170. ALDIZKARIA - 2019ko abuztuaren 29a

1. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA

1.4. DIRU-LAGUNTZAK, LAGUNTZAK ETA BEKAK

496/2019 EBAZPENA, abuztuaren 8koa, Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen zuzendari nagusiak emana, zeinaren bidez ebazten baita 2019ko funts publikoekin finantzatutako ikastetxeetan egiten diren ikerketa proiektuetarako eta ezagutza transferitzeko proiektuetarako dirulaguntzen deialdia. DDBN (identifikazioa): 448415.

Unibertsitateen Zerbitzuaren zuzendariak txosten bat aurkeztu du non azaltzen baitira deialdi honen espedientearekin zerikusia duten inguruabarrak: 2019ko funts publikoekin finantzatutako ikastetxeetan egiten diren ikerketa proiektuetarako eta ezagutza transferitzeko proiektuetarako dirulaguntzak. Aipatu deialdia Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen zuzendari nagusiak apirilaren 3an emandako 200/2019 Ebazpenaren bidez onetsi zen. Deialdiak Dirulaguntzen Datu Base Nazionalean duen kodea hau da: 448415.

Txosten horretan adierazten denaren arabera, aurkeztu diren 20 eskaerak ebaluatu ditu Batzordeak (2019ko uztailaren 5ean helburu horrekin eratua) deialdiaren oinarrietako 10. artikuluan ezarritako irizpideen arabera, bilkura-aktan jaso bezala. Aurkeztu diren eskaeren lehentasun ordena ezarririk, eta deialdiaren oinarrietako 10. artikuluari jarraikiz, 11 laguntza eman daitezke, eta 9 ukatu egin dira: horietako 4 aurrekontuan nahikoa kreditu ez izateagatik, eta 5 ezarritako puntuazio gutxienekora ez iristeagatik.

Nafarroako Foru Komunitateko Administrazioari eta foru-sektore publiko instituzionalari buruzko martxoaren 11ko 11/2019 Foru Legearen 32.1.d) artikuluak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz, eta, orobat, kontuan harturik Unibertsitateen Zerbitzuak egin duen txostena,

EBATZI DUT:

1. Dirulaguntzak ematea funts publikoekin finantzatutako ikastetxeetan ikerketa proiektuak egin daitezen. I. eranskinean jaso da proiektua nork zuzenduko duen, laguntzen zenbatekoa eta kontzeptua.

2. Laguntza ukatzea II. eranskinean zerrendaturiko pertsonek aurkeztutako eskaerei, bertan adierazten diren arrazoiengatik.

3. Xedatzea 95.169,07 euroko gastua 2019ko gastuen aurrekontuko “Ikerketa ikastetxeetan” izeneko 411001-41210-4800-322303 partidaren kargura (kontabilitateko espedientea: 40002248). I. eranskinean adierazi dira, xehakatuta, proiektu bakoitzari dagozkion zenbatekoak.

4. Beheko taulan zerrendatutako entitate laguntzaileei 47.584,54 euro ordaintzeko agindua ematea, haiei atxikita dauden ikertzaileentzako laguntzen lehen ordainketa gisa. Ordainketa 2019ko aurrekontuko “Ikerketa ikastetxeetan” izeneko 411001-41210-4800-322303 partidaren kargura eginen da, honako datu hauekin bat:

ENTITATEA

IFZ

ZENBATEKOA (euro)

NAFARROAKO UNIBERTSITATE PUBLIKOA

Q3150012G

32.633,86

NAFARROAKO UNIBERTSITATEA

R3168001J

9.959,50

UHUNEK TUTERAN DUEN ZENTRO ELKARTUA

V31646276

4.991,18

Abonuak, guztira:

47.584,54

III. eranskinean azaltzen da diru kopuru horietatik zenbat egotzi behar dioten entitate laguntzaileek beren ikertzaileenak diren eta dirulaguntza jaso duten proiektuetako bakoitzari.

5. Ebazpen hau eta eranskinak igortzea Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen Zuzendaritza Nagusira, Unibertsitateen Zerbitzura, Ekonomia eta Ogasun Departamentuak Hezkuntzakoan duen kontu-hartzaile delegatuari, Aurrekontuen eta Kudeaketa Ekonomikoaren Atalera, Ikerketarako eta Nazioarteratzeko Laguntzen Bulegora, Kudeaketa Ekonomikoaren Bulegora eta Argibide eta Agiri Bulegora, behar diren ondorioak izan ditzaten.

