emateko zerbitzu horien hartzaileen premiei eta espektatibei. Zerbitzu horietako bakoitza ematen da kasu bakoitzari lotutako prozesu bat gauzatuz.
I. eranskinean (PROZESUEN MATRIZEA), agertzen dira 2022-2023 ikasturtean garatu asmo diren gako-prozesu operatiboak, bezeroei zerbitzu ematekoak.
II. eranskinean (URTEKO JARDUKETA PLANA), Zerbitzuko kideek egin beharreko zerbitzu eta jarduerak zehazten dira, honako hauek adierazita: epeak, emaitzak, arduradunak eta ebaluatzeko adierazleak.
III. eranskinean (URTE ANITZEKO JARDUKETA PLANA), ikasturte honetarako ildoak eta ekintzak ezartzen dira, bakoitzaren epeak zehaztuta.
IV. eranskinean (JARRAIPENA ETA EBALUAZIOA), jarraipen sistema bat aurreikusi da, II. eranskinean –Urteko Plana– aipatutako zerbitzu eta jardueren lorpen maila neurtzeko, aldaketa beharrak atzemateko eta, hala badagokio, behar diren doikuntzak egiteko.
4. Lan arlo espezifikoak.
80/2008 Foru Dekretuaren 12. artikuluak zehazten duenarekin bat etorriz, honako lan arlo espezifiko hauek ezartzen dira 2022-2023 ikasturterako:
a) Ebaluazioa.
b) Bizikidetza.
c) Eskolatzea.
d) Hezkuntzaren plangintza.
e) Baliabideen plangintza.
5. Erantzukizunak.
Plan honek bere baitako zerbitzu eta jarduketen diseinuan, ezarpenean, jarraipenean eta hobekuntzan dauden erantzukizunak zehazten ditu. Gainera, plana egoki gauzatzeko, zerbitzuko zuzendariak beste eginkizun eta zeregin batzuk esleitzen ahalko dizkie arlo eta eskualdeetako koordinatzaileei eta ikuskatzaileei.
Erabiliz ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuak hezkuntzako ikuskatzailetzari esleitzen dizkion eskumenak, ikuskatzaileak, orobat, argibideak, aholkuak eta orientabideak emanen dizkie ikastetxeei etengabe, bitarteko lana eginen du eta, hezkuntza komunitateak eskatuz gero, behar duten laguntza emanen die, deusetan galarazi gabe irakaslana, ikastetxeak eta, oro har, hezkuntza sistema etengabe hobetzera bideratutako kontrol, gainbegiratze eta ebaluazio lanak.
6. Prozesu bidezko kudeaketa-sistema.
2022-2023 ikasturtean, prozesuen matrizea berrikusiko da, sistema horrek Zerbitzuaren funtzionamenduari arintasuna, koherentzia eta homogeneotasuna ematen diolakoan eta, aldi berean, ikuskatzaileen jardunbide onenak indartzen dituelakoan.
7. Ikuskatzaileen prestakuntza.
Aurreikusita dago prestakuntza plan bat gauzatzea, beharrezkotzat jotzen diren planaren arloetan ikuskatzaileek dauzkaten ezagupenak hobetzeko tresna egokia izateko asmoz. Prestakuntza ekintza horien garapena 2022-2023 Prestakuntza Planean zehaztuko da.
Prestakuntza instituzionaleko ekintzak egitea nahitaezkoa izanen da, eta lan ordutegian eginen dira.
8. Jarraipena eta ebaluazioa.
Planaren jarraipena eta ebaluazioa eskualdeko lantaldeen bilera arruntetan eta koordinatzaileek zerbitzuko zuzendariarekin egin beharrekoetan gauzatuko dira. Egindako lanak ebaluatzeaz gain, Urteko Jarduketa Plana gauzatzeko behar diren neurri zuzentzaileak hartuko dira bilera horietan.
Ikasturtea bukatutakoan, arduradunek planaren betetze mailaren azken ebaluazioa eginen dute. Ondorio nagusiak zerbitzuaren Urteko Memorian jaso, eta Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiari helaraziko zaizkio.
