Iragarkia
219. ALDIZKARIA - 2018ko azaroaren 13a
1. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA
1.7. BESTELAKOAK
525/2018 EBAZPENA, urriaren 18koa, Hezkuntzaren, Lanbide Heziketaren eta Unibertsitateen zuzendari nagusiak emana, zeinaren bidez onesten baita Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana 2018-2019 ikasturterako.
Hezkuntza Departamentuko Hezkuntzako Ikuskapenaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuaren I. kapituluko 2. artikuluan ezartzen denez, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua legeak betearazten dituen administrazio organoa da. Gainera, hezkuntza administrazioa eta ikastetxeak gainbegiratzen eta ebaluatzen ditu, bai eta aholku ematen ere, eta haientzat txostenak egiten ditu, hezkuntza sistemaren kalitatea hobetzeko asmoz. Foru dekretuaren 3. artikuluan, hezkuntzako ikuskapenaren zerbitzuak aipatzen dira, helburu horiek betetzeko.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana plangintza instituzionalerako oinarrizko tresna da, eta urtero agintzen du hezkuntzako ikuskatzailetzak Nafarroako Foru Komunitatean garatu beharreko jarduketen multzoa, araudiak esleitzen dizkion eginkizunen eta eskudantzien zehaztapen gisa.
Orobat, 80/2008 Foru Dekretuak honako hau xedatzen du 18. artikuluan: “Hezkuntzako Ikuskapenaren epe ertaineko gidalerroak islatzen dituen agiri instituzionala da plan estrategikoa” eta plan honek “helburuak, estrategiak eta barne ekintzako ildoak ezarriko ditu, eta Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko da”. Eta 19.1 artikuluak hauxe ezartzen du: “Plan Estrategikoa urteko jarduketa planen bidez garatu eta zehaztuko da. Urteko plan horiek Ikuskapenaren eta Zerbitzuen zuzendari nagusiaren ebazpen bidez onetsiko dira” (gaur egun “Hezkuntzako zuzendari nagusiaren” ebazpen bidez).
Urriaren 15eko 454/2017 Ebazpenaren bidez Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2017-2021 aldirako Plan Estrategikoa onetsi denez, orain Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana ezarri behar da 2018-2019 ikasturterako.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak 2018-2019 ikasturterako jarduketa argi eta zehatz ezartzea ahalbidetzen duten helburuak, ekintzak, baliabideak eta denborak aurreikusten ditu plan horrek.
Planaren bidez modu koherentean antolatu eta sistematizatu nahi da Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren eguneroko lana, horrela zerbitzuko kideen lana erraztu, testuinguru batean kokatu eta koordinatzeko.
Bestetik, urtarrilaren 11ko 5/2017 Foru Dekretuak, Hezkuntza Departamentuaren egitura organikoa ezartzen duenak, 9. artikuluan, Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiaren egituraren barrenean txertatzen du Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua.
Horregatik, Nafarroako Foru Komunitateko Administrazioari buruzko abenduaren 3ko 15/2004 Foru Legearen 22.1 d) artikuluak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz,
EBATZI DUT:
Lehena.–Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Plana onestea 2018-2019 ikasturterako. Hona hemen
OINARRIAK
1. Urteko Jarduketa Plana.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren jarduerak urtero plangintza eta berrikuspena egitea eskatzen du, hezkuntza sistemaren errealitate konplexu eta aldakorraren aurrean erantzun eraginkorra eman ahal izateko. Urteko jarduketa plan hau 2018-2019 ikasturtean ikuskatze lana bideratuko duen lan esparrua da.
Indarra duen araudiak Hezkuntzako Ikuskatzailetzari esleitzen dizkion eginkizunen garapenean txertatzen dira Urteko Jarduketa Planean ageri diren zerbitzu edo jarduketa guztiak.
Nafarroako Foru Komunitateko unibertsitateaz kanpoko hezkuntza sistema osatzen duten ikastetxe, programa, zerbitzu eta jarduera guztiak sartzen dira planaren aplikazio eremuan. Testuinguru horretan, planak ikastetxean berean egiten diren ikuskapenak lehenesten ditu, hezkuntza prozesua garatzen duen oinarrizko hezkuntza erakundea den aldetik.
Plana prestatzerakoan kontuan hartu dira Hezkuntzako Ikuskapenaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen 80/2008 Foru Dekretuan xedatutakoa, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren 2017-2021 aldirako Plan Estrategikoan ezarritakoa, Ikuskapen Zerbitzuaren antolaketaren eta funtzionamenduaren berrikuspenaren emaitzak, 2017-2018ko Urteko Planaren ebaluazioa eta Hezkuntza Administrazioak 2018-2019 ikasturterako dituen eskaera berriak.
2. Urteko Jarduketa Planaren helburuak.
Honako hauek dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Jarduketa Planak 2018-2019 ikasturterako dituen helburuak:
a) Ikuskatzailetzak ikastetxeei, Hezkuntza Departamentuari eta hezkuntza komunitate osoari ematen dizkien zerbitzuen plangintza ziurtatzea.
b) Ikuskatzailetzaren jarduketak zehaztea kontrolaren eta gainbegiratzearen arloan.
c) Ikuskatzaileek ikastetxe, irakasle eta programak ebaluatzeko egin behar dituzten jarduketak ezartzea.
d) Nafarroako Foru Komunitateko hezkuntza sistema ebaluatzeko Ikuskatzailetzak egin beharreko jarduketak zehaztea eta Ebaluazio Institutuari laguntzea Nafarroako ikastetxeetan egiten diren nazioko edo nazioarteko ebaluazioak egiten.
e) Ikastetxeentzako aholkularitza jarduketak identifikatzea.
f) Hezkuntza administrazioari informazioa emateko eta Hezkuntza Departamentuko bestelako zerbitzuekin elkarlanean aritzeko jarduketak ezartzea.
g) Hezkuntzako Ikuskatzailetzaren eginkizunen esparruan, ikastetxeetan bizikidetza hobetzeko jarduketak identifikatzea.
h) Ikuskatzailetzaren jarduketak zehaztea ikasleak eskolatzeko arloan.
i) Ikuskatzaileen jarduketak ezartzea, ikastetxeetako irakasleen plantillak zehazteko.
j) Planaren jarduketen definizioaren, ezarpenaren eta hobekuntzaren gaineko erantzukizunak zehaztea.
k) Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren kalitatea kudeatzeko sistemak mantentzea, planaren helburuak lortzeko.
l) Kalitatea kudeatzeko sistemen ezarpena ebaluatzea ikastetxeetan.
m) Zerbitzuko langileen ezagutza berritu eta handitzeko jarduerak zehaztea, planean aurreikusitako zerbitzuak ematean kalitatea eta bikaintasuna lortzearren.
n) Ondorioak atera eta proposamenak egitea, egindako jarduketei buruzko txosten eta azterlanak eginez.
ñ) Kasuan kasuko ikasturtearen ekintza estrategikoaren plana diseinatu eta gauzatzea, helmuga estrategikoak lortzeko aurrera egiteko moduan.
