Iragarkia
92. ALDIZKARIA - 2003ko uztailaren 18a
I. NAFARROAKO FORU KOMUNITATEA
Xedapen Orokorrak. Foru Aginduak
262/2003 FORU AGINDUA, ekainaren 9koa, Hezkuntza eta Kultura kontseilariak emana, Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika irakasgaien curriculumeko irakasgaien eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuko arloen arteko elkarrekikotasuna azaltzen duena.
Goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak eta ikasketa horietan sartzeko hauta-probak arautzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuak 7.3 artikuluan ezartzen duenez, hezkuntzako administrazioek, curriculuma ezartzean, arlo bakoitza irakasgai batean edo batzuetan antolatuko dute, eta aipatu errege dekretuan ezarritako arloetako zeini dagozkion azalduko.
Hezkuntza eta Kultura kontseilariak abuztuaren 27an emandako 423/2002 Foru Aginduak Nafarroako Foru Komunitatean goi mailako musika ikasketen curriculuma ezartzen du. Bidezkoa da, beraz, 423/2002 Foru Aginduko irakasgaiak 617/1995 Errege Dekretuko zein arlori dagozkion azaltzea.
Horrenbestez, Nafarroako Foru Komunitateko Gobernua eta Administrazioa arautzen dituen apirilaren 11ko 23/1983 Foru Legearen 36.2 artikuluak ematen dizkidan ahalmenak erabiliz,
AGINDU DUT:
1. Foru agindu honen eranskinean azaltzea Nafarroako Foru Komunitateko goi mailako musika ikasketen curriculumeko irakasgaiek eta goi mailako musika ikasketen curriculumeko oinarrizko puntuak ezartzen dituen apirilaren 21eko 617/1995 Errege Dekretuko arloek duten elkarrekikotasuna.
2. Foru Agindu hau eta eranskina Nafarroako ALDIZKARI OFIZIALean argitaratzea.
3. Foru agindu hau igortzea Araubide Bereziko Irakaskuntzaren eta Teknologia Berrien Zerbitzura, Ikasketen Antolamendu eta Lanbide Heziketaren Zerbitzura, Zerbitzuak Ikuskatzeko eta Ikuskapen Teknikorako Zerbitzura, Araubide Bereziko Irakaskuntzaren eta Atzerriko Hizkuntzen Atalera, Ikasketak Antolatzeko Atalera, "Pablo Sarasate" Nafarroako Goi Mailako Musika Kontserbatoriora, Musika Ikasketen Unitate Teknikora, bai eta ikastetxe interesatuko ikuskatzaileari ere.
Iruñean, bi mila eta hiruko ekainaren bederatzian._Hezkuntza eta Kultura kontseilaria, Jesús María Laguna Peña.
E R A N S K I N A
Espezialitatea: Akordeoia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Akordeoia Ietik IVra Akordeoia
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika/taldea
Taldea I Ganbera musika/taldea
Abesbatza I eta II Abesbatza
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Harpa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Harpa Ietik IVra Harpa
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika/orkestra
Orkestra (A) Ietik IIIra Ganbera musika/orkestra
Abesbatza I eta II Abesbatza
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Kontinuoa I eta II Kontinuoa
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Kantua
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Kantua Ietik IVra Kantua
Abesbatza I Abesbatza
Kontzertazioa I Kontzertazioa
Eszena lirikoa I eta II Eszena lirikoa
Gorputz teknika Gorputz teknika
Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta Fonetika eta hizkuntzak
Ietik IVra kantuari aplikatuta
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Piano osagarria I eta II Piano osagarria
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Klabea
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Klabea Ietik IVra Klabea
Kontinuoa I eta IV Kontinuoa
Abesbatza I eta II Abesbatza
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika/taldea
Taldea I Ganbera musika/taldea
Errenazimentuaren eta Barrokoaren Errenazimentuaren eta Barrokoaren
iturri historikoak I eta II iturri historikoak
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Konposizioa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Konposizioa Ietik IVra Konposizioa
Instrumentazioa eta orkestrazioa I eta II Instrumentazioa eta orkestrazioa
Harmonia I Harmonia
Kontrapuntua I eta II Kontrapuntua I eta II
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Musika garaikidea Ietik IIIra Musika garaikidea
Abesbatza I eta II Abesbatza
Piano osagarria I eta II Piano osagarria edo bigarren musika-tresna
Bigarren musika-tresna I eta II Piano osagarria edo bigarren musika-tresna
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Moko flauta
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Moko flauta Ietik IVra Moko flauta
Abesbatza I eta II Abesbatza
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika/taldea
Taldea I Ganbera musika/taldea
Errenazimentuaren eta Barrokoaren Errenazimentuaren eta Barrokoaren
iturri historikoak iturri historikoak
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Piano osagarria I eta II Tekladun musika-tresna osagarria (pianoa, organoa, klabea)
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Gitarra
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Gitarra Ietik IVra Gitarra
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Abesbatza I eta II Abesbatza