Horretarako ebazpen honen IV. eranskinean (JARRAIPENA ETA EBALUAZIOA) dagoen eredua erabiliko da.
9. Aurreikusitako aldaketak.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Plana, berez, eginkizunak jada finkatuak dituen lan tresna bat da.
Dena dela, planaren dinamikak eta hezkuntza-errealitatean sortzen diren beharrak ikusita, aldaketak sartzen ahalko dira gauzatu ahala.
Hezkuntzako zuzendari nagusiak egiten ahalko ditu aldaketa horiek, noiznahi; eta zerbitzuko zuzendariak ere egin ditzake, presako jarduketaren bat egin beharra dagoela uste duenean, baina, betiere, zuzendari nagusiari horren berri emanda.
Hezkuntza Departamentuko gainerako zerbitzuetako zuzendariek egindako proposamenek, ikuskatzailetzari eragiten badiote, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren onespena beharko dute, ezarritako Urteko Planaren barrenean zer bideragarritasun duten baloratuko baitu.
Bigarrena.–Ebazpena Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitara dadila agintzea.
Hirugarrena.–Ebazpen hau eta eranskinak Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua.ari igortzea.
Laugarrena.–Ebazpen honen eta oinarrien aurka gora jotzeko errekurtsoa jar daiteke, Hezkuntza Departamentuko kontseilariari zuzendua, Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratu eta biharamunetik hilabeteko epean.
Iruñean, 2022ko azaroaren 24an.–Hezkuntzako zuzendari nagusia, Gil Sevillano González.
I. ERANSKINA
Prozesuen matrizea
PROZESU OPERATIBOAK | DOK. | ARDURADUNA |
KONTROLA ETA GAINBEGIRATZEA | PR01 | |
Ikasturte hasierako gainbegiratzea | SB0101 | Ikuskatzailea |
Urteko Programazio Orokorra eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzea | SB0102 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea | SB0103 | Ikuskatzailea |
Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea | SB0104 | Ikuskatzailea |
Unibertsitateaz kanpoko ikastetxeetan ikur, logotipo eta idazkunen erabilera baimendu eta kontrolatzea | SB0105 | Ikuskatzailea |
Aniztasunari erantzuteko programen eskaerak gainbegiratzea | SB0106 | Ikuskatzailea |
Ikastetxe pribatu itunduen eskola jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea | SB0107 | Ikuskatzailea |
Ikastetxe pribatuetako irakasleen titulazioak kontrolatzea | SB0108 | Ikuskatzailea |
Lantokiko prestakuntza gainbegiratzea | SB0109 | Ikuskatzailea |
EBALUAZIOA | PR02 | Ebaluazio arloa |
Ikastetxeen jardunaren ebaluazioa | SB0201 | |
Ikastetxeetako autoebaluazioaren eta planen jarraipena | SB0202 | |
Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko duten sistemaren ebaluazioa | SB0203 | |
Zuzendaritza lanaren ebaluazioa | SB0204 | |
Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa | SB0205 | |
Irakasleen borondatezko ebaluazioa | SB0206 | |
Zerbitzu berezien ebaluazioa | SB0207 | |
IKASLEEN EBALUAZIOA | PR03 | |
Errolda bidezko ebaluazio diagnostikoa | SB0301 | Ebaluazio atala |
Lehen Hezkuntzako eta DBHko azken ebaluazioan parte hartzea | SB0302 | Ebaluazio atala |
Nazioarteko ebaluazio proiektuetan parte hartzea | SB0303 | Ebaluazio atala |
Nafarroako hezkuntzako adierazleen sistemaren kudeaketa | SB0304 | Ebaluazio atala |
Unibertsitatera sartzeko probaren kudeaketan parte hartzea | SB0305 | Ikuskatzailea |
AHOLKULARITZA | PR04 | |