3. Urteko Jarduketa Planaren edukia.
2018-2019 Urteko Jarduketa Planean sartutako jarduera eta zerbitzuak Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuak zerbitzu horien hartzaileen premiei eta espektatibei erantzuna emateko egin behar dituenak dira. Zerbitzu horietako bakoitza ematen da kasu bakoitzari lotutako prozesu bat gauzatuz.
Ebazpen honen I. eranskinean –Prozesuen matrizea–, 2018-2019 ikasturtean garatu asmo diren gako prozesu eragileak, bezeroei zerbitzu ematekoak, agertzen dira.
Ebazpeneko II. eranskinean –Urteko Jarduketa Plana–, Zerbitzuko kideek egin beharreko zerbitzu eta jarduerak zehaztu dira, honako hauek adierazita: epeak, emaitzak, arduradunak eta ebaluatzeko adierazleak.
Ebazpeneko III. eranskinean –Ekintza Estrategikoaren Planean– ikasturte honetarako ezarritako helmuga estrategikoak lortzea ahalbidetuko duten prozesu eta proiektuen diseinua eta garapena ezarri dira.
Ebazpeneko IV. eranskinean –Jarraipena eta ebaluazioa–, jarraipen sistema bat aurreikusi da, II. eranskinean –Urteko Plana– aipatutako zerbitzu eta jardueren lorpen maila neurtzeko, aldaketa beharrak atzemateko eta, hala badagokio, behar diren doikuntzak egiteko.
4. Erantzukizunak.
Plan honek bere baitako zerbitzu eta jarduketen diseinuan, ezarpenean, jarraipenean eta hobekuntzan erantzukizunak zehazten ditu. Gainera, plana egoki gauzatzeko, zerbitzuko zuzendariak beste eginkizun eta zeregin batzuk esleitzen ahalko dizkie atalburuei, koordinatzaileei eta ikuskatzaileei.
Ekainaren 30eko 80/2008 Foru Dekretuak Hezkuntzako Ikuskatzailetzari esleitzen dizkion eskumenak erabiliz, ikuskatzaileak, orobat, argibideak, aholkuak eta orientabideak emanen dizkie ikastetxeei etengabe, bitarteko lana eginen du eta, hezkuntza komunitateak eskatuz gero, behar duten laguntza emanen die, deusetan galarazi gabe irakaslana, ikastetxeak eta, oro har, hezkuntza sistema etengabe hobetzera bideratutako kontrol, gainbegiratze eta ebaluazio lanak.
5. Kalitatea kudeatzeko sistema.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan kalitatea kudeatzeko sistemak ezartzeko hasitako prozesuarekin bat, 2018-2019 ikasturtean, finkatu diren azpiprozesuak ezartzen jarraituko da, baita beste berri batzuen prozedurak ezartzen ere, uste baita sistema horrek zerbitzuaren funtzionamendua arindu eta koherenteagoa eta homogeneoagoa egiten duela, eta, aldi berean, ikuskatzaileen praktika hobetzen laguntzen duela.
6. Ikuskatzaileen prestakuntza.
Prestakuntza plan bat ere gauzatzea aurreikusten da, beharrezkoa izanen duten planaren eremuetan ezagutza garatzeko tresna egoki gisa. 2018-2019 Prestakuntza Planean zehaztuko da prestakuntza ekintza horien garapena.
Prestakuntza instituzionaleko ekintzak nahitaezkoak izanen dira, eta lan ordutegian eginen dira.
7. Jarraipena eta ebaluazioa.
Planaren jarraipena eta ebaluazioa eskualdeko lantaldeen bilera arruntetan eta koordinatzaileek zerbitzuko zuzendariarekin egin beharrekoetan gauzatuko dira. Egindako lanak ebaluatzeaz gain, Urteko Jarduketa Plana gauzatzeko behar diren neurri zuzentzaileak hartuko dira bilera horietan.
Ikasturtea bukatutakoan, arduradunek planaren betetze mailaren azken ebaluazioa eginen dute. Ondorio nagusiak zerbitzuaren Urteko Memorian jaso, eta Hezkuntza Zuzendaritza Nagusiari helaraziko zaizkio.
Horretarako ebazpen honen IV. eranskinean –Jarraipena eta ebaluazioa– heldu den eredua erabiliko da.
8. Aurreikusitako aldaketak.
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren Urteko Plana, berez, eginkizunak jada finkatuak dituen lan tresna bat da.
Dena dela, planaren dinamikak eta hezkuntza-errealitatean sortzen diren beharrak ikusita, aldaketak sartzen ahalko dira gauzatu ahala.
Hezkuntzako zuzendari nagusiak egiten ahalko ditu aldaketa horiek, noiznahi; eta zerbitzuko zuzendariak ere egin ditzake, presako jarduketaren bat egin beharra dagoela uste duenean, baina, betiere, zuzendari nagusiari horren berri emanda.
Hezkuntza Departamentuko gainerako zerbitzuetako zuzendariek egindako proposamenek Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren onespena beharko dute, ezarritako Urteko Planaren barrenean daukaten bideragarritasuna baloratuko baitu.
Bigarrena.–Ebazpen hau Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratzeko agindua ematea.
Hirugarrena.–Ebazpen honen eta dagozkion oinarrien aurka gora jotzeko errekurtsoa jar daiteke, Hezkuntzako kontseilariari zuzendua, Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitaratu eta biharamunetik hilabeteko epean.
Laugarrena.–Ebazpena eta oinarriak igorriko dira Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzura eta Idazkaritza Tekniko Nagusira, behar diren ondorioak sor ditzan.
Iruñean, 2018ko urriaren 18an.–Hezkuntzako zuzendari nagusia, Roberto Pérez Elorza.
