236. ALDIZKARIA - 2022ko azaroaren 28a

1. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA

1.2. AGINTARIAK ETA LANGILEAK

1.2.2. Oposizioak eta lehiaketak. Lan publikoaren eskaintza

AKATS ZUZENKETA, Hezkuntza Departamentuko Irakasleak Hautatzeko eta Lanpostuak Betetzeko Zerbitzuko zuzendariak azaroaren 3an emandako 244/2022 Ebazpenaren argitalpenean. Ebazpen horren bidez onesten dira, enplegu publikoan behin-behinekotasuna murrizteko egonkortze-prozesuen esparruan, oposizio-lehiaketa bidezko sistemaren bidez kidego hauetan sartzeko hautapen prozedurak, betiere Nafarroako Foru Komunitateko Administrazioaren kudeaketa esparruko lanpostuak betetzeko: Bigarren Hezkuntzako irakasleen kidegoa, Musikako eta Arte Eszenikoetako katedradunen kidegoa, Arte Plastikoetako eta Diseinuko irakasleen kidegoa eta Lanbide Heziketako sektore berezietako irakasle espezialisten kidegoa.

Ebazpen hori 2022ko 229. Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratu zen, azaroaren 18koan. Oharturik akats bat egin dela, VI. eranskina falta baita, ondotik argitaratzen da aipatu eranskina.

Iruñean, 2022ko azaroaren 18an.–Hezkuntza Departamentuko idazkari tekniko nagusia, Beatriz Ayerra Gamboa.

VI. ERANSKINA

Probaren B zatiko B.2 ariketaren gaineko zehaztapenak

Ariketa honen helburua da egiaztatzea izangaiek prestakuntza zientifikoa dutela eta lortu nahi duten espezialitateari dagozkion arlo, irakasgai edo moduluak irakasteko behar diren berariazko lan teknikak menperatzen dituztela.

Izangaiek egin beharreko probak ariketa bat baino gehiago izan ditzake. Hortaz, ariketa bat baino gehiago eginez gero, proba praktikoaren puntuazio osoa ariketa bakoitzari dagozkion zati berdinetan banatuko da.

Espezialitate bakoitzerako proba praktikoek berariazko ezaugarri hauek izan beharko dituzte:

BIGARREN HEZKUNTZAKO IRAKASLEEN KIDEGOA

590-ENPRESEN ADMINISTRAZIOA.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Enpresen Administrazioa espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-LANERAKO PRESTAKUNTZA ETA ORIENTABIDEAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Lanerako Prestakuntza eta Orientabideak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-INFORMATIKA.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Informatika espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-ESKU-HARTZE SOZIOKOMUNITARIOA.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Esku-hartze Soziokomunitarioa espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-MERKATARITZAKO ANTOLAKETA ETA KUDEAKETA.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Merkataritzako Antolaketa eta Kudeaketa espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-IBILGAILUEN MANTENTZE-LANEN ANTOLAKETA ETA PROZESUAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Ibilgailuen Mantentze-lanen Antolaketa eta Prozesuak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-FABRIKAZIO MEKANIKOAREN ANTOLAKETA ETA PROIEKTUAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Fabrikazio Mekanikoaren Antolaketa eta Proiektuak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-SISTEMA ENERGETIKOEN ANTOLAKETA ETA PROIEKTUAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Sistema Energetikoen Antolaketa eta Proiektuak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-ADMINISTRAZIO KUDEAKETAKO PROZESUAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Administrazio Kudeaketako Prozesuak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-KOMUNITATEARENTZAKO ZERBITZUAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Komunitatearentzako Zerbitzuak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-SISTEMA ELEKTROTEKNIKOAK ETA AUTOMATIKOAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa edo kasu praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Sistema Elektroteknikoak eta Automatikoak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

590-SISTEMA ETA APLIKAZIO INFORMATIKOAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Sistema eta Aplikazio Informatikoak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

MUSIKAKO ETA ARTE ESZENIKOETAKO KATEDRADUNEN KIDEGOA

593-JAZZ KONTRABAXUA.