6. Ebazpen hau eta eranskinak interesdunei eta laguntzen kudeaketaz arduratzen diren entitate laguntzaileei jakinaraztea, eta aditzera ematea haren aurka gora jotzeko errekurtsoa jar daitekeela, Nafarroako Gobernuko Hezkuntzako kontseilariari zuzendua, jakinarazi eta biharamunetik hilabeteko epean.

7. Ebazpen hau eta eranskinak Nafarroako Aldizkari Ofizialean eta www.nafarroa.eus web-orrian argitara daitezela agintzea.

Iruñean, 2019ko abuztuaren 8an.–Unibertsitateen eta Hezkuntza Baliabideen zuzendari nagusia, Nekane Oroz Bretón.

I. ERANSKINA

Onartutako eskaerak, unibertsitateen arabera ordenatuta

–Nafarroako Unibertsitate Publikoa (NUP) IFZ Q3150012G.

ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA

PROIEKTUAREN IZENA

PUNTUAZIOAK (*)

UNIBERTSITATE ZENTROA

EMANDAKO / UKATUTAKO ZENBATEKOA

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

GUZTIRA

Lasa Oyarbide, Aitzol

Integración del currículo de matemáticas para propuestas STEM: diseño, implementación y evaluación

33,33

35

15

18,33

20

122

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

10.000,00 euro

Lázaro Ibarrola, Amparo

Logros y motivación en inglés, euskera y castellano en Educación Primaria: programas bilingües y trilingües en Navarra

40

35

15

10

20

120

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

10.000,00 euro

Alonso Martínez, Alicia M.ª

Observatorio de actividad física en escolares de 3 a 6 años

40

30

15

20

12

117

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

9.680,00 euro

Napal Fraile, María

De la investigación al desarrollo y la innovación en educación secundaria: narrativa digital de temas científicos mediante Chromebook

36,66

30

12

16,66

20

115

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

6.000,00 euro

Mendioroz Lacambra, Ana María

Necesidades de formación del profesorado y del alumnado de Educación Secundaria Obligatoria en alfabetización multimodal para trabajar transversalmente una educación patrimonial crítica en el aula

26,66

35

15

15

16

108

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

4.900,00 euro

Chocarro Eguaras, Raquel

Evaluación de las competencias digitales en el profesorado de secundaria: Mapa de Competencias y detección de Necesidades Formativas

30

20

15

20

20

105

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

9.817,72 euro

González García, Esther M.

Integración de proyectos de investigación de ciencia ciudadana en el currículo de educación secundaria

13,33

35

15

15

20

98

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

10.000,00 euro

San Martín Rodríguez, Leticia

Evaluación del programa “health friendly” para reducir el miedo de los niños y niñas al entorno sanitario

26,66

20

15

15

20

97

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

4.870,00 euro

GUZTIRA

65.267,72 euro

(*) Balorazio batzordearen puntuazioa, 150 puntu gehienez:

Deialdiko oinarrien 10. artikulua:

(1) Proiektuaren planteamenduan izandako zorroztasuna eta Hezkuntza Departamentuaren intereseko arloetan noraino txertatuta dagoen, 40 puntu arte.

(2) Ikerketa taldearen osaera, 55 puntu arte.

(3) Taldearen ekoizpen zientifikoa, 15 puntu arte.

(4) Publiko ez espezializatuarentzako zabalkunde plan aurreikusia, 20 puntu arte.

(5) Funts publikoekin finantzatuta eta inplikatuta dauden ikastetxeen kopurua, 20 puntu arte.

–Nafarroako Unibertsitatea (NU) IFZ R3168001J.

ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA

PROIEKTUAREN IZENA

PUNTUAZIOAK (*)

UNIBERTSITATE ZENTROA

EMANDAKO / UKATUTAKO ZENBATEKOA

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

GUZTIRA

Navas Carretero, Santiago

Chilhood obesity risk assessment longitudinal study (Proyecto CORALs)

40

30

15

13,33

12

110

Nafarroako Unibertsitatea

10.000,00 euro

Monge Barrio, Aurora

Metodología para el diagnóstico de las condiciones ambientales interiores de edificios escolares para la eficiencia energética

36,66

30

15

16,66

4

102

Nafarroako Unibertsitatea

9.919,00 euro

GUZTIRA

19.919,00 euro

–Uhuneko Tuterako zentro elkartua NIF V31646276.

ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA

PROIEKTUAREN IZENA

PUNTUAZIOAK (*)

UNIBERTSITATE ZENTROA

EMANDAKO / UKATUTAKO ZENBATEKOA

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

GUZTIRA

Blanco Calvo, Eduardo

Neuroeducación: estudio de la actividad cerebral durante procesos de aprendizaje/memoria, lenguaje y razonamiento, y su relación con el rendimiento académico en estudiantes de ESO

40

15

15

20

8

98

UHUN

9.982,35 euro

GUZTIRA

9.982,35 euro

(*) Balorazio batzordearen puntuazioa, 150 puntu gehienez:

Deialdiko oinarrien 10. artikulua:

(1) Proiektuaren planteamenduan izandako zorroztasuna eta Hezkuntza Departamentuaren intereseko arloetan noraino txertatuta dagoen, 40 puntu arte.

(2) Ikerketa taldearen osaera, 55 puntu arte.

(3) Taldearen ekoizpen zientifikoa, 15 puntu arte.

(4) Publiko ez espezializatuarentzako zabalkunde plan aurreikusia, 20 puntu arte.

(5) Funts publikoekin finantzatuta eta inplikatuta dauden ikastetxeen kopurua, 20 puntu arte.

II. ERANSKINA

Ukatutako eskaerak

ESKATZAILEAREN DEITURAK ETA IZENA

PROIEKTUAREN IZENA

PUNTUAZIOAK (*)

UNIBERTSITATE ZENTROA

UKATZEKO ARRAZOIA

(1)

(2)

(3)

(4)

(5)

GUZTIRA

Lara Ros, Sonia

Las creencias de eficacia de los profesores y su relación con el rendimiento del alumno y las variables de contexto: estudio en educación primaria y secundaria de Navarra

30

30

15

20

0

95

Nafarroako Unibertsitatea

Behar adinako aurrekontua ez egotea

Peñalva Vélez, Alicia

Estudio descriptivo sobre la convivencia escolar, el acoso y el ciberacoso en la escuela navarra

30

30

15

18,33

0

93

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

Behar adinako aurrekontua ez egotea

Falcone Lanas, Francisco Javier

IoT-STEAM

20

35

15

18,33

4

92

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

Behar adinako aurrekontua ez egotea

Osorio De Rebellón Yohn, Alfonso

Estereotipos de género y violencia de pareja entre alumnos de centros escolares navarros. Factores de riesgo y prevención

26,66

35

15

15

0

92

Nafarroako Unibertsitatea

Behar adinako aurrekontua ez egotea

Astrain Escola, José Javier

Tecnologías móviles y adaptativas para el aprendizaje del lenguaje en la discapacidad (TeMAALD)

26,66

30

15

13,33

4

89

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

90 puntu baino gutxiago

Sainz Pascual, Zuriñe

De la ciencia histórica al Aula, del Aula a la Ciencia Histórica: La municipalidad Pamplonesa a debate

16,66

30

15

11,66

12

85

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

90 puntu baino gutxiago

Arbués Radigales, Elena

La inteligencia artificial como herramienta en los procesos de evaluación competencial

23,33

25

15

13,33

4

81

Nafarroako Unibertsitatea

90 puntu baino gutxiago

Lizasoain Iriso, María Inmaculada

Evaluación de la implementación del programa de educación emocional UpToYou en centros educativos de la Comunidad Foral de Navarra

10

10

15

15

16

66

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

90 puntu baino gutxiago

Sanz De Acedo Baquedano, María Teresa

Evaluación del uso de aplicaciones informáticas en dispositivos “Tablets” en un programa de estimulación de la creatividad con alumnado de Educación Primaria

20

25

3

13

4

65

Nafarroako Unibertsitate Publikoa

90 puntu baino gutxiago

(*) Balorazio batzordearen puntuazioa, 150 puntu gehienez:

Deialdiko oinarrien 10. artikulua:

(1) Proiektuaren planteamenduan izandako zorroztasuna eta Hezkuntza Departamentuaren intereseko arloetan noraino txertatuta dagoen, 40 puntu arte.

(2) Ikerketa taldearen osaera, 55 puntu arte.

(3) Taldearen ekoizpen zientifikoa, 15 puntu arte.

(4) Publiko ez espezializatuarentzako zabalkunde plan aurreikusia, 20 puntu arte.

(5) Funts publikoekin finantzatuta eta inplikatuta dauden ikastetxeen kopurua, 20 puntu arte.

Iragarkiaren kodea: F1910702