PROZESUEN MATRIZEA 2016 Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua |
PROZESUAK | DOK. | JABEA |
GAKO DIREN PROZESU ERAGILEAK (Bezeroentzako zerbitzua) | ||
PRODUKTUA EGITEA | MP07 | |
Zerbitzuaren plangintza eta diseinua | ||
Katalogoa eta zerbitzuen gutuna onestea Zerbitzu berriak diseinatu eta garatzea Hasierako plangintza Txostenak egin eta ikus-onestea Ikastetxeekiko harremanak: bisita | PR0701 PR0702 PR0703 PR0704 PR0705 | Zerbitzuko zuzendaria |
Zerbitzu ematea | ||
Kontrola eta gainbegiratzea | PR0711 | |
Ikasturtearen hasiera gainbegiratzea: ikastetxeen antolaketa-alderdiak Ikastetxeen urteko plangintza gainbegiratzea: Urteko Programazio Orokorra eta memoriak Ikasketen jarraipena Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea Unibertsitateaz kanpoko ikastetxeetan ikur, logotipo eta idazkunen erabilera baimendu eta kontrolatzea Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea Aniztasunari erantzuteko programen eskaerak gainbegiratzea Agirien egiazkotasuna gainbegiratu eta ikus-onestea Ikastetxe pribatu itunduen eskola jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea Zerbitzu osagarriak gainbegiratzea: jantokia eta garraioa | SB071101 SB071102 SB071103 SB071104 SB071105 SB071106 SB071107 SB071108 SB071109 SB071110 | Ikuskatzailea |
Ikastetxeen, irakasleen eta programen ebaluazioa | PR0712 | |
Ikastetxeen jardunaren ebaluazioa Ikastetxeetako autoebaluzioaren eta planen jarraipena Ikastetxeek kalitatearekin hartutako konpromisoaren ebaluazioa Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko duten sistemaren ebaluazioa Irakasleen borondatezko ebaluazioa Zerbitzu berezien ebaluazioa Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa Lehen urteko jardun profesionalaren ebaluazioa Zuzendaritza lana ebaluatzea Programen ebaluazioa | SB071201 SB071202 SB071203 SB071204 SB071205 SB071206 SB071207 SB071208 SB071209 SB071210 | Ebaluazio arloa |
Ikastetxeei aholku ematea | PR0714 | |
Ikastetxeei arauen gaineko aholkuak ematea Ikastetxeei antolaketaren eta curriculumaren gaineko aholkuak ematea Gurasoei eta ikasleei aholkuak eta orientazioa ematea | SB071401 SB071402 SB071403 | Ikuskatzailea |
Hezkuntza administrazioari informazioa ematea eta harekin elkarlanean aritzea | PR0715 | |
Hezkuntza administrazioak eskatuz gero, txostenak eta azterketak egitea Hezkuntza itunei buruzko txostena egitea Eskolatze-aldia malgutzearen gaineko txostena egitea Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko eta Batxilergoa bloketan zatitzeko baimena emateko txostenak egitea Espazioen beharrei buruzko txostena egitea Ikuskatzailetzaren esku-hartzea informazio publikoa eskuratzeko eskaeretan Ikasketa berriak baimentzeari buruzko txostena egitea Ikastetxeak baimendu, ireki eta ixteko txostena egitea Eskola espazioen desafektazioari buruzko txostena egitea Irakasleen alorreko batzorde eta epaimahaietan parte hartzea Ikasleak ebaluatzeko batzorde eta epaimahaietan parte hartzea Departamentuak sortutako batzorde eta lantaldeetan parte hartzea Departamentuaren arau-proposamenak berrikustea Ikastetxeetako zuzendarien aukeraketan parte hartzea Ikastetxeetako zuzendarien ohiz kanpoko izendapenen proposamena Material didaktikoak Nafarroako curriculum ofizialari nola egokitzen zaizkion aztertzea | SB071501 SB071502 SB071503 SB071504 SB071505 SB071506 SB071507 SB071508 SB071509 SB071510 SB071511 SB071512 SB071513 SB071514 SB071515 SB071516 | Ikuskatzailea |
Bizikidetza | PR0716 | |
Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskolako jazarpena gertatzen denean Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsitzeko prozeduran Funtzionarioen aurkako diziplina espedienteak tramitatzea Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean Erreklamazio eta salaketei buruzko txostenak egitea Ikuskatzailetzaren esku-hartzea hezkuntza komunitatean alarma sortzen duten gertakari larriak daudenean | SB071601 SB071602 SB071603 SB071605 SB071606 SB071607 SB071608 SB071609 | Bizikidetza arloa |
Hezkuntza arloko plangintza | PR0717 | |
Eskola maparen azterketa Hezkuntza eskaintzari buruzko proposamena egitea eta ikastetxeei jakinaraztea Ikastetxeetako ikasleen eta taldeen errolda egitea eta eguneratzea | SB071701 SB071702 SB071703 | Hezkuntzako Plangintzaren Arloa |
Eskolatzea | PR0717 | |
Eskolatze prozesua koordinatzea eta ikasleak ikastetxeetan onartzeko prozesua gainbegiratzea Ikasleen eskolatzeari buruzko azterlanak egitea Eskolatzeari buruzko argibide eta aholkuak ematea ikasleei eta gurasoei Araudia prestatzea | SB071704 SB071705 SB071706 SB071707 | Eskolatze arloa |
Plantillak zehaztea eta baliabideak aurreikustea | PR0718 | |
Ikastetxeen plantilla organikoaren proposamena zehaztea Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea Irakasle ibiltarien ibilbideak antolatu eta gainbegiratzea Hezkuntzako giza baliabideen beharrei eta erabilerari buruzko azterlanak | SB071801 SB071802 SB071803 SB071804 | Baliabideen Plangintza Arloa |
PROZESU ESTRATEGIKOAK | ||
ZUZENDARITZAREN ERANTZUKIZUNA | MP05 | |
Xedea Politikak Plan Estrategikoa Urteko Plana Erantzukizunak | PR0501 PR0502 PR0503 PR0504 PR0505 | Zerbitzuko zuzendaria |
SOSTENGU ETA KUDEAKETA PROZESUAK | ||
NEURKETA, AZTERKETA ETA HOBEKUNTZA | MP08 | |
Zerbitzuen eta prozesuen jarraipena eta neurketa Desadostasunak kudeatzea Hobekuntzaren kudeaketa Zuzenketa ekintzak, prebentzio ekintzak eta berrikuntzaren kudeaketa Bezeroek zer hautematen duten neurtzea Barne auditoretza Datuen azterketa Irizpideak homogeneizatzea eta kalibratzea Hobetzeko teknikak eta baliabideak Iradokizunak, kexak eta erreklamazioak | PR0801 PR0802 PR0803 PR0804 PR0805 PR0806 PR0807 PR0808 PR0809 | Kalitateko arduraduna |
BALIABIDEEN KUDEAKETA | MP06 | |
Langileen kudeaketa | ||