Ikastetxeei arauen gaineko aholkuak ematea | SB0401 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeei antolaketaren, pedagogiaren eta curriculumaren gaineko aholkuak ematea | SB0402 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza komunitateko kideei aholkularitza eta orientazioa ematea | SB0403 | Ikuskatzailea |
ESKU-HARTZEA ETA BIZIKIDETZA | PR05 | Bizikidetza arloa |
Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak | SB0501 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan | SB0502 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskola-jazarpena gertatzen denean | SB0503 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsiaraztean | SB0504 | |
Funtzionarioen aurkako diziplinazko espedienteak izapidetzea | SB0505 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean | SB0506 | |
Erreklamazio eta salaketei buruzko txostenak egitea | SB0507 | |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea hezkuntza komunitatean alarma sortzen duten gertakari larriak daudenean | SB0508 | |
Ikasleen absentismoa kontrolatzea | SB0509 | |
Bitartekaritza gatazka egoeretan | SB0510 | |
HEZKUNTZA KOMUNITATEARENTZAKO INFORMAZIOA | PR06 | |
Txostenak egitea hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko eta Batxilergoa blokeetan zatitzeko baimena emateko | SB0601 | Ikuskatzailea |
Eskolatze-aldia malgutzearen gaineko txostena egitea | SB0602 | Ikuskatzailea |
Espazioen beharrei buruzko txostena egitea | SB0603 | Ikuskatzailea |
Eskola espazioen desafektazioari buruzko txostena egitea | SB0604 | Ikuskatzailea |
Ikasketa berriak baimentzeari buruzko txostena egitea | SB0605 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeak baimendu, ireki eta ixteko txostena egitea | SB0606 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza itunei buruzko txostena egitea | SB0607 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza administrazioak eskatuz gero, txostenak eta azterketak egitea | SB0608 | Ikuskatzailea |
Parlamentuko galderei buruzko txostenak egitea | SB0609 | Ikuskatzailea |
Arartekoari txostenak igortzea | SB0610 | Ikuskatzailea |
Ikuskatzailetzaren esku-hartzea informazio publikoa eskuratzeko eskaeretan | SB0611 | Ikuskatzailea |
HEZKUNTZA ADMINISTRAZIOAREKIKO LANKIDETZA | PR07 | |
Tokiko eskolatze batzordeetako lehendakaria izatea | SB0701 | Ikuskatzailea |
Batzordeetan, epaimahaietan eta lantaldeetan parte hartzea | SB0702 | Ikuskatzailea |
Departamentuaren arau-proposamenak berrikustea | SB0703 | Ikuskatzailea |
Zuzendariak izendatzea (hautapen sistema eta ohiz kanpokoa) | SB0704 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza eskaintzari buruzko proposamena prestatzea eta ikastetxeei jakinaraztea | SB0705 | Hezk. plangintzaren arloa |
Eskolatze prozesua koordinatzea eta ikasleak ikastetxeetan onartzeko prozesua gainbegiratzea | SB0706 | Esk. arloa |
Ikasleen sari bereziak | SB0707 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeen plantilla organikoaren proposamena zehaztea | SB0709 | Plantilla arloa |
Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea | SB0710 | Plantilla arloa |
Irakasle ibiltarien jarduera kudeatzea | SB0712 | Kontrol Adm. eta Artxiboaren Bulegoa |
Ikastetxeen baimenak eta erregistroa | SB0713 | HIZ |
ZUZENDARITZA ETA PLANIFIKAZIOA | PR08 | HIZko zuzendaritza |
Hasierako antolaketa: zonak, eremuak eta guardiak | SB0801 | |
Urte Anitzeko Jarduketa Plana | SB0802 | |
Urteko Jarduketa Plana | SB0803 | |
PERTSONAK | PR09 | HIZko zuzendaritza |
Langileak hartzea sarrera prozesuen bidez | SB0901 | |