1. Interpretatu beharreko programa baten aurkezpena, gutxienez 40 minutukoa. Epaimahaiak aurkezten den programaren aurkezpena, aniztasuna eta interesa baloratuko ditu, baita zailtasun teknikoa, joaldiaren trebetasuna eta interpretazioaren kalitatea ere. Izangaiek gehienez 30 minutuz interpretatuko dute epaimahaiak programa horri buruz zehazten duen errepertorioa. Obra guztiek argitaratuta egon beharko dute. Obrek baldintza hori betetzen dutela ondorioztatuko da partiturek lege-gordailua badute, eta, lege-gordailua ezarri baino lehen edo atzerrian sortu diren partituren kasuan, argitaletxe ospetsuek argitaratuak badira. Izangaiek behar den akonpainamendua ekarri beharko dute horrelakorik eskatzen duten obretan, eta programari dagozkion partituren hiru kopia aurkeztuko dituzte.

Atal honi ariketa praktikoaren kalifikazioaren %40 emanen zaio.

2. Espezialitatearen errepertorioa oinarri hartuta, epaimahaiak proposatuko duen obra baten edo zati baten analisi formal eta interpretatiboa egitea idatziz, testuinguru historiko eta estilistikoan kokatuz. Garrantzitsutzat jotzen diren alderdiez gainera, obra ikasleekin teknikoki lantzeko behar diren elementu orokor guztiak zehaztu beharko dira. Gainera, horiek irakasteko proposamen metodologikoak eta ebaluatzeko irizpide eta elementuak adierazi beharko dira. Izangaiek 90 minutu izanen dituzte analisia egiteko, eta beste 30 minutu gehiago, gehienez, epaimahaiaren aurrean azaltzeko.

Atal honi ariketa praktikoaren kalifikazioaren %30 emanen zaio.

3. Epaimahaiak proposatutako egitura harmoniko baten gaineko inprobisazioa. Atal hau egiteko, izangaiek 30 minutu izanen dituzte gehienez.

Atal honi ariketa praktikoaren kalifikazioaren %30 emanen zaio.

ARTE PLASTIKOETAKO ETA DISEINUKO IRAKASLEEN KIDEGOA

595-DISEINU GRAFIKOA.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin tekniko-artistikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko, artistiko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Diseinu Grafikoa espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluen helburu eta edukietan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

595-IKUS ENTZUNEZKO BALIABIDEAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin tekniko-artistikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko, artistiko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Ikus-entzunezko Baliabideak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluen helburu eta edukietan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

595-BALIABIDE INFORMATIKOAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin tekniko-artistikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko, artistiko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Baliabide Informatikoak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluen helburu eta edukietan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

LANBIDE HEZIKETAKO SEKTORE BEREZIETAKO IRAKASLE ESPEZIALISTEN KIDEGOA

598-IBILGAILUEN MANTENTZE-LANAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Ibilgailuen Mantentze-lanak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

598-MAKINEN MEKANIZAZIOA ETA MANTENTZE-LANAK.

Proba praktikoa izanen da indarreko curriculumarekin zerikusia duten ariketa praktiko bat edo batzuk ebaztea. Tankera honetakoak izaten ahalko dira: dokumentuen azterketa eta iruzkin teknikoa; galderen, arazoen eta kasuen ebazpena; simulazioak; trebetasun tekniko edo instrumentalen erakustaldia; edo benetako egoerekin lotutako proiektu didaktiko zehatz bat formulatzea, ikasgelako edo ikastetxeko ingurune erreal batean praktikara eraman daitekeena. Makinen Mekanizazioa eta Mantentze-lanak espezialitateko irakasleek irakats ditzaketen moduluetako ikaskuntza-emaitzetan eta horrelako irakasleek irakats ditzaketen lanbide-moduluei lotutako konpetentzia-unitateetako lanbide-jardueretan aipatzen diren esparruetako batekin edo batzuekin lotuta egonen dira.

Iragarkiaren kodea: F2215466