Langileen hornikuntza Langileen harrera Ikuskailetzako lehen urteko jardun profesionalaren ebaluazioa Ikuskatzeko ikastetxeak esleitzea Ordezkapenak kudeatzea Prestakuntza instituzionala Lan giroa: bizikidetza eta aitortza Barneko komunikazioa | PR0601 PR0602 PR0603 PR0604 PR0605 PR0606 PR0607 PR0608 | Zerbitzuko zuzendaria |
Baliabideen kudeaketa | ||
Baliabideen esleipena (azpiegituren zuzkidurak) Instalazioen eta tresneriaren mantentze-lanak Informazioko ekipoak: Eco Larrialdien prebentzioa eta tratamendua Erregistroa eta artxiboa Ekonomia eta erosketak kudeatzea Hornitzaileak ebaluatu eta hautatzea Kanpoko komunikazioaren kudeaketa: argitalpenak eta web-orria | PR0611 PR0612 PR0613 PR0614 PR0615 PR0616 PR0617 PR0618 | Zerbitzuko zuzendaria |
KALITATEA KUDEATZEKO SISTEMA | MP04 | |
Kalitatearen eta prozesuen eskuliburua egitea Dokumentazioaren kontrola Sistemako erregistroen kontrola Prozesuak-azpiprozesuak diseinatu eta garatzea Kalitatearen planifikazioa Kalitate-sistema berrikustea EFQM autoebaluazioa | PR0401 PR0402 PR0403 PR0404 PR0405 PR0406 PR0407 | Kalitateko arduraduna |
II. ERANSKINA URTEKO JARDUKETA PLANA Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua - 2018-2019 ikasturtea |
EGUTEGIA (Noiz gauzatu) | ZERBITZUA-JARDUERA | EMAITZA | APLIKAZIO ESPARRUA | ARDURADUNA (Jabea) | ADIERAZLEA (Ebaluazioa) | OHARRAK | ||
Kodea | Izena | Txostena/Bisita | Data | |||||
Ikasturte osoan zehar | SB071401/02 | Ikastetxeentzako aholkularitza eta orientazioa, eta araudiari, antolaketari eta curriculumari buruzko informazioa | Noizbehinkako txostena | Etengabea | Ofizioz eta hezkuntza administrazioak eta hezkuntza komunitateak eskatuta | Ikuskatzailea | Zuzendaritza taldeek aholkularitzarekin duten gogobetetasun indizea | Etengabeko lana eginen da, ofizioz edo alderdi batek eskatuta. Aholkularitza, orientazioa eta laguntza, erantzuna emateko ikastetxeetako ekimenei, proiektuetan, planetan eta gai garrantzitsuetan. |
Ikasturte osoan zehar | SB071104 | Irakasleen hutsegite-parteak gainbegiratzea | Soldatatik deskontzatzeko proposamena, bidezkoa denean | Hilero | Ikastetxe publikoak | Ikuskatzailea | Soldaten deskontuen proposamen-txostenen %100 epean igorriak eredu normalizatuaren arabera | Ikuskatzailea beharrezkoa denean arituko da arlo honetan. |
Ikasturte osoan zehar | SB071501 | Hezkuntza administrazioak eskatutako txostenak eta azterketak egitea | Txostenak eta azterketak eskatu ahala egitea | Etengabea | Hezkuntza sistemaren elementuak eta alderdiak | Zerbitzuko zuzendaria | Azterketa-txostenen %100 epean igorriak, eredu normalizatuaren arabera | Ikuskatzailea beharrezkoa denean arituko da arlo honetan. |
Ikasturte osoan zehar | PR0715 | Zerbitzuko zuzendaritzak proposatutako lanak egitea | Eskatu ahala | Etengabea | Ikastetxe publiko eta itunduak | Zerbitzuko zuzendaria | Lanak epe barnean eginak | Behar denean, parte hartzea batzordeetan, lekualdatze lehiaketetan, oposizioetan, epaimahaietan, departamentuko arauzko proposamenak berrikusten, etab. |
Ikasturte osoan zehar | SB071605 | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea kontratua suntsitzeko prozeduran | Noizbehinkako txostena | Etengabea | Ikastetxe publikoetako irakasleak | Bizikidetzaren arloko koordinatzailea Ikuskatzailea | Suntsitze-proposamenei buruzko txostenen eta espedienteen %100 epean igorriak, eredu normalizatuaren arabera | Irakasle kontratudunen irakasteko gaitasunari buruzko txostenak prestatzea |
Ikasturte osoan zehar | SB071606 | Diziplina espedienteak tramitatzea | Noizbehinkako txostena | Etengabea | Ikastetxe publikoetako irakasleak eta administrazio eta zerbitzuetako langileak | Bizikidetzaren arloko koordinatzailea Ikuskatzailea | Txostenen %100 epean eginak, eredu normalizatuaren arabera | Ikastetxe publikoetan zerbitzuak ematen dituzten langileei diziplina espedienteak tramitatzea |
Ikasturte osoan zehar | SB071607 | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea laneko jazarpena gertatzen denean | Noizbehinkako txostena | Etengabea | Ikastetxe publikoetako irakasleak eta administrazio eta zerbitzuetako langileak | Bizikidetzaren arloko koordinatzailea Ikuskatzailea | Txostenen %100 epean igorriak, eredu normalizatuaren arabera | Laneko jazarpen kasuen salaketak aztertu, igorri eta kasua bada, haien gaineko txostenak egitea |
Ikasturte osoan zehar | SB071602 | Erreklamazio eta salaketei eta eskolako bizikidetza kasuei buruzko txostenak egitea | Eskatu ahala | Etengabea | Ikastetxe publiko eta itunduak | Bizikidetzaren arloko koordinatzailea | Txostenen %100 epean igorriak, eredu normalizatuaren arabera | Ikasleen diziplina espedienteak, eskolako jazarpena, hutsegite larriagatik ikastetxez aldatzea, erreklamazio eta salaketak eta ikastetxeetan bestelako gertakari larriak |
Ikasturte osoan zehar | SB071702/3/4/5 | Ikasleen errolda egitea eta eguneratzea Eskolatzearen koordinazioa eta gainbegiratzea eta ikasleak onartzea. Azterlanak egitea. Guraso eta ikasleentzako argibideak eta aholkularitza. | Txostenak/elkarrizketak | Etengabea | Ikastetxe publiko eta itunduak | Eskolatzearen arloko eta hezkuntza plangintzaren arloko koordinatzaileak. | Kasuan kasuko jarduerak egitea ezarritako jarraibideekin bat | Ikuskatzailea beharrezkoa denean arituko da arlo honetan. |
Iraila | SB071601 | Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak | Txostena | 15 eguneko epea espedientea jasotzen denetik. | Ikastetxeko zuzendariak eskatuta | Bizikidetzaren arloko koordinatzailea | Txostenen %100 epean, eredu normalizatuaren arabera | Ikastetxeak eskatuta arituko da ikuskatzailea. |
Iraila | SB071802 | Ikastetxeetako funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena doitzea | Ikastetxeko txostena | Irailaren lehenbiziko hamabostaldia | Taldeetan edo irakasleen egoera administratiboan aldaketak dituzten ikastetxe publikoak | Baliabideen Plangintzaren arloko koordinatzailea | Ikastetxeen %100ek plantilla epean | Ikastetxeak eskatuta arituko da ikuskatzailea, edo ofizioz, hala behar denean |