Langileak hartzea aldi baterako | SB0902 | |
Pertsonen harrera eta tutoretza | SB0903 | |
Ikuskatu beharreko ikastetxeak esleitzea | SB0904 | |
Ordezkapenak kudeatzea | SB0905 | |
Urteko prestakuntza | SB0906 | |
BALIABIDEAK | PR10 | HIZko zuzendaritza |
Ikuskapen txostenak egitea eta ikus-onestea | SB1001 | |
Ikastetxeak bisitatzea | SB1002 | |
Informazio eta komunikazio sistemak: webgunea | SB1003 | |
Kanpoko komunikazioa: Departamentuaren webgunea | SB1004 | |
Instalazioen eta ekipamenduen kudeaketa | SB1005 | |
Kudeaketa ekonomikoa | SB1006 | |
HOBEKUNTZA ETA BERRIKUNTZA | PR11 | Ikuskatzailea |
Prozesuak-azpiprozesuak diseinatu eta garatzea | SB1101 | |
Jarduteko irizpideak homogeneizatzea | SB1102 | |
Ikastetxeetako zuzendarien pertzepzioa eta aurreikuspenak | SB1103 | |
HIZko kideen pertzepzioa eta aurreikuspenak | SB1104 | |
Jardueraren autoebaluazioa | SB1105 | |
EMAITZAK | PR12 | Ikuskatzailea |
Jarduketen emaitzak: kudeaketa eta barne-kalitatearen kontrola | SB1201 |
II. ERANSKINA
Urteko jarduketa plana
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua - 2022-2023 ikasturtea
KODEA | PROZESUAREN DESKRIBAPENA | ARDURADUNA | HELBURUA | HASIERA EGUNA | BUKAERA EGUNA | LORPENAREN ADIERAZLEA | AZKEN PRODUKTUA |
PR01 Kontrola eta gainbegiratzea | Ikasturte hasierako gainbegiratzea | Ikuskatzailea | Ikastetxeen ikasturte hasierako antolamenduarekin lotutako alderdiak gainbegiratzea eta horiei buruz aholkuak eta argibideak ematea | 2022/09/02 | 2022/09/30 | Gorabeherei buruzko txostenen % 90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera | Gainbegiratzeko txosten orokorra igortzea ZNra |
PR01 Kontrola eta gainbegiratzea | UPOa/Urteko Jarduketa Plana eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzea (https://docs.google.com/spreadsheets/d/1cXK81ba9EzRVYc2pFjJKYuPGgbRqGUvHGhuySh-I-UI/edit) | Ikuskatzaile arduradunak | Egiaztatzea zenbateraino egokitzen zaizkien ikastetxeko UPOa/UJPa eta ikasturte bukaerako memoria indarreko araudiari eta Hezkuntzako Departamentuaren planei eta jarraibideei | 2022/10/01 | 2023/04/30 | UPOa/UJPa gainbegiratzeko txostenen % 90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera; eta ikasturte bukaerako memoria gainbegiratzeko txostenen % 90 epearen barnean eginak, ereduaren arabera | Ikasturte bukaerako txostena, abuztuaren 15ean |
PR01 Kontrola eta gainbegiratzea | Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea | Ikuskatzailea | Eskola-egutegiaren eta -ordutegiaren proposamenak onestea, baldin eta araudia betetzen badute, eta onespen horren berri ematea ikastetxeei | 2023/05/02 | 2023/06/30 | Egutegien eta ordutegien % 100 onetsiak haur eskoletan eta % 90 gainerako irakaskuntzetan. | Ikasturte bukaerako txostena, abuztuaren 15ean |
PR01 Kontrola eta gainbegiratzea | Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea | Ikuskatzailea | Soldatatik deskontatzeko proposamena egitea, bidezkoa denean | 2022/09/01 | 2023/06/30 | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR01 Kontrola eta gainbegiratzea | Heziketa zikloetako irakasleen lan plangintza gainbegiratzea lantokietako prestakuntzaldian | Ikuskatzailea | Ikastetxeek egindako lan plangintzak gainbegiratzea | 2023/03/21 | 2023/04/15 | Jasotako eta gainbegiratutako txostenak | Gainbegiratutako txostenen erregistroa |
