1. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA
1.4. DIRU-LAGUNTZAK, LAGUNTZAK ETA BEKAK
496/2019 EBAZPENA, abuztuaren 8koa, Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen zuzendari nagusiak emana, zeinaren bidez ebazten baita 2019ko funts publikoekin finantzatutako ikastetxeetan egiten diren ikerketa proiektuetarako eta ezagutza transferitzeko proiektuetarako dirulaguntzen deialdia. DDBN (identifikazioa): 448415.
Unibertsitateen Zerbitzuaren zuzendariak txosten bat aurkeztu du non azaltzen baitira deialdi honen espedientearekin zerikusia duten inguruabarrak: 2019ko funts publikoekin finantzatutako ikastetxeetan egiten diren ikerketa proiektuetarako eta ezagutza transferitzeko proiektuetarako dirulaguntzak. Aipatu deialdia Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen zuzendari nagusiak apirilaren 3an emandako 200/2019 Ebazpenaren bidez onetsi zen. Deialdiak Dirulaguntzen Datu Base Nazionalean duen kodea hau da: 448415.
Txosten horretan adierazten denaren arabera, aurkeztu diren 20 eskaerak ebaluatu ditu Batzordeak (2019ko uztailaren 5ean helburu horrekin eratua) deialdiaren oinarrietako 10. artikuluan ezarritako irizpideen arabera, bilkura-aktan jaso bezala. Aurkeztu diren eskaeren lehentasun ordena ezarririk, eta deialdiaren oinarrietako 10. artikuluari jarraikiz, 11 laguntza eman daitezke, eta 9 ukatu egin dira: horietako 4 aurrekontuan nahikoa kreditu ez izateagatik, eta 5 ezarritako puntuazio gutxienekora ez iristeagatik.
Nafarroako Foru Komunitateko Administrazioari eta foru-sektore publiko instituzionalari buruzko martxoaren 11ko 11/2019 Foru Legearen 32.1.d) artikuluak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz, eta, orobat, kontuan harturik Unibertsitateen Zerbitzuak egin duen txostena,
EBATZI DUT:
1. Dirulaguntzak ematea funts publikoekin finantzatutako ikastetxeetan ikerketa proiektuak egin daitezen. I. eranskinean jaso da proiektua nork zuzenduko duen, laguntzen zenbatekoa eta kontzeptua.
2. Laguntza ukatzea II. eranskinean zerrendaturiko pertsonek aurkeztutako eskaerei, bertan adierazten diren arrazoiengatik.
3. Xedatzea 95.169,07 euroko gastua 2019ko gastuen aurrekontuko “Ikerketa ikastetxeetan” izeneko 411001-41210-4800-322303 partidaren kargura (kontabilitateko espedientea: 40002248). I. eranskinean adierazi dira, xehakatuta, proiektu bakoitzari dagozkion zenbatekoak.
4. Beheko taulan zerrendatutako entitate laguntzaileei 47.584,54 euro ordaintzeko agindua ematea, haiei atxikita dauden ikertzaileentzako laguntzen lehen ordainketa gisa. Ordainketa 2019ko aurrekontuko “Ikerketa ikastetxeetan” izeneko 411001-41210-4800-322303 partidaren kargura eginen da, honako datu hauekin bat:
ENTITATEA | IFZ | ZENBATEKOA (euro) |
NAFARROAKO UNIBERTSITATE PUBLIKOA | Q3150012G | 32.633,86 |
NAFARROAKO UNIBERTSITATEA | R3168001J | 9.959,50 |
UHUNEK TUTERAN DUEN ZENTRO ELKARTUA | V31646276 | 4.991,18 |
Abonuak, guztira: | 47.584,54 |
III. eranskinean azaltzen da diru kopuru horietatik zenbat egotzi behar dioten entitate laguntzaileek beren ikertzaileenak diren eta dirulaguntza jaso duten proiektuetako bakoitzari.
5. Ebazpen hau eta eranskinak igortzea Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen Zuzendaritza Nagusira, Unibertsitateen Zerbitzura, Ekonomia eta Ogasun Departamentuak Hezkuntzakoan duen kontu-hartzaile delegatuari, Aurrekontuen eta Kudeaketa Ekonomikoaren Atalera, Ikerketarako eta Nazioarteratzeko Laguntzen Bulegora, Kudeaketa Ekonomikoaren Bulegora eta Argibide eta Agiri Bulegora, behar diren ondorioak izan ditzaten.
6. Ebazpen hau eta eranskinak interesdunei eta laguntzen kudeaketaz arduratzen diren entitate laguntzaileei jakinaraztea, eta aditzera ematea haren aurka gora jotzeko errekurtsoa jar daitekeela, Nafarroako Gobernuko Hezkuntzako kontseilariari zuzendua, jakinarazi eta biharamunetik hilabeteko epean.