Iraila | SB071107 | Eskabideak gainbegiratzea Curriculum Egokituko Programarako-Oinar. LHrako-Ikaskuntza eta Errendimendua Hobetzeko Programako (IEHP) 2. mailarako eta IEHPko 3. mailarako | Noizbehinkako txostena | Irailaren 21a | Ikastetxeko zuzendariak eskatuta | Ikuskatzailea | Ikastetxeen %100 gainbegiraturik | Ohiz kanpoko matrikulazio epearen ondoko doikuntza |
Iraila | SB071801 | Ikastetxeen plantilla organikoaren proposamena zehaztea | Ikastetxeko txostena | Irailaren 28a | Ikastetxe publikoak | Baliabideen Plangintzaren arloko koordinatzailea. | Ikastetxeen %100ek plantilla epean egina | Estatuko izaera duten lanpostuak betetzeko lehiaketa |
Iraila-azaroa | SB071101/ SB071202 | Ikasturte hasierako gainbegiratzea: 1. fasea: 1. 1. Ikasturte hasierako antolaketa gainbegiratzea ikastetxe publikoetan 1. 2. Autoebaluazioaren eta hobekuntza planaren jarraipena eta gainbegiratzea 2. fasea: talde eta irakasleen ordutegiak, titulazioak eta abar gainbegiratzea. | Bisita eta hasierako faseko eta bigarren faseko emaitzen gaineko txostena | Bisitaldia: irailaren 28a Hasierako faseko txostena: urriaren 1a 15 eguneko epea espedientea jasotzen denetik. | Ikastetxe publikoak Ikastetxe guztiak | Ikuskatzailea | Ikastetxeen %100 gainbegiraturik Ikastetxeen %100 gainbegiraturik | Hasierako fasea: bisita ikastetxe publikoetara (bisitaren gida) eta ikasturte hasierako egoerari buruzko txostena. Autoebaluazioari eta hobekuntza planei buruzko txostenaren gaineko aholkularitza. 2. fasea: ikastetxeak; irakasleen ordutegiari egindako erreklamazioen ebazpena. |
Iraila-azaroa | SB071803 | Ibilbideak gainbegiratu eta ikus-onestea | Ikus-onetsia eta artxibatua | Azaroaren 23a | Ikastetxe publikoak: irakasle ibiltariak plantillako | Baliabideen Plangintzaren arloko koordinatzailea Ikuskatzailea | Ikastetxeen ibiltaritzako egoera-orrien %100 epean ikus-onetsiak | Kontrol Administratiboaren eta Artxiboaren Bulegoak emanen ditu ibiltaritzako egoera-orriak |
Urria-martxoa | SB071206 | Irakaslanaren ebaluazioa (praktiketako funtzionarioak): pilotajea irakasleak ebaluatzeko tresna berriarekin. | Banakako txostena | Jarduketaren planifikazioaren arabera | Praktiketako Bigarren Hezkuntzako irakasleen lagina; 2018-2019 ikasturtea | Ikuskatzaileak | Laginerako hautaturiko irakasleen %100 prozesu berriaren arabera ebaluatuak | |
Urria-apirila | SB071102 SB071602/3 | Haur eta Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxeen urteko plangintza orokorra (UPO) gainbegiratzea: Bizikidetza planen jarduketa-ildoak gainbegiratzea | Ikastetxea bisitatzea | Esku-hartzearen planifikazioaren arabera | Haur eta Lehen Hezk.ko ikastetxeak eta BHko ikastetxeak | Bizikidetzaren arloko koordinatzailea | Planen %100 gainbegiraturik | Ikastetxe bakoitzean gainbegiratzea nola betetzen den Bizikidetza Plana Urteko Plangintza Orokorrean. |
Urria-abendua | SB071203 | Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko dituzten sistemen ebaluazioa: Ikastetxe bikainen auditoretzea | Ikastetxea bisitatzea Ikastetxeko txostena | Abenduaren 21a | Ebaluazioaren, Kalitatearen, Prestakuntzaren eta Bizikidetzaren Zerbitzuak proposatutako ikastetxeak | Kalitatearen arloko koordinatzailea | Txostenen %100 ikastetxeei igorriak | Irismena: ? Abendua: txostena Apirila: auditoretza ixtea |
Urria-apirila | SB071203 | Ikastetxeek kalitatea kudeatzeko dituzten sistemen ebaluazioa: Kalitatearekiko konpromisoaren ebaluazioa | Ikastetxea bisitatzea Ikastetxeko txostena | Abendua | Ebaluazioaren, Kalitatearen, Prestakuntzaren eta Bizikidetzaren Zerbitzuak proposatutako ikastetxeak | Kalitatearen arloko koordinatzailea | Txostenen %100 ikastetxeei igorriak | Irismena: ? ikastetxe eskatzaile Ebaluatzailea: ikastetxeko erreferentziako ikuskatzailea |
Urria-apirila/ekaina | SB071208 | Zuzendaritza lanaren ebaluazioa (LOE) | Banakako txostena | Apirilaren 26a azken ebal. Hirugarren urteko txostena: ekainaren 28a. | LOEko prozedura arruntaren bidez izendatutako zuzendariak | Ikuskatzailea | Zuzendarien %100 ebaluaturik | Kargualdia bukatzen zaien zuzendarientzako azken txostena: Apirilaren 26a. Jarraipen txostena mandatualdiaren hirugarren ikasturtean: ekainaren 28a. |
Azaroa-apirila | SB071102/ SB071202 | Haur eta Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxeen urteko plangintza gainbegiratzea (UPO) Autoebaluazioaren eta hobekuntza planaren jarraipena eta gainbegiratzea | Bisitak ikastetxe arruntetara eta txostena | Apirila | Haur eta Lehen Hezk.ko ikastetxeak eta BHko ikastetxeak | Ikuskatzaileak | UPO: ikastetxeen %100 Autoebaluazioa: jarraipena egin zaien ikastetxeen %90 | Memoria, urteko plangintza orokorra eta Ikasturteko Ebaluazio Diagnostikoaren txostenak. Autoebaluaziorako tresnak. |
Urtarrila-martxoa | SB071701 | Hezkuntza eskaintzari buruzko proposamena egitea eta ikastetxeei jakinaraztea | Txostenak / Elkarrizketak | Urtarrila: HL eta HH Martxoa: Bigarren Hezkuntza. | Ikastetxe publiko eta itunduak | Hezkuntzako plangintzaren arloa | Ikastetxeen %100ek eskaintza dute eta horren berri eman da | Ikuskatzaileak gainbegiratuko du eskolatze proposamena bere ikastetxeetarako |
Martxoa | SB071206 | Irakaskuntza jardunaren ebaluazioa: praktiketako irakasleak (Pilotajea irakasleak ebaluatzeko tresna berriarekin). | Banakako txostena | Jarduketaren planifikazioaren arabera | 2018-2019an praktikaldian dauden irakasleak | Ikuskatzailea | Irakasleen %100 ebaluatuak | Ikastetxeko ikuskatzaileak esku hartuko du, kasua bada. |
Apirila | SB071101 | Heziketa zikloetako irakasleen lan plangintza gainbegiratzea lantokietako prestakuntzaldian | Noizbehinkako txostena | Jarduketaren planifikazioaren arabera | Lanbide Heziketako ikastetxe publikoak | Ikuskatzailea | Lantokietako prest. dela-eta irakastorduak gutxitzeari buruzko ikastetxeko lan planen %100 gainbegiratuak | Ikastetxeak lan plana eginen du ikuskatzaileak emandako ereduaren arabera |