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitateak: Hari-arkuzko musika-tresnak (biolina, biola, biolontxeloa eta kontrabaxua)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Musika-tresna Ietik IVra Biolina, biola, biolontxeloa eta kontrabaxua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Orkestra Ietik IVra Orkestra
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Piano osagarria I eta II Piano osagarria
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Musika tradizional eta herrikoiaren tresnak (txistua)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Txistua Ietik IVra Txistua
Kontinuoa I eta IV Kontinuoa
Analisia Ietik IVra Analisia
Etnomusikologia Ietik IVra Etnomusikologia
Transkripzioa I eta II Transkripzioa
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Piano osagarria I eta II Musika-tresna osagarria
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitateak: Egurrezko haize tresnak (flauta, oboea, klarinetea eta fagota)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Musika-tresna Ietik IVra Flauta, oboea, klarinetea, fagota
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Orkestra/Taldea Ietik IVra Orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Piano osagarria I eta II Piano osagarria
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitateak: Metalezko haize tresnak (tronpa, tronpeta, tronboia eta tuba)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Musika-tresna Ietik IVra Tronpa, tronpeta, tronboia eta tuba
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Orkestra/Taldea Ietik IVra Orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Piano osagarria I eta II Piano osagarria
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Jazza
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Musika-tresna Ietik IVra Musika-tresna
Taldea Ietik IVra Taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Jazzeko harmonia Ietik IIIra Jazzeko harmonia
Jazzeko konposizioa I eta II Jazzeko konposizioa
Jazz musikaren historia I eta II Jazz musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IVra Inprobisazioa
Piano osagarria I eta II Piano osagarria edo bigarren musika-tresna
Bigarren musika-tresna I eta II Piano osagarria edo bigarren musika-tresna
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Espezialitatea: Musikologia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Musikaren historia (M) Ietik IVra Musikaren historia
Ikerketaren metodologia I eta II Ikerketaren metodologia
Ahozko tradizioko musika Ietik IIIra Ahozko tradizioko musika
Kantu gregorianoa I Kantu gregorianoa
Notazioa Ietik IIIra Notazioa
Analisia Ietik IVra Analisia
Harmonia Harmonia
Kontrapuntua I eta II Kontrapuntua
Organologia eta akustika I eta II Organologia eta akustika
Abesbatza I eta II Abesbatza
Piano osagarria I eta II Tekladun musika-tresna osagarria edo bigarren musika-tresna
Bigarren musika-tresna I eta II Tekladun musika-tresna osagarria edo bigarren musika-tresna
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Organoa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Organoa Ietik IVra Organoa
Kontinuoa I eta IV Kontinuoa
Abesbatza I eta II Abesbatza
Harmonia I Harmonia
Kontrapuntua I Kontrapuntua
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. a) aukera: hizkuntza eta hezkuntza musikalaren pedagogia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Talde instrumentalaren didaktika I eta II Talde instrumentalaren didaktika
Zuzendaritza aplikatua I eta II Zuzendaritza aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Mugimendua I Mugimendua
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Analisia Ietik IVra Analisia
Konposizio aplikatua Ietik IIIra Konposizio aplikatua
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Etnomusikologiaren oinarriak I eta II Etnomusikologiaren oinarriak
Ahots hezkuntza Ietik IIIra Ahots hezkuntza
Abesbatza I eta II Abesbatza
Musika-tresna nagusia I eta II Musika-tresna nagusia
Piano osagarria I eta II Piano osagarria edo bigarren musika-tresna
Bigarren musika-tresna I eta II Piano osagarria edo bigarren musika-tresna
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Harmonia I Harmonia
Kontrapuntua I Kontrapuntua
Ikerketaren metodologia I eta II Ikerketaren metodologia
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Akordeoia)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Akordeoia Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Taldea I Abesbatza edo orkestra/taldea
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Harpa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Harpa Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Orkestra (A) Ietik IIIra Abesbatza edo orkestra/taldea
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Inprobisazioa I, II eta III Inprobisazioa
Kontinuoa I eta II Kontinuoa