PR01 Kontrola eta gainbegiratzea | Aniztasunari erantzuteko programen eskaerak gainbegiratzea | Ikuskatzailea | Curriculum Egokituko Programan, curriculum aniztasuneko programetan, Oinarrizko Lanbide Heziketan eta Lantegietan sartzeko eskaerak gainbegiratzea eta horien gaineko txostenak egitea | 2023/06/01 | 2023/06/30 | Eskaerak epe barruan gainbegiratuak | Erregistroa |
PR01 Kontrola eta gainbegiratzea | Ikastetxe itunduetako eskola jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea | Ikuskatzailea | Eskola jarduerak eta zerbitzuak baimentzea | 2023/06/01 | 2023/10/03 | Jardueren eta zerbitzuen % 100 berrikusiak eta jakinaraziak | Extran erregistratzea |
PR02 Ebaluazioa | Irakasleen borondatezko ebaluazioa | Ebaluazio arloa | Irizpide homogeneoak dituzten txostenak prestatzea irakasleen balorazio positiboa egiteko, zuzendariak hautatzeko merezimendu gisa. | 2023/01/03 | 2023/03/31 | Txostenen % 100, aldez aurretik eskatuta | EvaComPro Erregistroa |
PR02 Ebaluazioa | Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa | Ebaluazio arloa | Izangaien ebaluazioa epe barruan eta ereduaren arabera egitea | 2022/10/01 | 2023/06/30 | Izangaien % 100 ebaluatuak, bukaerako txostenarekin | EvaComPro Erregistroa |
PR02 Ebaluazioa | Ikastetxeen jardunaren ebaluazioa. Autoebaluazioaren jarraipena. | Ikuskatzaile arduradunak | Egiaztatzea zenbateraino egokitzen diren autoebaluazioa eta hobetzeko biurteko plana | 2022/10/31 | 2023/04/05 | Autoebaluazioaren jarraipena egiteko txostenen % 100 epearen barnean eginak, ereduaren arabera | Bukaerako txostena |
PR02 Ebaluazioa | Zuzendaritza lanaren ebaluazioa | Ikuskatzailea | Nafarroako Gobernuko Hezkuntza Departamentuaren mendeko ikastetxe publikoetako zuzendarien ebaluazioa egitea | 2022/09/01 | 2023/06/30 | Txostenen % 100 epe barruan eginak, ereduaren arabera | EvaComPro Erregistroa |
PR02 Ebaluazioa | Zerbitzu berezien ebaluazioa | Ikuskatzailea | Zerbitzu berezietako 1. urtean dauden irakasleen ebaluazioa egitea | 2022/11/01 | 2023/04/28 | Txostenen % 100 epe barruan eginak, ereduaren arabera | EvaComPro Erregistroa |
PR02 Ebaluazioa | Ikastetxeetako kalitatea kudeatzeko sistemen ebaluazioa. | Ikuskatzailea | Kalitatezko ikastetxeen eta ikastetxe bikainen auditoretzak egitea | Abendua | Apirila | Txostenen % 100 ikastetxeetara bidaliak | Bukaerako txostena |
PR03 Ikasleen ebaluazioa | Errolda bidezko ebaluazio diagnostikoa | Ebaluazio Atala | Errolda bidezko proba diagnostikoak egitea LHko 4. mailan eta DBHko 2. mailan, eta lagin bidezkoak LHko 6. mailan eta DBHko 4. mailan | Maiatza | Maiatza | Txostenen % 100 ikastetxeei igorriak | Erregistroa |
PR03 Ikasleen ebaluazioa | Lagin bidezko ebaluazio diagnostikoa | Ebaluazio Atala | LHko 6. mailan eta DBHko 4. mailan lagin-probak egitea | Maiatza | Maiatza | Txostenen % 100 epe barruan | Bukaerako txostena |
PR03 Ikasleen ebaluazioa | Nazioarteko ebaluazioak | Ebaluazio Atala | Nazioarteko ebaluazioak koordinatzea | Maiatza | Maiatza | Lagin propioarekin parte hartu den ebaluazioen kopurua | Bukaerako txostena |
PR03 Ikasleen ebaluazioa | USE | Ikuskatzaile arduradunak | Sartzeko probaren alderdiak koordinatzea | Iraila | Uztaila | Txostenen % 100 epe barruan | Bukaerako txostena |
PR05 Bizikidetza | Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak | Bizikidetza arloa | Egiaztatzea zenbateraino betetzen duen ikastetxeak araudia eta ebazpen proposamena prestatzea | Espedientea jasotzea | 10 egun jasotzen denetik | Epe barruan eta ereduaren arabera egindako txostenen kopurua. | Erregistroa |