Apirila | SB071205 | Irakaslanaren ebaluazioa: zerbitzu bereziak | Banakako txostena | Apirilaren 26a | Ikastetxe publikoak | Ikuskatzailea | Txostenen %100 epean aurkeztuak | Parte hartzen duten irakasleen zerrendaren eta inplikatutako ikuskatzaileen berri emanen da |
Maiatza | SB071502 | Hezkuntza itunei buruzko aldaketa txostenak egitea | Ikastetxeko txostena | Jarduketaren planifikazioaren arabera | Ikastetxe itunduak | Ikuskatzailea | Txostenen %100 epean eginak | Baliabide Ekonomikoen Zerbitzuak eskatuta |
Maiatza-ekaina | SB071802 | Ikastetxeen funtzionamendurako plantillari buruzko proposamena zehaztea | Ikastetxeko txostena | Maiatzaren 10a: Haur eta Lehen Hezkuntza Maiatzaren 24a: Bigarren Hezkuntza | Ikastetxe publikoak | Baliabideen Plangintzaren arloko koordinatzailea | Ikastetxeen %100ek plantilla epean | Zerbitzuko bileran aurkeztuko dira jarraibideak |
Maiatza-ekaina | SB071106 | Ikastetxeetako egutegia eta ordutegia onestea | Ikastetxeko txostena | Ikastetx., maiatz. 31 Ikusk., ekain.13 | Ikastetxe guztiak | Ikuskatzailea | Txostenen %100 epean onartuak Laburpenen %100 epean eginak | Prozesuko ikuskatzaile arduradunak baimendutako Nafarroako Gobernuaren Haur Eskolak eta Iruñeko Udalarenak |
Maiatza-ekaina | SB071515 | Ikastetxeetako zuzendarien ohiz kanpoko izendapenen proposamena | Banakako txostena | Apirilaren 26a | Zuzendaritza taldearen agintaldia hautagarik gabe berritu duten ikastetxeak | Ikuskatzailea | Proposamen-txostenen %100 epean, eredu normalizatuaren arabera | Zuzendari kargua hutsik geldituz gero, eta Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren jarduketa-protokoloari jarraikiz |
Ekaina-uztaila | SB071601 | Ikasleen kalifikazioei buruzko erreklamazioak | Noizbehinkako txostena | Espedientea jasotzen denetik 15 eguneko epea. Batxilergoko 2. maila, deialdiaren arabera | Ikastetxeko zuzendariak eskatuta | Bizikidetzaren arloko koordinatzailea | Txostenen %100 epean aurkeztuak | Kasua bada, adituaren txostena izanen dute |
Ekaina | SB071107 | Eskabideak gainbegiratzea Curriculum Egokituko Programarako-Oinar. LHrako-Ikaskuntza eta Errendimendua Hobetzeko Programako (IEHP) 2. mailarako eta IEHPko 3. mailarako | Noizbehinkako txostena | Ekainaren 21a | Ikastetxeko zuzendariak eskatuta | Ikuskatzailea | Ikastetxeen %100 gainbegiraturik | Kasuan kasuko ikus-onespenak eginen dira araudiarekin bat |
Ekaina | SB071503/04 | Hezk. premia bereziak dituzten ikasleek HHn eta LHn ikasturte bat gehiago jarraitzeko txostenak prestatzea, eta malgutzea | Noizbehinkako txostena | 15 egun, Ikasketen Antolamenduak bidaltzen duenetik | Ikastetxeko zuzendariak eskatuta | Ikuskatzailea | Txostenen %100 epean eginak, eredu normalizatuaren arabera | Alderdi batek eskatuta |
Uztaila-abuztua | SB071109 | Ikastetxe pribatu itunduen jarduerak eta zerbitzuak baimendu eta erregistratzea | Ikastetxeko txostena | Ikastetxeak: –Osag. eta zerb.: eka. 21 –Eskolaz kanp.: irail. 27 Ikuskaritza: –Osag. eta zerb.: abuzt. 16 –Eskolaz kanp.: urr. 11 | Ikastetxe itunduak | Ikuskatzailea | Txostenen %100 epean, eredu normalizatuaren arabera | 104/2012 FD, 146/2002 FD aldatzen duena |
Uztaila-abuztua | SB071202 | Autoebaluazioaren eta hobekuntza planaren jarraipena eta gainbegiratzea: memoria ikuskatzea | Txostena | Uztailaren 31 | Haur eta Lehen Hezk.ko ikastetxeak eta BHko ikastetxeak | Ikuskatzailea | Ikastetxeen %100ek sartu dute autoebaluazioaren txostena urteko memorian |
III. ERANSKINA Ekintza Estrategikoko Plana 2018-2019 |
ILDO ESTRATEGIKOAK | HELBURU ESTRATEGIKOAK | EKINTZAK | PROZESUAK / PROIEKTUAK / IKUSPUNTUA | ADIERAZLEAK (helmugak) | JABEA |
GAINBEGIRATZEA | Ikastetxeen urteko plangintzaren gainbegiratze prozesua berriz diseinatzea, ikuskatzaileek urteko programazio orokorra, programazioak, ikastetxeen autoebaluazioa, hobekuntza planak eta memoriak gainbegiratzeko izaten duten esku-hartzea sekuentziatuz eta lerrokatuz. | Prozesuan honako hauek txertatzea: ikastetxeen urteko programazio orokorra eta memoriak prestatzeko orientabideak eta jarraibideak (azalpen liburuxka); ikuskatzaileen gainbegiratzea estandarizatzeko jarraibideak (araua); ikastetxeetako irakaskuntza-programazioak kontrolatzea laginen bidez; ikastetxearen autoebaluazioaren eta hobekuntza planen jarraipena; gainbegiratzearen emaitzen gaineko txosten egokia | Ikastetxeen urteko plangintza gainbegiratzea: urteko programazio orokorra eta memoriak (SB071102) | Ikastetxeen urteko plangintza gainbegiratzeko prozesua berriz diseinatua eta dokumentatua. Zenbat ikastetxetan (%) gainbegiratu den ikastetxeen urteko plangintza prozesu berriarekin bat (%100). | Ikuskatzailea |
EBALUAZIOA | Praktiketako funtzionarioak ebaluatzeko prozesua berriz definitzea eta ezartzea, adierazle- eta errubrika-esparru berri bat eta ebaluazio profil gehiago sartuz eta autoebaluazioa indartuz, erabilera askotarako plataforma digital baten bidez. | Praktiketako funtzionarioak tresna berriarekin ebaluatzeko prozesua diseinatzea eta pilotajea egitea praktiketako maisu-maistren lagin batekin. Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioak ebaluatzeko prozesua diseinatzea eta erabilera askotarako plataforman sartzea. | 1. proiektua: irakaslanaren ebaluazioa. Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa (SB071207) Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioen ebaluazioa (SB071206) | Praktiketako funtzionarioen ebaluazio prozesua diseinatua, dokumentatua eta pilotatua. Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioen ebaluazio prozesua diseinatua, dokumentatua eta pilotatua. Zenbat funtzionario (%) ebaluatu diren prozesu berriari jarraikiz (%100). | Ikuskatzailea |