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Kantua)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Harpa Ietik IIIra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Piano osagarria Ietik IVra Piano osagarria
Kontzertazioa I Kontzertazioa
Eszena lirikoa I eta II Eszena lirikoa
Fonetika eta hizkuntzak kantuari aplikatuta Fonetika eta hizkuntzak
Ietik IVra kantuari aplikatuta
Gorputz teknika Gorputz teknika
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Klabea)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Klabea Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Taldea I Abesbatza edo orkestra/taldea
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Kontinuoa I eta IV Kontinuoa
Errenazimentuaren eta Barrokoaren Errenazimentuaren eta Barrokoaren
iturri historikoak I eta II iturri historikoak
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Moko flauta)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Moko flauta Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Taldea I Abesbatza edo orkestra/taldea
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Piano osagarria Ietik IVra Piano osagarria
Errenazimenduaren eta Barrokoaren Errenazimenduaren eta Barrokoaren
iturri historikoak I eta II iturri historikoak
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitateak: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Gitarra)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Gitarra Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitateak: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. Hari-arkuzko musika-tresnak (Biolina, Biola, Biolontxeloa eta Kontrabaxua). Egurrezko haize tresnak (Zeharkako flauta, Oboea, Klarinetea eta Fagota) eta metalezko haize tresnak (Tronpa, Tronpeta, Tronboia eta Tuba)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Musika-tresna Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Orkestra Ietik IVra Abesbatza edo orkestra/taldea
Orkestra/taldea Ietik IVra Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Piano osagarria Ietik IVra Piano osagarria
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Organoa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Organoa Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Harmonia I Harmonia
Kontrapuntua I Kontrapuntua
Kontinuoa I eta IV Kontinuoa
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Perkusioa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Perkusioa Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Orkestra/taldea Ietik IIIra Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Piano osagarria Ietik IVra Piano osagarria
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Pianoa)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Pianoa Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Abesbatza I eta II Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pedagogia. b) aukera: kantuaren eta musika-tresnen pedagogia. (Saxofoia)
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Saxofoia Ietik IVra Musika-tresna edo kantua
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Orkestra/taldea Ietik IIIra Abesbatza edo orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I eta II Espezialitatearen didaktika
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Psikopedagogia I eta II Psikopedagogia
Musikaren didaktika I eta II Musikaren didaktika
Piano osagarria Ietik IVra Piano osagarria
Irakasle praktikak I eta II Irakasle praktikak
Mugimendua I Mugimendua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Perkusioa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Perkusioa Ietik IVra Perkusioa
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika/taldea/orkestra
Orkestra/taldea Ietik IIIra Ganbera musika/orkestra/taldea
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Piano osagarria I eta II Piano osagarria
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Pianoa
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Pianoa Ietik IVra Pianoa
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika
Abesbatza I eta II Abesbatza
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa eta akonpainamendua Ietik IIIra Inprobisazioa eta akonpainamendua
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Espezialitatea: Saxofoia
423/2002 F.A.KO IRAKASGAIAK 617/1995 E.D.KO GAIAK
Saxofoia Ietik IVra Saxofoia
Ganbera musika Ietik IIIra Ganbera musika/taldea/orkestra
Orkestra/taldea Ietik IIIra Ganbera musika/orkestra/taldea
Piano osagarria I eta II Piano osagarria
Analisia Ietik IVra Analisia
Musikaren historia I eta II Musikaren historia
Inprobisazioa Ietik IIIra Inprobisazioa
Espezialitatearen didaktika I Espezialitatearen didaktika
Musikaren didaktika I Musikaren didaktika
Psikopedagogia I Psikopedagogia
Irakasle praktikak I Irakasle praktikak
Konposizio aplikatua I eta II Konposizio aplikatua
Jazzeko harmonia I Jazzeko harmonia
Iragarkiaren kodea: A0306027
Sarbidea
Nafarroako Aldizkari Ofiziala
Paseo Pablo Sarasate, 38, 2.º izda.
31001 - Iruña
848 42 12 50