PR05 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan | Bizikidetza arloa | Ikastetxeei aholkuak eta argibideak ematea hezkuntza neurriak aplikatzeko prozeduren tramitazioari buruz. Ikastetxeak indarrean den araudia betetzen duela egiaztatzea. Ikastetxez aldatzeko ebazpen proposamena egin eta horren berri ematea. | Espedientea jasotzea | 15 egun jasotzen denetik, ebazpena igortzeko | Ikastetxez aldatzeko egindako txostenen % 100 | Erregistroa |
PR05 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskola-jazarpena gertatzen denean | Bizikidetza arloa | Eskola-jazarpena gertatzen denean esku hartzea ikastetxe guztietan | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Zenbat ikastetxek aktibatzen duten eskola-jazarpenaren protokoloa eta zenbatek helarazten dioten bukaerako txostena ikuskatzailetzari. | Erregistroa |
PR05 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsiaraztean | Bizikidetza arloa | Kontratu suntsitzeak ebazteko prozedurak izapidetzea kontratatutako irakasleen gaitasun ezagatik edo lanpostuaren zereginetara egokitzen ez direlako | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epe barruan eta eredu normalizatuaren arabera eginiko suntsitze-proposamenei buruzko txostenen eta espedienteen kopurua | Erregistroa |
PR05 Bizikidetza | Funtzionarioen aurkako diziplinazko espedienteak izapidetzea | Bizikidetza arloa | Diziplinazko espedienteak izapidetzea Nafarroako Foru Komunitateko hezkuntza administrazioaren mendeko ikastetxe publiko, programa, zerbitzu eta jardueretan zerbitzua ematen duten langileei dagokienez | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epe barruan eta eredu normalizatuaren arabera eginiko txosten kopurua | Erregistroa |
PR05 Bizikidetza | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean | Bizikidetza arloa | Ikastetxeetako laneko jazarpen kasuen salaketak aztertu, igorri eta, hala badagokio, haien gaineko txostenak egitea. | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Epe barruan eta eredu normalizatuaren arabera eginiko txosten kopurua | Erregistroa |
PR06 Hezkuntza administrazioari informazioa ematea | Hezkuntza administrazioak eskatutako txostenak eta azterketak egitea | Prozesu bakoitzaz arduratzen den ikuskatzailea | Eskatutako txostenak egitea prozesu bakoitzean ezarritako araudiarekin bat | 2022/09/01 | 2023/08/31 | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR06 Hezkuntza administrazioari informazioa ematea | Hezkuntza itunei buruzko txostenak egitea | Ikuskatzailea | Itunei buruzko txostenak egitea | 2023/03/18 | 2023/05/03 | Txostenen % 100 epe barruan eginak | Erregistroa |
PR06 Hezkuntza administrazioari informazioa ematea | Eskolatze-aldia malgutzearen gaineko txostena egitea | Ikuskatzailea | Txostena egitea ikastetxeek eskolatze-aldia malgutzeko aurkeztutako baimen eskaerari buruz | Kasuan kasuko zerbitzuak eskaera hori igortzea | 15 egun igortzen denetik | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR06 Hezkuntza administrazioari informazioa ematea | Txostenak egitea baimena emateko hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko eta Batxilergoa bloketan zatitzeko | Ikuskatzailea | Txostenak egitea hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko (errepikatzen duten bigarren ikasturtea) eta Batxilergoa bloketan zatitzeko ikastetxeek egiten dituzten eskaerak baimentzeari