7. Ebazpen hau eta eranskinak Nafarroako Aldizkari Ofizialean eta www.nafarroa.eus web-orrian argitara daitezela agintzea.
Iruñean, 2019ko abuztuaren 8an.–Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen zuzendari nagusia, Nekane Oroz Bretón.
I. ERANSKINA Onartutako eskaerak, unibertsitateen arabera ordenatuta –Nafarroako Unibertsitate Publikoa (NUP) IFZ Q3150012G. |
ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA | PROIEKTUAREN IZENA | PUNTUAZIOAK (*) | UNIBERTSITATE ZENTROA | EMANDAKO / UKATUTAKO ZENBATEKOA |
(1) | (2) | (3) | (4) | (5) | GUZTIRA |
Lasa Oyarbide, Aitzol | Integración del currículo de matemáticas para propuestas STEM: diseño, implementación y evaluación | 33,33 | 35 | 15 | 18,33 | 20 | 122 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 10.000,00 euro |
Lázaro Ibarrola, Amparo | Logros y motivación en inglés, euskera y castellano en Educación Primaria: programas bilingües y trilingües en Navarra | 40 | 35 | 15 | 10 | 20 | 120 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 10.000,00 euro |
Alonso Martínez, Alicia M.ª | Observatorio de actividad física en escolares de 3 a 6 años | 40 | 30 | 15 | 20 | 12 | 117 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 9.680,00 euro |
Napal Fraile, María | De la investigación al desarrollo y la innovación en educación secundaria: narrativa digital de temas científicos mediante Chromebook | 36,66 | 30 | 12 | 16,66 | 20 | 115 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 6.000,00 euro |
Mendioroz Lacambra, Ana María | Necesidades de formación del profesorado y del alumnado de Educación Secundaria Obligatoria en alfabetización multimodal para trabajar transversalmente una educación patrimonial crítica en el aula | 26,66 | 35 | 15 | 15 | 16 | 108 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 4.900,00 euro |
Chocarro Eguaras, Raquel | Evaluación de las competencias digitales en el profesorado de secundaria: Mapa de Competencias y detección de Necesidades Formativas | 30 | 20 | 15 | 20 | 20 | 105 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 9.817,72 euro |
González García, Esther M. | Integración de proyectos de investigación de ciencia ciudadana en el currículo de educación secundaria | 13,33 | 35 | 15 | 15 | 20 | 98 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 10.000,00 euro |
San Martín Rodríguez, Leticia | Evaluación del programa “health friendly” para reducir el miedo de los niños y niñas al entorno sanitario | 26,66 | 20 | 15 | 15 | 20 | 97 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 4.870,00 euro |
GUZTIRA | 65.267,72 euro |
(*) Balorazio batzordearen puntuazioa, 150 puntu gehienez: Deialdiko oinarrien 10. artikulua: (1) Proiektuaren planteamenduan izandako zorroztasuna eta Hezkuntza Departamentuaren intereseko arloetan noraino txertatuta dagoen, 40 puntu arte. (2) Ikerketa taldearen osaera, 55 puntu arte. (3) Taldearen ekoizpen zientifikoa, 15 puntu arte. (4) Publiko ez espezializatuarentzako zabalkunde plan aurreikusia, 20 puntu arte. (5) Funts publikoekin finantzatuta eta inplikatuta dauden ikastetxeen kopurua, 20 puntu arte. |
–Nafarroako Unibertsitatea (NU) IFZ R3168001J. |
ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA | PROIEKTUAREN IZENA | PUNTUAZIOAK (*) | UNIBERTSITATE ZENTROA | EMANDAKO / UKATUTAKO ZENBATEKOA |
(1) | (2) | (3) | (4) | (5) | GUZTIRA |
Navas Carretero, Santiago | Chilhood obesity risk assessment longitudinal study (Proyecto CORALs) | 40 | 30 | 15 | 13,33 | 12 | 110 | Nafarroako Unibertsitatea | 10.000,00 euro |
Monge Barrio, Aurora | Metodología para el diagnóstico de las condiciones ambientales interiores de edificios escolares para la eficiencia energética | 36,66 | 30 | 15 | 16,66 | 4 | 102 | Nafarroako Unibertsitatea | 9.919,00 euro |
GUZTIRA | 19.919,00 euro |
–Uhuneko Tuterako zentro elkartua NIF V31646276. |
ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA | PROIEKTUAREN IZENA | PUNTUAZIOAK (*) | UNIBERTSITATE ZENTROA | EMANDAKO / UKATUTAKO ZENBATEKOA |
(1) | (2) | (3) | (4) | (5) | GUZTIRA |
Blanco Calvo, Eduardo | Neuroeducación: estudio de la actividad cerebral durante procesos de aprendizaje/memoria, lenguaje y razonamiento, y su relación con el rendimiento académico en estudiantes de ESO | 40 | 15 | 15 | 20 | 8 | 98 | UHUN | 9.982,35 euro |
GUZTIRA | 9.982,35 euro |
(*) Balorazio batzordearen puntuazioa, 150 puntu gehienez: Deialdiko oinarrien 10. artikulua: (1) Proiektuaren planteamenduan izandako zorroztasuna eta Hezkuntza Departamentuaren intereseko arloetan noraino txertatuta dagoen, 40 puntu arte. (2) Ikerketa taldearen osaera, 55 puntu arte. (3) Taldearen ekoizpen zientifikoa, 15 puntu arte. (4) Publiko ez espezializatuarentzako zabalkunde plan aurreikusia, 20 puntu arte. (5) Funts publikoekin finantzatuta eta inplikatuta dauden ikastetxeen kopurua, 20 puntu arte. |
II. ERANSKINA Ukatutako eskaerak |
ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA | PROIEKTUAREN IZENA | PUNTUAZIOAK (*) | UNIBERTSITATE ZENTROA | UKATZEKO ARRAZOIA |
(1) | (2) | (3) | (4) | (5) | GUZTIRA |
Lara Ros, Sonia | Las creencias de eficacia de los profesores y su relación con el rendimiento del alumno y las variables de contexto: estudio en educación primaria y secundaria de Navarra | 30 | 30 | 15 | 20 | 0 | 95 | Nafarroako Unibertsitatea | Behar adinako aurrekontua ez egotea |
Peñalva Vélez, Alicia | Estudio descriptivo sobre la convivencia escolar, el acoso y el ciberacoso en la escuela navarra | 30 | 30 | 15 | 18,33 | 0 | 93 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | Behar adinako aurrekontua ez egotea |
Falcone Lanas, Francisco Javier | IoT-STEAM | 20 | 35 | 15 | 18,33 | 4 | 92 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | Behar adinako aurrekontua ez egotea |
Osorio De Rebellón Yohn, Alfonso | Estereotipos de género y violencia de pareja entre alumnos de centros escolares navarros. Factores de riesgo y prevención | 26,66 | 35 | 15 | 15 | 0 | 92 | Nafarroako Unibertsitatea | Behar adinako aurrekontua ez egotea |
Astrain Escola, José Javier | Tecnologías móviles y adaptativas para el aprendizaje del lenguaje en la discapacidad (TeMAALD) | 26,66 | 30 | 15 | 13,33 | 4 | 89 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 90 puntu baino gutxiago |
Sainz Pascual, Zuriñe | De la ciencia histórica al Aula, del Aula a la Ciencia Histórica: La municipalidad Pamplonesa a debate | 16,66 | 30 | 15 | 11,66 | 12 | 85 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 90 puntu baino gutxiago |
Arbués Radigales, Elena | La inteligencia artificial como herramienta en los procesos de evaluación competencial | 23,33 | 25 | 15 | 13,33 | 4 | 81 | Nafarroako Unibertsitatea | 90 puntu baino gutxiago |
Lizasoain Iriso, María Inmaculada | Evaluación de la implementación del programa de educación emocional UpToYou en centros educativos de la Comunidad Foral de Navarra | 10 | 10 | 15 | 15 | 16 | 66 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 90 puntu baino gutxiago |
Sanz De Acedo Baquedano, María Teresa | Evaluación del uso de aplicaciones informáticas en dispositivos “Tablets” en un programa de estimulación de la creatividad con alumnado de Educación Primaria | 20 | 25 | 3 | 13 | 4 | 65 | Nafarroako Unibertsitate Publikoa | 90 puntu baino gutxiago |
(*) Balorazio batzordearen puntuazioa, 150 puntu gehienez: Deialdiko oinarrien 10. artikulua: (1) Proiektuaren planteamenduan izandako zorroztasuna eta Hezkuntza Departamentuaren intereseko arloetan noraino txertatuta dagoen, 40 puntu arte. (2) Ikerketa taldearen osaera, 55 puntu arte. (3) Taldearen ekoizpen zientifikoa, 15 puntu arte. (4) Publiko ez espezializatuarentzako zabalkunde plan aurreikusia, 20 puntu arte. (5) Funts publikoekin finantzatuta eta inplikatuta dauden ikastetxeen kopurua, 20 puntu arte. |
Iragarkiaren kodea: F1910702