Honako hauetarako arau-esparru berria prestatzea: a) oposizio-lehiaketan hautatzen diren irakasleen praktikaldia. b) Zerbitzu berezietan ari diren irakasleen ebaluazioa | Honako hauek arautzeko ebazpenak egitea: a) Irakasleen kidegoan sartzeko hautapen prozeduretako praktikaldia b) Zerbitzu berezietan ari diren irakasleen ebaluazioa | 2. proiektua: honako hauek arautzeko ebazpenak: Praktiketako funtzionarioen ebaluazioa (SB071207) Zerbitzu berezietan ari diren funtzionarioen ebaluazioa (SB071206) | Ebazpen berriak, argitaratuak | Ikuskatzailea | |
Ikastetxeen jardunaren ebaluazio prozesu berria justifikatzen duen eta hura abian jartzea antolatzen duen araudi-esparrua aldarrikatzea. | Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko eta hobetzeko sistema arautzen duen foru agindua prestatzea. Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko estandar eta adierazle homologatuak ezartzen dituen ebazpena prestatzea | 3. proiektua: ikastetxeen jarduna ebaluatzeko eta hobetzeko sistema arautzen duen foru agindua. 4. proiektua: ikastetxeen jarduna ebaluatzeko estandar eta adierazle homologatuak ezartzen dituen ebazpena. Ikastetxeen jardunaren ebaluazioa (SB071201) Ikastetxeetako autoebaluazioaren eta hobekuntza planaren jarraipena (SB071202) | Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko eta hobetzeko sistema arautzen duen foru agindua argitaratua. Ikastetxeen jarduna ebaluatzeko estandar eta adierazle homologatuak ezartzen dituen ebazpena argitaratua. | Ikuskatzailea | |
Zuzendaritza lanaren ebaluazio prozesua berriz definitzea eta ezartzea. | Prozesua berrikustea zuzendaritza-proiektuaren helburuak lortu diren egiaztatuz, ebaluazio esparru berri bat erabiliz (eremuak eta adierazleak): teknikak eta tresnak (azterketa dokumentala, organoen behaketa eta elkarrizketak) efizientziaren irizpideari jarraikiz berrikusiz eta jarraipen txostena eta azken laburpen txostena egokituz. | 6. proiektua: Ikastetxe publikoetako zuzendarien ebaluazio prozedura onesten duen ebazpena Zuzendaritza lanaren ebaluazioa (SB071208). | Zuzendaritza lanaren ebaluazio prozesua diseinatua eta dokumentua. Zenbat zuzendari (%) ebaluatu diren prozesu berriaren arabera (%100). | Ikuskatzailea | |
IKASTETXEEI ETA HEZKUNTZA ARLOKO ADMINISTRAZIOARI LAGUNTZA ETA SOSTENGUA EMATEA | Ikuskapen lanaren prozesu berriak sartzea bitartekaritzarako eta ikasleen, familien eta irakasleen artean sortzen ahal diren gatazketarako: bitartekaritza-prozedurak, eta bitartekaritzarako ikuskapen lanen artean zuzenbidezko ekitateko arbitrajea sartzearen bideragarritasun juridikoa aztertzea. | Bitartekaritza-prozedurak berrikustea eta Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan arbitraje-lanaren bideragarritasun juridikoari buruzko azterketa egitea. | Prozesuak definituak, ikuskatzailetzak behar bezala esku hartuta. | Bizikidetzaren arloko ikuskatzaile-koordinatzailea | |
Bizikidetza prozesuak berrikusi eta berriz definitzea, ikuskatzailetzaren esku-hartzea zehazteko eta arrazionalizatzeko asmoz, irizpide izanik administrazio unitateen artean eginkizunak banatzea eta efizientzia. | Bizikidetza prozesuak berrikustea, ikuskatzailetzaren esku-hartzea zehaztu eta arrazionalizatzeko asmoz, irizpide izanik administrazio unitateen artean eginkizunak banatzea eta efizientzia, bereziki eskola jazarpeneko kasuetan. | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea ikasleei hezkuntza-neurriak aplikatzeko prozeduretan eta/edo ikastetxez aldatzeko proposamenetan (SB071602). Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskolako jazarpena gertatzen denean (SB071603). | Bizikidetza prozesuak berriz definituak, ikuskatzailetzak behar bezala esku hartuta. | Prozesuaz arduratzen den ikuskatzailea | |
Ikastetxeen jarraipena eta haientzako aholkularitza indartzea egoera hauetarako dauden bizikidetza-protokoloak aktibatzeari dagokienez: eskola-jazarpena, jokabide suizidak, irakasleei egiten zaizkien kanpo-erasoak, transexualitatea, absentismoa, eta abar. | Dauden protokoloak berrikustea eta Zerbitzuarentzako prestakuntza proposamenak. | Ikuskatzailetzaren esku-hartzea eskolako jazarpena gertatzen denean (SB071603) Erreklamazio eta salaketei buruzko txostenak egitea (SB071608) Ikuskatzailetzaren esku-hartzea hezkuntza komunitatean alarma sortzen duten gertakari larriak daudenean (SB071609) | Zenbat esku-hartze egin diren honelako egoeretan: eskola-jazarpena, jokabide suizidak, irakasleei egiten zaizkien kanpo-erasoak, transexualitatea, absentismoa... | Prozesuaz arduratzen den ikuskatzailea | |
Hezkuntza Departamentuaren Aniztasunari Erantzuteko Plan Estrategikoaren ildo estrategiko batzuen ezarpenean parte hartzea (bigarren ildo estrategikoa: alderdi metodologikoak; hirugarren ildo estrategikoa: antolaketa alderdiak; laugarren ildo estrategikoa: arau arloko alderdiak), Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuari dagozkion eginkizunen arabera. | Ikastetxeetako Aniztasunari Erantzuteko Planaren autoebaluazioaren ezarpenaren gainbegiratzea. | Hezkuntza administrazioari informazioa ematea eta harekin elkarlanean aritzea (PR0715) | Aniztasunari Erantzuteko Plan Estrategikoari lotutako ikuskapen jarduketak abian jartzea, Antolamenduaren eta Aukera Berdintasunaren Zerbitzuarekin adostuta. | Prozesuaz arduratzen den ikuskatzailea | |
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan arlo juridiko bat sortzea, araudia eguneratu eta aztertzeko eta ikuskatzaileei horren berri emateko. | Arloa sortzea eta hura koordinatzeko ikuskatzailea izendatzea, bai eta arloko kideak izendatzea ere. | Ikastetxeei arauen gaineko aholkuak ematea (SB071401) | Arlo juridiko hori sortzen duen ebazpena argitaratua. | Zerbitzuko zuzendaria | |