buruz. | Kasuan kasuko zerbitzuak eskaera hori igortzea | 15 egun igortzen denetik | Egindako txostenak | Egindako txostenen erregistroa |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Zuzendariak izendatzea | Ebaluazio arloa | Hautapen Batzordeak hautapen prozesua burutu ondoren, zuzendarien ebaluazioagatik, berrizendapenagatik edo bestelako edozein arrazoirengatik ikasturte amaieran zuzendari postua hutsik duten ikastetxeetako zuzendariak izendatzeko proposamenak egitea | 2023/02/01 | 2023/03/31 | Proposamenen % 100 epe barruan eginak. | Emaitzen txostena |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Ikastetxeen baimenak eta erregistroa | Ikuskatzaile arduradunak | Ikastetxeen baimena eta erregistroa kudeatzea | 2022/09/01 | 2023/08/31 | Epe barruan tramitatutako eta ebatzitako espedienteen kopurua | Zuzendaritza Nagusiaren ebazpenetarako edo Nafarroako Gobernuaren erabakietarako proposamen txostenak. Erregistro-idazpenak grabatzea |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Tokiko eskolatze batzordeetako lehendakaria izatea | Ikuskatzaile arduradunak | Epez kanpo matrikulatzen diren ikasleak esleitzea | Iraila | Ekaina | Batzorde bakoitzean izapidetzen diren ikasleak | Erregistroa |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Batzordeetan, epaimahaietan eta lantaldeetan parte hartzea | Ikuskatzailea | Era aktiboan parte hartzea batzorde eta epaimahaietan, horien kudeaketa egokia bermatuz | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Zenbat batzordetan edo epaimahaitan parte hartzen den | Erregistroa |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Ikasleen sari bereziak | Ikuskatzaile arduradunak | DBHko eta Batxilergoko sari bereziak arautzen dituen prozedura kudeatzea | Iraila | Ekaina | Zenbat ikaslek gainditu dituzten probak | Erregistroa |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Hezkuntza eskaintzaren plangintza | Plangintza arloa | Hezkuntza eskaintzari buruzko proposamena prestatzea eta ikastetxeei jakinaraztea | 2023ko otsaila | 2023/09/15 | Hezkuntza eskaintza epearen barruan | Erregistroa |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Ikasleak eskolatzea | Eskolatze arloa | Eskolatzea eta ikasleen onarpena koordinatzea eta gainbegiratzea | Ikasturte osoan zehar | Ikasturte osoan zehar | Plaza esleitzeko epeak hobetzea | Erregistroa |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Ikastetxeetako plantilla organikoaren proposamena zehaztea | Plantillen arloa | Ikastetxe publikoetako plantilla organikoak definitzea | 2022/09/02 | 2022/10/02 | Epea bukatu ondoren arloak egindako aldaketen %. | Erregistroa |
PR07 Lankidetza hezkuntza administrazioarekin | Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea | Plantillen arloa | Ikastetxe publikoen funtzionamendurako plantilla prestatzea aplikazio berriaren bidez | Maiatza/iraila | Ekaina/iraila | Funtzionamendurako plantillak epe barruan zehaztea | Erregistroa |
PR11 Hobekuntza eta berrikuntza | Prozesuak eta azpiprozesuak diseinatu eta garatzea | Kalitatearen arduraduna | Prozesuak eta azpiprozesuak eguneratzea definitutako sistematika integratuz | 2022/09/01 | 2023/07/30 | Eguneratutako eta webgunearen bidez zerbitzuaren eskura jarritako prozesu eta azpiprozesuen % | Diseinatutako eta ezarritako prozesuen bukaerako txostena. |
III. ERANSKINA
2022-2023 ikasturteko ekintza-plana
ILDOAK | EKINTZAK | PROZESUAK |