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko arlo juridikoaren esku-hartzea sustatzea, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko kideek ikastetxeei araudiaren gainean aholku emateko orduan koordinazioa eta homogeneizazioa hobetzearren. | Araudia kontsultatzeko plataforma berri bat aztertzea eta diseinatzea, Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko araudi-aholkularitzako prozesuari aplikatua, hezkuntza komunitate guztiari bilaketa errazteko. | 7. proiektua: hezkuntza arloko araudia kontsultatzeko plataforma digitala (hezkuntza arloan argitaratu den araudi guztiaren datu-basea), departamentuko zerbitzuek konpartitua (Antolaketa, Ikuskapena, Idazkaritza Teknikoa,...), sarbide arin eta intuiziozkoa duena eta ikastetxeei, irakasleei eta hezkuntza-komunitateari irekia. | Urtero, arlo juridikoaren eskutik jarduketa batzuk planifikatu eta abian jartzea ikastetxeei araudiaren gainean ematen zaien aholkularitza hobetzeko. Hezkuntza arloko araudiaren plataforma diseinatua eta ezarria. | Arlo juridikoaren ikuskatzaile-koordinatzailea | |
Ikastetxeei araudiaren gainean aholku emateko prozesua berrikustea eta hobetzea. | Prozesua berrikusi eta berriz definitzea. | Ikastetxeei arauen gaineko aholkuak ematea (SB071401) | Ikastetxeei araudiaren gainean aholku emateko prozesua berrikusia eta hobetua. | Arlo juridikoaren ikuskatzaile-koordinatzailea | |
HEZKUNTZA BERRIZTAPENA BULTZATU ETA LAGUN EGITEA | Arlo pedagogiko bat sortzea ikastetxeei aholku emateko hezkuntza arloa hobetzeko proposamenei buruz eta arlo hori gainbegiratzeko. | Arlo pedagogikoa, kurrikularra eta didaktikoa sortzen duen ebazpena argitaratua. | Zerbitzuko zuzendaria | 2018-2019 | |
ANTOLAKETA | Kudeaketa-egitura egoki bat ezartzea (mailak-eremuak/eskualdeak, eginkizunak, erantzukizunak, eskumenak), Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren antolaketari eta funtzionamenduari buruzko foru dekretu baten bitartez. | 9. proiektua: Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen Foru Dekretua. | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren antolaketa eta funtzionamendua arautzen dituen foru dekretu berria argitaratua. | Zerbitzuko zuzendaria | 2018-2019 |
EZAGUTZA ETA INFORMAZIOAREN ETA TEKNOLOGIAREN TEKNOLOGIAK | Poliki-poliki, administrazio elektronikoaren teknika eta baliabide elektroniko eta telematikoak txertatzea Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren prozesuetan, zerbitzuen eraginkortasuna hobetzea helburu. | Ebaluazioen plataforma ezartzea: irakasleak, zuzendariak, ikastetxeak... Funtzionamendu txantiloiak prestatzeko plataforma ezartzea. | 12. proiektua: ebaluazioen plataforma: irakasleak, zuzendariak, ikastetxea... 13. proiektua: funtzionamendu txantiloiak prestatzeko plataforma. | Aurreikusitakotik (%90) zenbat baliabide elektroniko eta telematiko (%) txertatu diren prozesuetan. | Prozesuaz arduratzen den ikuskatzailea |
GARAPEN PROFESIONALA ETA INPLIKAZIOA | Sistema berri bat diseinatzea Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan lanean ari diren pertsonen ebaluaziorako, bana-banako lagun-egiterako (coaching-a edo tutoretza) eta garapen profesionalerako, jardunbide profesionaleko lehenengo urtea bitartean. | Harrera prozesua diseinatzea, zeinak bere baitan izanen baitu Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren gaitasun profesionalen araberako ebaluaziorako esparrua. | 16. proiektua: ebaluazio sistema, bana-banako lagun-egitea eta garapen profesionala Langileen harrera (PR0601) | Lehenengo urteko jardun profesionalaren ebaluaziorako eta prestakuntzarako sistema prestatua. | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren alboko ikuskatzailea |
Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuan sartzen diren kideen lehenengo urteko jardun profesionalaren ebaluazioa eta prestakuntza egitea | Hasierako Prestakuntza Planaren diseinua, tutoreak izendatzea, sartu berri diren kideak ebaluatzeko batzorderako izendapenak egitea (bai praktiketako funtzionarioak bai ustekabekoak). | Zenbat ikuskatzaileri egin zaien (%) ebaluazioa eta lagun-egitea jardunaren lehenengo urtean (%100). | Zerbitzuko zuzendaria | ||
ERAKUNDE HARREMANAK, ELKARLANAK ETA ALIANTZAK | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuaren eskumeneko gaietan, interes talde garrantzitsuekin lankidetza egokia sendotzea, konparazio batera, Eskola Kontseiluarekin, ikastetxeetako zuzendarien elkarteekin eta Eskolatze Batzorde Nagusiarekin. | Intereseko taldeekin aliantzak sortzeko ekintzak ezartzea. | Eskola Kontseiluarekin, ikastetxeetako zuzendarien elkarteekin eta Eskolatze Batzorde Nagusiarekin urtean egindako bilera kopurua. | Zerbitzuko zuzendaria | |
GIZARTE-ERANTZUKIZUN KORPORATIBOA ETA INGURUMENEKOA | Efizientzia energetikorako protokolo bat abian jartzea: paperaren eta fotokopien kontsumo orekatua; paper birziklatuaren erabilera; garraio publikoaren erabilera. | Lantalde bat sortzea protokoloa prestatzeko. | 17. proiektua: efizientzia energetikoaren protokoloa. | Paperaren eta fotokopien kontsumoa murriztea. | Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzuko zuzendariaren alboko ikuskatzailea |
IV. ERANSKINA Hezkuntzako Ikuskapen Zerbitzua - 2018-2019 ikasturtea |
ZERBITZUA-JARDUERA | ARDURADUNA | EPEA | JARDUEREN EGOERA: HG/BG/BJ/EBG | BALORAZIO GLOBALA | HOBETZEKO PROPOSAMENAK |
Oharrak: (1) II. eranskinean (Urteko Jarduketa Plana) aurreikusitako jardueren zerrenda eginen da. (2) Aurreikusitako jarduerak zein egoeratan dauden azalduko da, honela: HG (hasi gabe dagoen jarduera), BG (burutu gabe dagoen jarduera), BJ (bukatutako jarduera), EBG (epean bukatu gabe dagoen jarduera, bukatzeko erabaki bereziren bat behar duena). (3) Azalduko da zer neurritan bete den zerbitzua-jarduera Urteko Jarduketa Planean aurreikusitako epeetan. Betetze-mailaren erreferentzia gisa plan horretan ezarritako adierazlea erabiliko da, horrelakorik badago. Adierazlea zehaztuta ez badago, ahal dela zerbitzu-jardueren kuantifikazioa aipatuko da. (4) Bakar-bakarrik zailtasunik izan bada eta/edo helmugak epean bete ez badira eta/edo hobekuntzak proposatzen badira. |
Iragarkiaren kodea: F1812676
Sarbidea
Nafarroako Aldizkari Ofiziala
Paseo Pablo Sarasate, 38, 2.º izda.
31001 - Iruña
848 42 12 50