1. Hezkuntza gainbegiratzea | a) Arreta berezia jartzea kontsultaren xede diren irakasleen ordutegien ikuskapenean. Hezkuntza-laguntzako berariazko premiak dituzten ikasleen bekak gainbegiratzeko irizpideak bateratzeko jarraibideak berrikustea. Departamentuek/Zikloek errolda bidezko ebaluazio diagnostikoan lortutako emaitzen azterketa zehatza egiten dutela egiaztatzea eta, hala badagokio, hobekuntzak proposatzea | SB0101 |
b) Arreta berezia jartzea Urteko Programazio Orokorra eta ikasturte bukaerako memoriak gainbegiratzeko jarduketaren hasierari eta jarraipenari buruzko komunikazioan, jarduketaren eta haren emaitzen eraginkortasuna hobetzeko (ikastetxeen % 90etan, gutxienez) | SB0102 | |
2. Ebaluazioa | a) Arreta berezia jartzea 2023-2024ko autoebaluazioa eta 2023-2026ko hobekuntza plana gainbegiratzeko jarduketaren hasierari eta jarraipenari buruzko komunikazioan, jarduketaren eraginkortasuna eta emaitzak hobetzeko (ikastetxeen % 90etan, gutxienez) | SB0202 |
3. Ikastetxeentzako arreta | a) Ikastetxearen ekimenez abian jarritako PROA+ programaren aholkularitza errazteko jarraibideak izatea | SB0402 |
c) Arreta berezia jartzea LOMLOEren ondoriozko programazio didaktikoak (curriculumaren garapena), estrategiak, metodologiak eta ebaluazioa berritzeko aholkularitzan. | SB0402 | |
e) Arreta berezia jartzea datozen ikasturteetan gerta daitezkeen osasun egoerei edo bestelakoei erantzuteko kontingentzia planen gaineko aholkularitzan. | SB0402 | |
4. Hezkuntza Departamentuaren beste kudeaketa unitateekiko koordinazioa | b) Lehentasuna ematea LOMLOEren ondoriozko erregelamendu garapenaz arduratzen diren batzorde eta taldeetan parte hartzeari. | SB0702 |
c) Inklusio Zerbitzuari aktiboki laguntzea PROA+ programa abian jartzen | SB0702 | |
e) Ikasleen onarpena arautzen duen apirilaren 28ko 33/2021 Foru Dekretuaren ondorioz ikasleak eskolatzeko prozedura berria hobetzen laguntzea | SB0708 | |
f) Arreta berezia jartzea ikastetxe publikoetako funtzionamendu plantillak egiteko prozedura berriaren gainbegiratze lanean, eta automatizazio prozesuan aurrera egitea, ikastetxeei autonomia handiagoa emateko helburuarekin. | SB0710 | |
5. HIZren antolaketa eta barne kudeaketa | c) Prozesuen taula eguneratzea eta arduradunek prozesuen diseinua, dokumentazioa eta kontrola osatzea | SB1101 |
d) Urte Anitzeko Jarduketa Plana onesten duen ebazpena aldarrikatzea | SB0802 | |
e) HIZren Urteko Jarduketa Planaren komunikazioan, jarraipenean eta ebaluazioan eragitea. | SB0803 | |
6. Digitalizazioa. | b) Irakasleak ebaluatzeko aplikazio digitala (Evacompro) ebaluazio prozesuetan aplika daitekeen funtzio anitzeko plataforma bihurtzea | PR02 |
c) Arduradunek HIZren kudeaketa sistemaren prozesuak planifikatzea, garatzea eta kontrolatzea AppSheet plataforma teknologikoaren bidez | SB1101 | |
d) Educa plataforman Urteko Programazio Orokorraren, hobekuntza planen eta programazio didaktikoen garapenak egitea planteatzea, lotutako zenbait ikuskapen jarduketa digitalizatzeko | SB0102 | |
7. HIZren plantilla egonkortzea. | a) Hezkuntzako ikuskatzaileen kidegoan sartzeko beste deialdi bat egitea. | SB0901 |
b) Hezkuntzako ikuskatzaile lanpostuak aldi baterako betetzeko beste deialdi bat abian jartzea. | SB0902 |
IV. eranskina.–Jarraipena eta ebaluazioa (deskargatu DOC).
Iragarkiaren kodea: F2216398
Sarbidea
Nafarroako Aldizkari Ofiziala
Paseo Pablo Sarasate, 38, 2.º izda.
31001 - Iruña
848 42 12 50